• De stelling van vandaag luidt:
    Er wordt op scholen weinig gedaan aan pesterijen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yoseob schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat je het niet mag en dat kinderen dat liever niet willen, maar mensen moeten niet verwachten dat de school alles voor je gaat regelen. Dan moet je toch naar je ouders toe. Ze zijn jouw ouders voor een reden.

    Ja dat is waaar. (aa) Maar toch vindt ik dat leraren er wel aan mee moeten werken - goed aan mee moeten werken. Omdat die gepeste leerlingen toch een groot deel van hun leven op school zitten.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens, het is alleen niet bekend wat het beste is om ertegen te doen en dat is het grootste probleem


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Uit eigen ervaring; Meer dan eens. Scholen doen geen fuck.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eens, maar ook omdat slachtoffers er soms ook niet voor durfen uitkomen dat ze gepest worden... en leerkrachten trekken het hun totaal niet aan... Zolang zij maar rustig les kunnen geven en geld verdienen...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Op de lagere school werd er bij ons veel aan gedaan op de middelbare school weinig


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Keihard eens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    eens, meestal zien ze 't niet eens!


    "Viel je?" "Nee, de grond kwam omhoog en sloeg me."

    eens, maar scholen kunnen er ook niet altijd iets aan doen...


    ask her if she wants to stay a while

    Eens. Maar het is lastig aan te pakken hoor. Want als je het zou aangeven, zien sommige kindjes dáár juist weer reden in om je verder te pesten, maar dan achterbakser. Het is heel moeilijk te voorkomen, en toen vind ik dat scholen er meer aan moeten doen.


    ars moriendi

    Mee eens.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Zo eens
    Eindelijk iemand dat het begrijpt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oneens, bij mij op school zijn er al een paar kinderen vanaf gestuurd omdat ze anderen hebben gepest.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    eens!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt aan de school zelf.


    Food.

    EENS!
    Ik ben keihard gepest en ben al verlegen dus dat hielp niet echt:$
    Scholen zeggen wel dat ze antie-pesten protocol hebben en shit maar ze doen er niets mee!:@