• Ik zou graag eens een meeting in Utrecht organiseren.

    Belangerijke Data:
    -Vanaf 1 uur sta ik met Ellen klaar bij Spoor 1, gezien ik geen betere plek kan verzinnen.
    -Om uiterlijk 2 uur zorg je dat je er bent, dan gaan we met zijn allen iets doen, suggesties kunnen worden geplaatst. Uitgebreid picknicken is níét oregineel meer, maar gewoon tussendoor zou kunnen.
    -Het is om 13 Augustus, tenzij er dan massaal mensen niet kunnen, blijft het op die datum omdat ik dat gekut over de datum beu ben :Y)
    -Omdat het zomer is, kan de meeting nog lang doorgaan, hoogstwaarschijnlijk gaat de helft ook avond-eten in Utrecht. Je mag gaan op ieder tijdstip dat je wilt, maar als het kan dat je om 6 uur je bus/trein pakt. Utrecht is zeer Centraal, dus ik verwacht geen piepkleine meeting, en als we om de 5 minuten mensen weg moeten brengen, houden we geen tijd meer over. Als het niet anders kan kunnen we je nog op andere tijdstippen weg te brengen, maar a.u.b. van te voren melden, dus vóór de meeting.
    -Vragen? Ik bijt niet hoop ik voor je :Y)


    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Created (Misschien)
    -Develin (Misschien)
    -Atiras (Misschien)
    -Betrayal (Misschien)
    -Fragile (Misschien)
    -Deep
    -Mutant (Misschien)
    -DÉ Gaby

    Wie wil ook? :Y)

    Naar mijn idee is deze meeting dood, als de rest denk van 'Jah, toch komen' mij best. Maar ik ga niet komen om één of twee mensjes te meeten gezien die reis niet bepaald goedkoop is.
    Sorry hiervoor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:50 ]


    Let it come and let it be

    Ik kom misschien.
    Misschien kom ik ook helemaal niet, want ik ken niemand :'D
    En als ik kom ga ik weinig praten, omdat ik verlegen ben >,<


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Aangezien redelijk veel mensen op vakantie zijn dan, volgt hier een Enquette

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:41 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben dan net op vakantie.


    Your make-up is terrible

    Die enquette werkt niet


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nu wel :Y)


    Let it come and let it be

    Gestemd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik wil ook nog bij misschien!

    Veels te ver weg, jammer. Ik wou eigenlijk el graag komen..


    Kill them with kindness.

    Ik heb dan waarschijnlijk een andere meeting, in Utrecht lol :']
    Kpop meeting~
    I'll wave (: niet dat iemand me hier echt goed kent ofzo, hiatus it is.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb gestemd :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ohohohoh! -steekt vinger heel hoog in de lucht- ik wil komen en ik zal je vrijwilliger zijn!

    nee kan niet te ver weg en duur xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Als het op 21 Augustus is kan ik waarschijnlijk wel (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lijst bijgewerkt :Y)


    Let it come and let it be

    Voor zover het er nu uit ziet wordt de datum Zondag 21 Augustus


    Let it come and let it be