• Ik had dat de twee afgelopen dagen dus. Wat normaal is als het warm is. Het rare is dat het maar aan één oksel is en het daar echt gewoon naar beneden loopt, zo ineens.
    Gelukkig is het geurloos, maar toch.
    Maar het allervervelendste is dat ik het vandaag nog steeds heb en dan vooral weer alleen aan één kant. Nog steeds geen geur (kan ook niet aangezien ik toen het echt erg was, ik me net gewassen had) maar het blijft wel vervelend. Op de duur begin ik te denken dat er iets mis is met mijn poriën. (zo noem je dat toch, hé? :p )

    Heeft iemand dit ook of tips ofzo?

    ps: Ik gebruik deo - natuurlijk - en die werkt normaal tegen overmatig zweten, maar nu blijkbaar niet meer.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:47 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stu schreef:

    Ik heb de bijsluiter en het doosje niet meer. Misschien staat het op internet?


    "syNeo 5 bevat geen parfum, is huidvriendelijk en is geschikt voor elk huidtype."

    Nice! ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jedi schreef:
    (...)
    Als je dat langdurig gebruikt, dan word je op den duur immuun ervoor :') Ik kan 't weten.

    I know, daarom moet je het ook maar af en toe gebruiken. Heb het ook al gemerkt ja, haha.


    Gradually, then suddenly..

    Mss toch even aan de doktr vragen ? wnt is ht niet raar dat je het maar aan 1 oksel hbt ? ;o
    & je moet zo speciale deo's by de apotheker haln , die werkn geweldig (: !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Asleep schreef:
    Ik moet zeggen dat dat wel héél extreem klinkt. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.