• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Reducto schreef:
    (...)Ik denk niet dat er daar regeltjes voor zijn. sommige mensen hebben namelijk liever dat ze iets nieuws maken.

    Oke, maar ik heb het hen gezegd dat ze dezelfde inzending kunnen geven, dus no problems.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Alle nummers, buiten van SingingAngel omdat zij uitstel heeft tot 24 juli staan in de story. Ook de mensen die geen jury zijn of andere deelnemers mogen ook zeker reageren :-)
    Outcast ligt helaas uit de wedstrijd omdat ze niet heeft ingediend.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    Alle nummers, buiten van SingingAngel omdat zij uitstel heeft tot 24 juli staan in de story. Ook de mensen die geen jury zijn of andere deelnemers mogen ook zeker reageren :-)
    Outcast ligt helaas uit de wedstrijd omdat ze niet heeft ingediend.


    goed nieuws!(hoera) wanneer gaan jullie het beoordelen?(baby)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Keyblade schreef:
    (...)

    goed nieuws!(hoera) wanneer gaan jullie het beoordelen?(baby)

    Ik ga vandaag mijn commentaren proberen bij bij iedereen te geven, voor de 2 andere juryleden moet je bij hen zijn (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 15:58 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Ik ga vandaag mijn commentaren geven bij iedereen, voor de 2 andere juryleden moet je bij hen zijn (:


    ok


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik had een ander liedje uit moeten kiezen O.o

    Deep schreef:
    Ik had een ander liedje uit moeten kiezen O.o

    Woah, hoezo?


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Woah, hoezo?


    Omdat dit liedje dat ik nu heb hard gefaald heeft ;o

    Deep schreef:
    (...)

    Omdat dit liedje dat ik nu heb hard gefaald heeft ;o

    niet zo negatief doen, jij. Het is onze taak om iets helemaal af te kraken of op te hemelen, niet de jouwe.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    niet zo negatief doen, jij. Het is onze taak om iets helemaal af te kraken of op te hemelen, niet de jouwe.


    Ghehe, daar kies dan zelf wel voor :Y)

    uuhh, wanneer komt de uitslag? :'D

    HIER IS MIJN INZENDING!!! :D http://www.youtube.com/watch?v=6-8LtNXRBTQ

    nogmaals bedankt dat ik uitstel kreeg. het heeft echt geholpen. dus... tja xD hier is mijn opdracht! :D

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:16 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    HIER IS MIJN INZENDING!!! :D http://www.youtube.com/watch?v=6-8LtNXRBTQ

    nogmaals bedankt dat ik uitstel kreeg. het heeft echt geholpen. dus... tja xD hier is mijn opdracht! :D

    Ik heb vandaag een stuk van Lemonade Mouth meegekregen en ik ben sinds dat moment verslaafd aan "More than a band" Vandaag zelf nog een paar keer gezongen, maar wat een toeval eigenlijk. =P


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag een stuk van Lemonade Mouth meegekregen en ik ben sinds dat moment verslaafd aan "More than a band" Vandaag zelf nog een paar keer gezongen, maar wat een toeval eigenlijk. =P



    haha! toen ik die film voor het eerst zag. echt... VERSLAVEND!!!!! heb de CD gekregen op m'n verjaardag. pure awesomeness!! :D
    vanaf welk stuk heb je het gezien?

    (ik bedenk me net, ik heb hem tot nu toe alleen nog in het nederlands gezien. wordt tijd dat ik hem eens in het engels ga zien)


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)


    haha! toen ik die film voor het eerst zag. echt... VERSLAVEND!!!!! heb de CD gekregen op m'n verjaardag. pure awesomeness!! :D
    vanaf welk stuk heb je het gezien?

    (ik bedenk me net, ik heb hem tot nu toe alleen nog in het nederlands gezien. wordt tijd dat ik hem eens in het engels ga zien)

    Ik hem dus sowieso nooit helemaal gekeken, mag wel eens tijd worden, want ik wil hem zo graag helemaal zien. Ik heb hem nu gezien vanaf dat ze optraden in de pizzaria, maar dan niet vanaf dat iemand het nodig vond dat helemaal te verkloten. Maar dat ze net met z'n allen waren van we gaan ervoor. Ik wil die CD echt ook, maar op het moment heb ik er weinig aan, aangezien mijn CD-speler is overleden. ='3 Ik heb hem tot nu toe inderdaad ook enkel nog in het Nederlands gezien.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.