• De stelling van vandaag luidt:
    Er wordt op scholen weinig gedaan aan pesterijen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voor mijn School Oneens :Y).
    Voor mijn oude basisschool eens(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hooligan schreef:
    Eens, zo erg eens


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ze praten wel met de leerlingen maar er gebeurt of er verandert nooit iets..


    Stop wishing, Start doing..

    oneens. Bij mij op school is dat echt niet zo. We hebben een neiwue ding dat Leerling bemiddeling heet en het werkt wel. En als er ruzie is dan is het de volgende dag al weer over. Dus, oneens. Maar op andere scholen weet ik he tniet echt.

    Eens, opzicht,maar soms is het gewoon zo dat leraren het niet zien, en vanuit mijn ervaringen gaan mensen die worden gepest niet snel naar hun mentor ofzo, om er wat aan te doen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Eens, we hebben wel eens van die poster moeten maken ertegen. maar als het echt gebeurt zeggen ze er niets van.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Eens. Ze zeggen wel 'ja we zijn ermee bezig' en 'we zullen ingrijpen', maar dat gebeurt niet echt...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Daar ben ik het helemaal mee eens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eens! Ze doen er helemaal niks aan! Wordt je gepest, dan zeggen ze alleen dat degene die jou pest moet ophouden en voor de rest niks. Sommige mensen hebben 20 jaar later nog last van die tijd en schamen zich daarvoor dat ze gepest zijn, goed hoor leerkrachten! Ga zo door! Lekker onoplettend!


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Sleutelbloem schreef:
    EENS!, anders was ik nooit gepest


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Eens, ik denk dat scholen veel meer aan pesterijen kunnen doen, dan dat ze nu doen.

    Eens, vooral op de onderbouw. Tegen mij werd gezegd; 'Ach, ze houden er vast mee op. Je moet je niet druk maken.'

    Ik kan me nog een keer herinneren, dat ik zei 'Juffrouw, [...] irriteert mij!' en toen gingen ze me uitlachen omdat ik het woord 'irriteren' gebruikte. Echt, wtf.


    Destroy what destroys you.

    Geen idee voor de scholen algemeen, maar voor mijn school; zeker weten eens. Daar wordt amper aandacht aan besteed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens, en dat is maar goed ook.
    Pesten hou je niet tegen. En om eerlijk te zijn, pesten is in de meeste gevallen een overdrijving van de gepeste en een minimalisatie van de pester. Iemand die gepest wordt zal ALLES opvatten als pesten. Iemand die sterker in zijn schoenen staat zal denken ''Laat 'm lekker kletsen! Ik doe wat ik wil'' Scholen kunnen hier verder niks aan doen. Ik heb juist het idee als ze er meer aan doen dat dat het alleen maar erger maakt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:03 ]


    Gradually, then suddenly..

    Eens, dat zie ik ook op mijn school.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.