• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Saepe schreef:
    Beste mensen
    Ik heb mijn commentaar bij de opdrachten gezet. Dus jullie kunnen het commentaar van strenge tante Saepe lezen. (nou strenge is misschien iets te veel gezegd, ik merk meer dingen op, maar laat fouten niet hard tellen in mijn cijfer. Mij zal je nooit een onvoldoende zien geven)
    Dan stuur ik nu ff mijn cijfers naar Feedback en dan mogen jullie haar gaan aanklagen omdat het te lang duurt. xD
    Jouw reacties zijn echt droog. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De punten/uitslag komt er dadelijk aan!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    De punten/uitslag komt er dadelijk aan!
    ik doe niet mee, maar stiekem ben ik toch benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uitslag is bekend!

    P.S.: Bekijken jullie ook even de edit aub?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Yay, ik had niet verwacht dat ik door ging omdat mijn geluid heel slecht was en ik - vind ik zelf - het verkeerde liedje gekozen had.

    Wel jammer voor Valerie, ik vond haar lied opzich wel mooi als je er een paar keer naar geluisterd had.


    Succes iedereen voor de volgende opdracht!

    X

    ze heet nu halestorm en ze wilt een weekje afstand nemen van haar pc.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil de 2e opdracht! Ik doe er altijd al keilang over om een liedje te zoeken..

    Deep schreef:
    Yay, ik had niet verwacht dat ik door ging omdat mijn geluid heel slecht was en ik - vind ik zelf - het verkeerde liedje gekozen had.

    Wel jammer voor Valerie, ik vond haar lied opzich wel mooi als je er een paar keer naar geluisterd had.


    Succes iedereen voor de volgende opdracht!

    X

    Je wordt niet beoordeeld op je geluidskwaliteit en je moet nu echt stoppen met te zeggen dat je nummer niet goed was, dat was namelijk een goede keuze. (kop op meid, je hebt 21,2 punten!)

    Tsja, Valerie startte in de verkeerde toonhoogte waardoor het hele nummer vals was. En dat zie je terug in de punten....

    Ik ben erg benieuwd naar de tweede opdracht, al ben ik bang dat ik die niet kan beoordelen. =(
    dat komt omdat:
    Ik ga aanstaande maandag/dinsdag voor 3 weken op vakantie! Dat betekent dat ik dan pas rond de 22e terug ben, al is dat bij ons nooit zeker. Dan mis ik dus zo'n 3 opdrachten.
    Zo, dat jullie het weten. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    als prettyliars er niet was was ik afgevallen, maar ik ga letten op jullie kritiek en kies een beter liedje de volgende keer :)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik ben echt blij met mijn aantal punten. <3

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:10 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Wauw, ik had niet zoveel punten verwacht! (bloos)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Merci for the points(flower)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oke. Kom ik thuis, want ik was 2 dagen niet thuis geweest. Ik loop de woonkamer in en BAM.. Mijn computer stond er niet meer (huil) En nog erger? Mijn vader had mijn webcam weggegooid ;o Dus nu moet ik 'denk ik' deze wedstrijd afmaken met een slechte kwaliteit O.o

    Mag ik btw mijn youtube-filmpje van youtube afhalen? :'D

    Deep schreef:
    Mag ik btw mijn youtube-filmpje van youtube afhalen? :'D

    Weet je dat ik niet weet hoe dat moet. :O


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.