• De stelling van vandaag luidt:
    Er wordt op scholen weinig gedaan aan pesterijen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens, bij mij op school zien de leraren het vaak niet eens. En als ze er wat van merken, geven ze alleen een stomme waarschuwing die nauwelijks helpt. Ze gaan er toch weer mee door..


    You just made my day;D

    Eens, zo erg eens

    Ligt aan de school zelf.


    Life is hard and then we die

    Eens.


    Numbers.

    Ik ben het eens met deze stelling, niet alleen omdat ik er zelf slachtoffer ben van geweest maar mensen om mijn heen ook. Vooral op de basisschool word het snel afgeschoven op plagen. Wat leraren niet zien is dat het verder kan gaan en dat zo iemand door kan groeien als de pispaal van de klas want als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. Mensen die gepest zijn zijn vaak getekend voor hun leven, ik hoop dat leraren daar een bij na gaan denken en er iets mee gaan doen ipv die laksheid op scholen.

    100% EENS!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Somethnholic schreef:
    Eens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eens, dat zou zéker anders moeten, maar buiten school kunnen leraren weinig doen en dan gaat het vaak ook door, zielig, want degene die het doet moet weten hoe het de ander voor de rest van zijn/haar leven kan beschadigen.

    Bij ons niet, volgens mij. En anders krijg ik die pesterijen niet mee of zo :)


    I recycle my thoughts.

    Eens, maar veel kunnen ze er ook niet aan doen. Als iemand nou eenmaal niet geaccepteerd wordt door de klasgenoten blijft dat meestal ook zo. Het is vaak aan de persoon zelf, hoe hard het ook klinkt.

    En buitensluiten is al helemaal moeilijk te verhelpen....


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Eens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt aan de school zelf.


    Firm believer of all that is magic

    Eens


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    EENS!, anders was ik nooit gepest

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 7:36 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er zijn wel scholen die echt iets aan pesterijen doen, maar er zijn ook heel veel scholen die dat niet doen.
    Het ligt er aan welke school het is, maar ook aan wat de situatie is.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 7:34 ]