• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Ik hem dus sowieso nooit helemaal gekeken, mag wel eens tijd worden, want ik wil hem zo graag helemaal zien. Ik heb hem nu gezien vanaf dat ze optraden in de pizzaria, maar dan niet vanaf dat iemand het nodig vond dat helemaal te verkloten. Maar dat ze net met z'n allen waren van we gaan ervoor. Ik wil die CD echt ook, maar op het moment heb ik er weinig aan, aangezien mijn CD-speler is overleden. ='3 Ik heb hem tot nu toe inderdaad ook enkel nog in het Nederlands gezien.



    awwwwww. arme CD-speler!!! Y_Y (en arme jij)
    dus vanaf het nummer "she's so gone" ? die is AWESOME!!!
    zijn alle nummers btw. behalve die van die boy band eig. die zijn niks. snap niet dat ze populair zijn.


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)


    awwwwww. arme CD-speler!!! Y_Y (en arme jij)
    dus vanaf het nummer "she's so gone" ? die is AWESOME!!!
    zijn alle nummers btw. behalve die van die boy band eig. die zijn niks. snap niet dat ze populair zijn.

    Ik moet het voorlopig met de radio doen. =') Ja, inderdaad vanaf dat nummer en die is inderdaad awesome. Opzicht vind ik het nummer van de boyband niet slecht, het is enkel mijn smaak niet. Daarbij denken ze teveel van zichzelf en dus vind ik ze dom. =D Behalve die jongen die dus uiteindelijk bij hen kwam spelen, ik weet niet meer hoe hij heet. Scott?


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Ik moet het voorlopig met de radio doen. =') Ja, inderdaad vanaf dat nummer en die is inderdaad awesome. Opzicht vind ik het nummer van de boyband niet slecht, het is enkel mijn smaak niet. Daarbij denken ze teveel van zichzelf en dus vind ik ze dom. =D Behalve die jongen die dus uiteindelijk bij hen kwam spelen, ik weet niet meer hoe hij heet. Scott?


    dacht het wel ja. maar boeit niet zooo veel eig. xD laat wel zien dat 'ie lief is (wat zitten wij nu trouwens eig. off-topic xD)


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    dacht het wel ja. maar boeit niet zooo veel eig. xD laat wel zien dat 'ie lief is (wat zitten wij nu trouwens eig. off-topic xD)

    Hij is inderdaad, uiteindelijk wel sweet. <3 Wahahah, dat komt gewoor door de keuze van jou lied. Omdat je dat nodig vond zijn wij nu over Lemonade Mouth bezig.
    (cool)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:27 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Hij is inderdaad, uiteindelijk wel sweet. <3 Wahahah, dat komt gewoor door de keuze van jou lied. Omdat je dat nodig vond zijn wij nu over Lemonade Mouth bezig.(cool)


    ghehe. forgive me for changing the topic please! XD

    *terug naar topic "zangwedstrijd" *
    ben zenuwachtig!!! O.O


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    ghehe. forgive me for changing the topic please! XD

    *terug naar topic "zangwedstrijd" *
    ben zenuwachtig!!! O.O

    Eigenlijk was het mijn schuld, want ik begon toen dat ik dat liedje totally awesome vind. Ik ben het stiekem nu aan het luisteren.

    Maar oké, terug naar, naar wat jij zojuist al hebt gezegd. Ik ben ook zenuwwappig, of eerder benieuwd of de jury mij al net zo fanastig vind als ikzelf. -krijgt spontaan een hoest aanval-


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Eigenlijk was het mijn schuld, want ik begon toen dat ik dat liedje totally awesome vind. Ik ben het stiekem nu aan het luisteren.

    Maar oké, terug naar, naar wat jij zojuist al hebt gezegd. Ik ben ook zenuwwappig, of eerder benieuwd of de jury mij al net zo fanastig vind als ikzelf. -krijgt spontaan een hoest aanval-


    oh wacht!! jij!! :D ik heb je opdracht beluisterd. ik vind dat je best een mooie stem hebt hoor! :D maak je geen zorgen. IK vind je goed, dus je hebt in ieder geval één fan :D
    lolz. nee ik vind dat je best goed bent hoor. succes verder in de volgende rondes!! (hoop ik voor je. zou gemeen zijn als JIJ er nu ent uit gaat o.o) :D


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    oh wacht!! jij!! :D ik heb je opdracht beluisterd. ik vind dat je best een mooie stem hebt hoor! :D maak je geen zorgen. IK vind je goed, dus je hebt in ieder geval één fan :D
    lolz. nee ik vind dat je best goed bent hoor. succes verder in de volgende rondes!! (hoop ik voor je. zou gemeen zijn als JIJ er nu ent uit gaat o.o) :D

    Hahahah. Dankjewel hoor. <3 Ik ging je beluisteren [Anders had ik ook niet geweten wat je zong, als ik die link niet eens aangeraakt had] en ik dacht. EUMG. Nee, oké dat niet ik dacht eigenlijk hetzelfde als jij over mij. Ik vind het like best goed, en ik vroeg me af hoe oud je was, maar dta heb ik al opgezocht. Ik ben ook jou fan. Geheheh. Ik heb wel meer fans hoor. Nee, dat is niet waar, net zo min als dat ik mijn eigen grootste fan ben. Zo gemeen dat hetgaat gebeuren ook. >=D Excuse me for my randomness and weirdness. Trouwens ook succes, want ik vind gewoon dat je door gaat. =D

    -Ziet signature- KOEL. Ja, het was nodig nog even naar Off-topic te springen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:40 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Hahahah. Dankjewel hoor. <3 Ik ging je beluisteren [Anders had ik ook niet geweten wat je zong, als ik die link niet eens aangeraakt had] en ik dacht. EUMG. Nee, oké dat niet ik dacht eigenlijk hetzelfde als jij over mij. Ik vind het like best goed, en ik vroeg me af hoe oud je was, maar dta heb ik al opgezocht. Ik ben ook jou fan. Geheheh. Ik heb wel meer fans hoor. Nee, dat is niet waar, net zo min als dat ik mijn eigen grootste fan ben. Zo gemeen dat hetgaat gebeuren ook. >=D Excuse me for my randomness and weirdness. Trouwens ook succes, want ik vind gewoon dat je door gaat. =D


    dank je!!! :D

    mag ik je toevoegen als vriend? :D


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    dank je!!! :D

    mag ik je toevoegen als vriend? :D

    Nee, natuurlijk niet, ben je niet helemaal goed in je hoofd. [Omgekeerde psychologie] Ja, dus, maar eigenlijk ga ik gewoon daar eerder mee zijn.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Nee, natuurlijk niet, ben je niet helemaal goed in je hoofd. [Omgekeerde psychologie] Ja, dus, maar eigenlijk ga ik gewoon daar eerder mee zijn.


    muwahahaha. ik heb je al toegevoegd. ik eerder was! :D


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    muwahahaha. ik heb je al toegevoegd. ik eerder was! :D

    OH! Niet waar, dat lieg je! >=C


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Beste mensen
    Ik heb mijn commentaar bij de opdrachten gezet. Dus jullie kunnen het commentaar van strenge tante Saepe lezen. (nou strenge is misschien iets te veel gezegd, ik merk meer dingen op, maar laat fouten niet hard tellen in mijn cijfer. Mij zal je nooit een onvoldoende zien geven)
    Dan stuur ik nu ff mijn cijfers naar Feedback en dan mogen jullie haar gaan aanklagen omdat het te lang duurt. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Beste mensen
    Ik heb mijn commentaar bij de opdrachten gezet. Dus jullie kunnen het commentaar van strenge tante Saepe lezen. (nou strenge is misschien iets te veel gezegd, ik merk meer dingen op, maar laat fouten niet hard tellen in mijn cijfer. Mij zal je nooit een onvoldoende zien geven)
    Dan stuur ik nu ff mijn cijfers naar Feedback en dan mogen jullie haar gaan aanklagen omdat het te lang duurt. xD

    Ghehe, nou bedankt. Morgen weten jullie waarschijnlijk de uitslag!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Ghehe, nou bedankt. Morgen weten jullie waarschijnlijk de uitslag!

    Jeuj. <3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.