• Ik ga zijn naam niet noemen.

    Maar hij was mijn tweede vriendje. Ik heb twee jaar met hem gehad.
    We hadden altijd vreselijke lol. Maar e zijn ook tijden geweest dat ik me moest bergen voor hem (slapen bij beste maat omdat die mongool anders voor je huis staat) omdat we echt soms ruzie hadden met soms slaan tot gevolg. Dat ik onder de blauwe plekken en schrammen zat
    Uit eindelijk hebben we besloten dat het het beste was om uit elkaar te gaan. Omdat het anders gewoon niet werkte. Nu kom ik hem nog soms tegen met een paar van zijn nieuwe vrienden en dan kijkt hij me niet eens meer aan....

    Maar ook mijn laatste vriendje kan ik wel vermoorden maar dat ga ik hier niet zeggen.



    en de jouwe?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:19 ]

    Flyfire schreef:
    Nu voel ik me zielig. Ik heb 1 ex van een dag :'D


    Hoeft niet hoor meid!

    Nevada schreef:
    Mijn eerste, J.
    Serieus, die kerel is zíek in zijn hoofd. Oke, misschien een beetje overdreven, maar echt 100% is hij niet. Hij is like, zo'n type waar ik nu kotsmisselijk van word. Hij denk dat hij je alles kan flikken en je mag niets terug doen. Bah, blij dat ik van hem af ben.


    Hoe is het uit gegaan dan?

    Nevada schreef:
    Mijn eerste, J.
    Serieus, die kerel is zíek in zijn hoofd. Oke, misschien een beetje overdreven, maar echt 100% is hij niet. Hij is like, zo'n type waar ik nu kotsmisselijk van word. Hij denk dat hij je alles kan flikken en je mag niets terug doen. Bah, blij dat ik van hem af ben.


    Ik had precies hetzelfde met mijn eerste ex.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 17:45 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb geen exen. Alleen wat scharrels.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De eerste. Dat is nou echt zo'n arrogant patsertje geworden. -___-


    ars moriendi

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ook mijn tweede ex. Ik heb bijna twee jaar met hem gehad. Het ging op een niet zo een leuke manier uit, hij ging vreemd en had dus gelijk een nieuwe vriendin. Bovendien bleek zijn leven heel anders in elkaar te zitten dan ik dacht... Naja, anyway, dat dus :) Aan mijn 1ste ex heb ik zeker geen hekel :)


    Life is hard and then we die

    Ik ga heel wijselijk mijn mond houden :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    PUKKELxDING schreef:
    Ook mijn tweede ex. Ik heb bijna twee jaar met hem gehad. Het ging op een niet zo een leuke manier uit, hij ging vreemd en had dus gelijk een nieuwe vriendin. Bovendien bleek zijn leven heel anders in elkaar te zitten dan ik dacht... Naja, anyway, dat dus :) Aan mijn 1ste ex heb ik zeker geen hekel :)


    Ik kan jouw de hand schudden.

    Pyro schreef:
    Ik ga heel wijselijk mijn mond houden :'D


    Nee hoowr zeg het maar?

    mijn eerste en enige...
    ik maakte het uit, heel eerlijk en ik heb hem nooit iets verweten (hoewel ik hem hopen dingen kon verwijten). ik maakte het uit omdat ik op iemand anders verliefd was, die jongen is nu mijn vriendje en toen ik dat aan mn ex vertelde, persoonlijk, omdat ik niet wou dat hij het op facebook zou moeten lezen, begon hij me opeens vanalles en nog wat te verwijten, kwaad te doen, me uit te schelden... nu hoeft het voor mij ook niet meer.
    ik mocht tijdens onze relatie ook nooit iets van hem enzo...
    blij dat ik er van af ben, anyway.


    ask her if she wants to stay a while

    Haten is een groot woord, als je hem ooit leuk hebt gevonden en er lol mee hebt gehad.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    uhmm geen van allen, want ik heb nog nooit een vriendje gehad (A)


    Ivar Oosterloo.

    Rickjuh schreef:
    Haten is een groot woord, als je hem ooit leuk hebt gevonden en er lol mee hebt gehad.


    Ja ik heb van hem gehouden.

    Totdat de klappen begonnen...

    Allemaal, op één na, maar ja, dat was ook meer een vriendschappelijke relatie en ik heb maar twee maanden of zo met hem gehad (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen