• Ik zou graag eens een meeting in Utrecht organiseren.

    Belangerijke Data:
    -Vanaf 1 uur sta ik met Ellen klaar bij Spoor 1, gezien ik geen betere plek kan verzinnen.
    -Om uiterlijk 2 uur zorg je dat je er bent, dan gaan we met zijn allen iets doen, suggesties kunnen worden geplaatst. Uitgebreid picknicken is níét oregineel meer, maar gewoon tussendoor zou kunnen.
    -Het is om 13 Augustus, tenzij er dan massaal mensen niet kunnen, blijft het op die datum omdat ik dat gekut over de datum beu ben :Y)
    -Omdat het zomer is, kan de meeting nog lang doorgaan, hoogstwaarschijnlijk gaat de helft ook avond-eten in Utrecht. Je mag gaan op ieder tijdstip dat je wilt, maar als het kan dat je om 6 uur je bus/trein pakt. Utrecht is zeer Centraal, dus ik verwacht geen piepkleine meeting, en als we om de 5 minuten mensen weg moeten brengen, houden we geen tijd meer over. Als het niet anders kan kunnen we je nog op andere tijdstippen weg te brengen, maar a.u.b. van te voren melden, dus vóór de meeting.
    -Vragen? Ik bijt niet hoop ik voor je :Y)


    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Created (Misschien)
    -Develin (Misschien)
    -Atiras (Misschien)
    -Betrayal (Misschien)
    -Fragile (Misschien)
    -Deep
    -Mutant (Misschien)
    -DÉ Gaby

    Wie wil ook? :Y)

    Naar mijn idee is deze meeting dood, als de rest denk van 'Jah, toch komen' mij best. Maar ik ga niet komen om één of twee mensjes te meeten gezien die reis niet bepaald goedkoop is.
    Sorry hiervoor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:50 ]


    Let it come and let it be

    Ik zou wel willen alleen dan ben ik op het Huntenpop festival >.<


    Only those who listen can hear

    Ik kan niet, als ik naar mijn portemonnee kijk..

    Betrayal --> Vida :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik kan toch! :'D

    ik kan niet (huil)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Lieke komt niet, er staat op haar profiel dat ze vanaf de 12e in de ardennen is.

    Lieke komt niet, er staat op haar profiel dat ze vanaf de 12e in de ardennen is.

    Deep schreef:
    Lieke komt niet, er staat op haar profiel dat ze vanaf de 12e in de ardennen is.


    dat zei ik toch al...?


    Ligt and Darkness are both very different..

    sorry ik kan niet meer komen!
    vergeten dat me tante jarig is en ik moet mee >_<


    we all deserve to die

    Ik kan niet meer komen, we gaan iets doen met de familie (no_chears)

    Fack dat is al over twee dagen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk niet dat deze meeting nog door gaat, bijna niemand komt. D:


    Let it come and let it be

    Ik kan toch komen.. Maar dan weet ik niet of deze meeting nog wel doorgaat.

    Gaat de meeting nu door of niet?

    Naar mijn idee niet, als de rest denk van 'Jah, toch komen' mij best. Maar ik ga niet komen om één of twee mensjes te meeten gezien die reis niet bepaald goedkoop is.


    Let it come and let it be