• Ik had dat de twee afgelopen dagen dus. Wat normaal is als het warm is. Het rare is dat het maar aan één oksel is en het daar echt gewoon naar beneden loopt, zo ineens.
    Gelukkig is het geurloos, maar toch.
    Maar het allervervelendste is dat ik het vandaag nog steeds heb en dan vooral weer alleen aan één kant. Nog steeds geen geur (kan ook niet aangezien ik toen het echt erg was, ik me net gewassen had) maar het blijft wel vervelend. Op de duur begin ik te denken dat er iets mis is met mijn poriën. (zo noem je dat toch, hé? :p )

    Heeft iemand dit ook of tips ofzo?

    ps: Ik gebruik deo - natuurlijk - en die werkt normaal tegen overmatig zweten, maar nu blijkbaar niet meer.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:47 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee, ik heb dat niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Odorex. Speciaal spul wat zweten tegengaat. Het is geen deo. Helpt heel erg!
    (Zit alleen wel heel veel alcohol in dus zou ik alleen doen als je niet een hele moeilijke huid hebt)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:34 ]


    Gradually, then suddenly..

    Feedback schreef:
    Nee, ik heb dat niet.


    Follow your dreams. They know the way.

    Misschien en andere deo gebruiken ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen tips sorry,
    ik zelf kan ook heel erg zweten, maar daar is een reden voor. En ik doe er niets aan omdat het niet persee onder mijn oksels is.

    Ik kan je niet helpen,

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 15:03 ]


    <3

    Ik moet zeggen dat dat wel héél extreem klinkt. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aguamenti schreef:
    Misschien en andere deo gebruiken ?


    Food.

    Dat heb ik dus ook aan één kant :') Daar zweet ik gewoon erger onder m'n oksel :'D Niet altijd geurloos..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sombres schreef:
    Odorex. Speciaal spul wat zweten tegengaat. Het is geen deo. Helpt heel erg!
    (Zit alleen wel heel veel alcohol in dus zou ik alleen doen als je niet een hele moeilijke huid hebt)


    Ja, Odorex werkt echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:57 ]

    Sombres schreef:
    Odorex. Speciaal spul wat zweten tegengaat. Het is geen deo. Helpt heel erg!
    (Zit alleen wel heel veel alcohol in dus zou ik alleen doen als je niet een hele moeilijke huid hebt)


    Als je dat langdurig gebruikt, dan word je op den duur immuun ervoor :') Ik kan 't weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zweet hard in de winter en in de zomer, meer in de zomer ma bon =)
    Het is al gemindert dan toen ik in mijn pubertijd zat maar ja wat ik deed of doe is als ik zweet van t-shirt verwisselen xD


    Stop wishing, Start doing..

    Aguamenti schreef:
    Misschien en andere deo gebruiken ?


    Love isn't blind, It's retarded.

    Dat had ik vorig jaar. Er is zo'n knetter goeie deo: SyNeo 5 Die doe je voor het slapen op en dan trekt ie terwijl je slaapt. Alleen terwijl je slaapt. Dan werkt het vijf dagen of zo en dan kun je het opnieuw gebruiken. Ik doe het nu heel soms nog. Werkt geweldig goed n_n

    Edit: Overdag moet je je normale deo natuurlijk wel gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:52 ]


    Caution first, always.

    Stu schreef:
    Dat had ik vorig jaar. Er is zo'n knetter goeie deo: SyNeo 5 Die doe je voor het slapen op en dan trekt ie terwijl je slaapt. Alleen terwijl je slaapt. Dan werkt het vijf dagen of zo en dan kun je het opnieuw gebruiken. Ik doe het nu heel soms nog. Werkt geweldig goed n_n

    Edit: Overdag moet je je normale deo natuurlijk wel gebruiken ^^


    Zitten er schadelijke stoffen (zoals alcohol) in die speciale deo? Want mijn huid is nogal gevoelig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Zitten er schadelijke stoffen (zoals alcohol) in die speciale deo? Want mijn huid is nogal gevoelig.

    Ik heb de bijsluiter en het doosje niet meer. Misschien staat het op internet?


    Caution first, always.