• Ik zou graag eens een meeting in Utrecht organiseren.

    Belangerijke Data:
    -Vanaf 1 uur sta ik met Ellen klaar bij Spoor 1, gezien ik geen betere plek kan verzinnen.
    -Om uiterlijk 2 uur zorg je dat je er bent, dan gaan we met zijn allen iets doen, suggesties kunnen worden geplaatst. Uitgebreid picknicken is níét oregineel meer, maar gewoon tussendoor zou kunnen.
    -Het is om 13 Augustus, tenzij er dan massaal mensen niet kunnen, blijft het op die datum omdat ik dat gekut over de datum beu ben :Y)
    -Omdat het zomer is, kan de meeting nog lang doorgaan, hoogstwaarschijnlijk gaat de helft ook avond-eten in Utrecht. Je mag gaan op ieder tijdstip dat je wilt, maar als het kan dat je om 6 uur je bus/trein pakt. Utrecht is zeer Centraal, dus ik verwacht geen piepkleine meeting, en als we om de 5 minuten mensen weg moeten brengen, houden we geen tijd meer over. Als het niet anders kan kunnen we je nog op andere tijdstippen weg te brengen, maar a.u.b. van te voren melden, dus vóór de meeting.
    -Vragen? Ik bijt niet hoop ik voor je :Y)


    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Created (Misschien)
    -Develin (Misschien)
    -Atiras (Misschien)
    -Betrayal (Misschien)
    -Fragile (Misschien)
    -Deep
    -Mutant (Misschien)
    -DÉ Gaby

    Wie wil ook? :Y)

    Naar mijn idee is deze meeting dood, als de rest denk van 'Jah, toch komen' mij best. Maar ik ga niet komen om één of twee mensjes te meeten gezien die reis niet bepaald goedkoop is.
    Sorry hiervoor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:50 ]


    Let it come and let it be

    Ik kijk nog even wie er komen, maar opzich kan ik misscihen wel. (:

    Ik wil graag komen, maar op die dag ben ik nog net met vakantie (cat)


    SLOAN.

    Fragile schreef:
    Ik kijk nog even wie er komen, maar opzich kan ik misscihen wel. (:

    Zal ik Misschien bij je naam zetten? of heb je liever dat ik je gewoon helemaal niet op de lijst zet?


    Let it come and let it be

    Hangt er van af. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik woon ver weg. Dus ik ga naar de meest bezochte meeting. Aangezien een retour 50 euro kost.. Maar de datum komt me wel goed uit ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Herondale schreef:
    Ik wil graag komen, maar op die dag ben ik nog net met vakantie (cat)

    Als ik dat een aantal keer vaker ga horen, wordt het waarschijnlijk een andere datum. Houdt het topic in de gaten (:


    Let it come and let it be

    Created schreef:
    Hangt er van af. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik woon ver weg. Dus ik ga naar de meest bezochte meeting. Aangezien een retour 50 euro kost.. Maar de datum komt me wel goed uit ^^

    Moet ik misschien bij je naam zetten? Of wil je liever helemaal niet op de lijst?
    Waar woon je dan?


    Let it come and let it be

    Herondale schreef:
    Ik wil graag komen, maar op die dag ben ik nog net met vakantie (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Moet ik misschien bij je naam zetten? Of wil je liever helemaal niet op de lijst?
    Waar woon je dan?


    Ja je kunt me er wel bij zetten met 'misschien'. Ik woon in Groningen ;)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Zal ik Misschien bij je naam zetten? of heb je liever dat ik je gewoon helemaal niet op de lijst zet?

    Zet er maar gewoon misschien bij :'D

    Ik wil komen maar ik weet niet of ik dan terug ben van vakantie of dat ik nog op vakantie ben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    Ik wil komen maar ik weet niet of ik dan terug ben van vakantie of dat ik nog op vakantie ben

    Misschien er bij?


    Let it come and let it be

    oe leuk ^^
    ik wil eerst weten wie er komen en of ik niet op vakantie ben.

    zet me maar neer met mischien :3


    we all deserve to die

    Ben dan op vakantie


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    @Sevda ja doe maar (mijn pc denkt dat ie stoer is en ik kan dus niet quote doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan ben ik nog steeds op vakantie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.