• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit is trouwens echt zo jurk van hoe langer je er naar kijkt, hoe mooier ie wordt :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    oe zeker mooi ^^
    hoop dat je zo iets int echt gaat vinden!
    maar voor mij zou hij meer wat zijn int donker paars


    we all deserve to die

    Soundeffect schreef:
    Dit is trouwens echt zo jurk van hoe langer je er naar kijkt, hoe mooier ie wordt :9~


    Dat probleem heb ik trouwens ook. Alleen het prijskaartje is beangstigend. (huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik trouwens ook. Alleen het prijskaartje is beangstigend. (huil)

    Hoeveel issie dan (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoeveel issie dan (no_chears)


    Over de 2700 euro. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Over de 2700 euro. :'D

    Fucking hell (no_chears) Dat is niet niks :'D


    -

    Toch maar even een rijke vent aan de haak slaan voor 't zover is en die goed leegtrekken. :'D
    I need a rich rockstar. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Shadows wil het vast wel voor je betalen als je hem maar in natura terug betaald (wbw)


    -

    Astronauts schreef:
    Omg it's gorgeous! _O_


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Memphis schreef:
    Neh, niet mijn ding. Ik wil niet trouwen ik het zwart, ik neem gewoon wit of crème kleurig, mocht ik ooit trouwen (A)

    Ik ook, ik wil het op de traditionele manier doen, vind ik zo romantisch en lief. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ook, ik wil het op de traditionele manier doen, vind ik zo romantisch en lief. :3


    Dus mijn bruiloft zou niet romantisch/lief zijn omdat ik een andere kleur boven dat saaie witte verkies? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Shadows wil het vast wel voor je betalen als je hem maar in natura terug betaald (wbw)


    No problem, ik betaal mijn schulden altijd meteen af. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Celestial schreef:
    Ikzelf zou nooit trouwen in het zwart... maar deze jurk laat me toch twijfelen. :')
    Hij is prachtig!

    Laura, dat zou je vader nooit goedkeuren hoor. (en ik ook niet xd) (N)
    Haha, ik begin je echt lastig te vallen hè...


    Where there is a sea there are pirates...

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dus mijn bruiloft zou niet romantisch/lief zijn omdat ik een andere kleur boven dat saaie witte verkies? :')

    Dat zeg ik toch niet?
    Ik zeg dat ik het romantisch zou vinden mocht ik in een witte jurk trouwen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Sevenfold schreef:
    (...)

    No problem, ik betaal mijn schulden altijd meteen af. (wbw)

    Vooral als het om zulke schulden gaat (wbw)


    -