• Hebben jullie ook weleens een verotte stem? Ik wel, nu dus, ik kan me wel verstaan baar maken maar ja hys wel verot en over een paar dagen kan ik denk niet meer praten, hebben jullie dat ook weleens?


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    kheb keelpijn, dus nu klinkt het niet als ik praat.

    Ik heb soms écht een hele schorre stem en het lullige is dan dat ik ook érg moet hoesten en dan zeggen ze :"steek er nog eentje op" maar ik rook niet eens! >_<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb soms écht een hele schorre stem en het lullige is dan dat ik ook érg moet hoesten en dan zeggen ze :"steek er nog eentje op" maar ik rook niet eens! >_<


    dies hard!
    mar ik moet morgen weerkorfballen, en iedereen in me team heeft eienlijk zo'n beetje scheit aan korfbal ook al zitten ze er op maar dan moet ik hard blijven roepen zodat hun doorgaan anders gaan ze gwn still staan en dat kan dus niet met een verotte stem!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Als ik gefietst heb is m'n stem altijd hees. Erg vervelend als je ruzie wil maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd, vooral als ik ga zingen, ik vind mijn stem zelf nog al hilarisch. ;']

    Ja dat had ik eergisteren nog..zo vervelend..maar ik ben nog een beetje verkouden dus vandaar..


    It's heavy but you are not the only one

    Ja, ik heb dat namelijk hééééél snel! Als ik nog maar een extreme lange lachbui heb, heb ik al een hese stem! x'D


    Tanya is de beste.

    Ik heb dat nu en dat komt allemaal nogaltijd door vrijdag op Pukemarock veelste hard te roepen. Nou kan je denken van 'Van vrijdag en dat nu nog? Kan niet!' Maar ach, bij mij dus wel ^^ Ik vind het echt kut want ik kan gewoon niet roepen >,<

    ik heb de laaste tijd echt vaak last van mijn keel, dus ook van mijn stem. Ik heb zelf dus door dat er ergens teveel slijm zit(voelt goor x'])

    Maar ik doe er verder niks mee..

    Xx

    Ik ben momentaal snotverkouden en ik klink als een sekslijnmedewerkster.


    History is not hatred.

    Meestal na concerten is mijn stem helemaal dood, of als ik probeer te grunten, of veel schreeuw.


    blame the bully.

    Ik ben momentaal snotverkouden en ik klink als een sekslijnmedewerkster.

    whahaha xD