• Ik ga zijn naam niet noemen.

    Maar hij was mijn tweede vriendje. Ik heb twee jaar met hem gehad.
    We hadden altijd vreselijke lol. Maar e zijn ook tijden geweest dat ik me moest bergen voor hem (slapen bij beste maat omdat die mongool anders voor je huis staat) omdat we echt soms ruzie hadden met soms slaan tot gevolg. Dat ik onder de blauwe plekken en schrammen zat
    Uit eindelijk hebben we besloten dat het het beste was om uit elkaar te gaan. Omdat het anders gewoon niet werkte. Nu kom ik hem nog soms tegen met een paar van zijn nieuwe vrienden en dan kijkt hij me niet eens meer aan....

    Maar ook mijn laatste vriendje kan ik wel vermoorden maar dat ga ik hier niet zeggen.



    en de jouwe?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:19 ]

    Ik heb geen exen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb nog nooit een vriendje gehad(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en als het aan mij light al ik die ook nooit krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en als het aan mij light al ik die ook nooit krijgen


    Dat kun je ook beter doen.

    Jongens zijn alleen maar lastig...

    Aan de eerste en meteen ook maar de laatste. Na twee jaar nog steeds een trauma.


    Caution first, always.

    Ik heb maar één ex, maar die haat ik ook serieus.
    We hebben vet lang met elkaar gehad, maar zodra we naar de middelbare zijn gegaan, heeft ie me gewoon genegeerd... dat heb ik zo ongeveer anderhalf jaar door laten gaan en toen heb ik het uitgemaakt (waar ik dus ook geen reactie op heb gekregen).

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    Love isn't blind, It's retarded.

    Authors schreef:
    Allemaal :')


    dead is easy, life's harder. ~

    Stu schreef:
    Aan de eerste en meteen ook maar de laatste. Na twee jaar nog steeds een trauma.


    Vertel?

    Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie zo kunnen zeggen dat jullie je exen haten. Jullie hebben toch ooit van hen gehouden, dus hoe kan dat dan? Oke, je kan kwaad op hen zijn en op sommige momenten zou je hen zo hard willen slaan, maar haten doe je ze zowiezo niet vind ik.
    De ex die ik 4 jaar geleden kon slaan is de beste vriend van mijn vriendje waar ik nu al 2 jaar mee samen ben, dus ik kom nu nog regelmatig bij zijn thuis en ik kan nu goed met hem opschieten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn ex ging vreemd met een van me beste vriendinnen.

    Castalia schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie zo kunnen zeggen dat jullie je exen haten. Jullie hebben toch ooit van hen gehouden, dus hoe kan dat dan? Oke, je kan kwaad op hen zijn en op sommige momenten zou je hen zo hard willen slaan, maar haten doe je ze zowiezo niet vind ik.
    De ex die ik 4 jaar geleden kon slaan is de beste vriend van mijn vriendje waar ik nu al 2 jaar mee samen ben, dus ik kom nu nog regelmatig bij zijn thuis en ik kan nu goed met hem opschieten.


    Als je nog nooit iets hebt meegemaakt waardoor je een ex kan haten snap je het ook niet.


    Your make-up is terrible

    Castalia schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie zo kunnen zeggen dat jullie je exen haten. Jullie hebben toch ooit van hen gehouden, dus hoe kan dat dan? Oke, je kan kwaad op hen zijn en op sommige momenten zou je hen zo hard willen slaan, maar haten doe je ze zowiezo niet vind ik.
    De ex die ik 4 jaar geleden kon slaan is de beste vriend van mijn vriendje waar ik nu al 2 jaar mee samen ben, dus ik kom nu nog regelmatig bij zijn thuis en ik kan nu goed met hem opschieten.

    Als jij eens wist hoeveel pijn die kerel mij heeft gedaan zou je wel anders praten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb 1 ex, en dat is nu mijn beste vriend XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Castalia schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie zo kunnen zeggen dat jullie je exen haten. Jullie hebben toch ooit van hen gehouden, dus hoe kan dat dan? Oke, je kan kwaad op hen zijn en op sommige momenten zou je hen zo hard willen slaan, maar haten doe je ze zowiezo niet vind ik.
    De ex die ik 4 jaar geleden kon slaan is de beste vriend van mijn vriendje waar ik nu al 2 jaar mee samen ben, dus ik kom nu nog regelmatig bij zijn thuis en ik kan nu goed met hem opschieten.


    Die gast heeft me zoveel pijn gedaan........

    Ja ik heb van hem gehouden ja. Maar hij had me nooit mogen slaan.