• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Vooral als het om zulke schulden gaat (wbw)


    Of ik wacht juist ... Rente(wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Captain schreef:
    (...)
    Laura, dat zou je vader nooit goedkeuren hoor. (en ik ook niet xd) (N)
    Haha, ik begin je echt lastig te vallen hè...

    Noouu het lijkt wel alsof je m'n moeder op Q bent :'D
    Je controleert me gewoon met alles wat ik doe :[

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Of ik wacht juist ... Rente(wbw)

    Ik hou me wel bezig met Zacky dan (quote)


    -

    Ik vind het mooi maar ik vind in het zwart trouwens eigenlijk echt niet passen... Zwart hoort vind ik bij een begrafenis. Dus excuseer me maar als ik een trouw zal zien waar de bruid in een zwart jurk staat, het zal me aan een begrafenis doen denken...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Celestial schreef:
    (...)
    Noouu het lijkt wel alsof je m'n moeder op Q bent :'D
    Je controleert me gewoon met alles wat ik doe :[


    Kunnen jullie deze discussie voortzetten in een ander topic? Ik heb het hier over (mijn) trouwjurk(en), niet oudergrapjes e.d.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Celestial schreef:
    (...)
    Noouu het lijkt wel alsof je m'n moeder op Q bent :'D
    Je controleert me gewoon met alles wat ik doe :[

    Da's omdat ik om jou geef. :[
    Het scheelt niet veel of we zijn familie. ö
    Maar ik zal er wel mee ophouden... (huil) xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Hoe komen mensen toch bij zwart=rouw. Dus als ik een zwart shirtje aantrek dan ben ik gelijk in rouw? (joehoe)

    Ik vind een zwarte trouwjurk juist super! Een keer wat anders (bat)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 23:36 ]


    -

    Toetanchamon schreef:
    Ik vind het mooi maar ik vind in het zwart trouwens eigenlijk echt niet passen... Zwart hoort vind ik bij een begrafenis. Dus excuseer me maar als ik een trouw zal zien waar de bruid in een zwart jurk staat, het zal me aan een begrafenis doen denken...


    Vind ik niet, als het een mooie jurk is. + Bij mij past het standaard witte plaatje niet en zie ik zwart niet alleen als rouwkleur.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik hou me wel bezig met Zacky dan (quote)


    Wel afwisselen hoor. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou nooit in het zwart trouwen, maar de jurk is wel erg mooi (: Wel fotos neerzetten als je em hebt he?:9~


    ars moriendi

    Ik ook!!! Alleen dan in het wit! -aa-
    Al is zwrt ook heel mooi!!!!! Mijn favo kleur!!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 23:38 ]

    Tortuga schreef:
    Ik zou nooit in het zwart trouwen, maar de jurk is wel erg mooi (: Wel fotos neerzetten als je em hebt he?:9~


    Welke het uiteindelijk echt wordt zien jullie erna pas, want die mogen natuurlijk maar heel weinig mensen van te voren zien. Ook m'n vriend niet. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Welke het uiteindelijk echt wordt zien jullie erna pas, want die mogen natuurlijk maar heel weinig mensen van te voren zien. Ook m'n vriend niet. :')

    Ik wel (wbw)


    -

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Kunnen jullie deze discussie voortzetten in een ander topic? Ik heb het hier over (mijn) trouwjurk(en), niet oudergrapjes e.d.

    Lichtgeraakt?
    Sorry hoor, ik wist niet dat het nu zò not done was om af te wijken van het onderwerp, dat gebeurt bijna in elke topic. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Wel mooi, maar voor mij is bruiloft gewoon een witte jurk.


    Gradually, then suddenly..

    Captain schreef:
    (...)
    Lichtgeraakt?
    Sorry hoor, ik wist niet dat het nu zò not done was om af te wijken van het onderwerp, dat gebeurt bijna in elke topic. (:


    1. Dat is tegen de regels
    2. Dit is mijn topic en ik vraag gewoon normaal of jullie ergens anders verder kunnen gaan
    3. Het is me inderdaad opgevallen dat jullie dit in bijna elk topic doen


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.