• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou jullie willen imponeren met mijn keyboardkunsten, maar mijn keyboard is patsboemkapot. Als ik nog langlanglang in deze wedstrijd blijf, dan kan dat nog wel :'D Want ik krijg binnenkort een vleugel.

    Deep schreef:
    Ik zou jullie willen imponeren met mijn keyboardkunsten, maar mijn keyboard is patsboemkapot. Als ik nog langlanglang in deze wedstrijd blijf, dan kan dat nog wel :'D Want ik krijg binnenkort een vleugel.

    V-Vleugel? *Faints*
    Woah, dat is gewoon zo stoer.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:08 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    V-Vleugel? *Faints*
    Woah, dat is gewoon zo stoer.


    Eahmjazekerss.

    Ik sta nog niet bij de deelnemers, maar Feedback heeft op pagina 7 bevestigt dat ik mag meedoen.

    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 21:36 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hay lieve mensen, ik ben sinds vanmorgen terug uit Amerika en heb al deze reacties eens vluchtig bekeken. Ook heb ik veel privé berichten gekregen i.v.m. met mensen die zich uitschrijven. Aangezien ik al meer als 24u niet heb geslapen hoop ik dat jullie mij begrijpen als ik alles hier mooi neerzet morgen. Dank jullie wel. (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    Hay lieve mensen, ik ben sinds vanmorgen terug uit Amerika en heb al deze reacties eens vluchtig bekeken. Ook heb ik veel privé berichten gekregen i.v.m. met mensen die zich uitschrijven. Aangezien ik al meer als 24u niet heb geslapen hoop ik dat jullie mij begrijpen als ik alles hier mooi neerzet morgen. Dank jullie wel. (:


    Stiekem begrijp ik het ;o

    Nimbuzz schreef:
    Ik heb een disney lied zou dat mogen?

    Als dat een liedje is dat het beste bij je stem past, mag dat ja. ^^


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    LovingMemory schreef:
    Ik zou ook graag in de jury zitten als dat nog kan? x (:

    Sorry, de inschrijvingen zijn vol ;s


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Capulet schreef:
    Ik heb een vraagje. Ik doe mee aan een andere zangwedstrijd en ik vroeg mij af aangezien het bij allebei een 'kies een liedje naar keuze' opdracht is, of ik dezelfde inzending mag doen als bij haar? :-)

    Geen idee eigelijk. Misschien is vragen aan een mod?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Geen idee eigelijk. Misschien is vragen aan een mod?
    Dat moet je toch niet aan een mod vragen. x')
    jij moet weten of je wilt dat ze dezelfde opdracht indient of dat je dat liever niet heb. x')
    lol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had rango een mail gestuurd voor uitstel omdat ik dacht dat je nog op vakantie was, maar dan stuur ik heb ook nog wel even naar jou !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Heeuj, eindelijk aangepast :'D

    Ik kan btw ook een inzending sturen die ik bij een andere zangwedstrijd ook heb gebruikt, nu ik dat hier zo boven lees, ik weet alleen niet of t mag !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Reducto schreef:
    (...)Dat moet je toch niet aan een mod vragen. x')
    jij moet weten of je wilt dat ze dezelfde opdracht indient of dat je dat liever niet heb. x')
    lol.

    Van mij mag het. Maar ja, je kan nooit weten dat dat 'tegen de regels' is fso.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Van mij mag het. Maar ja, je kan nooit weten dat dat 'tegen de regels' is fso.
    Ik denk niet dat er daar regeltjes voor zijn. sommige mensen hebben namelijk liever dat ze iets nieuws maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?