• Okay, ik word het een beetje zat dat iedereen boos is op TH omdat ze zo vaak in Amerika zitten. MAAR ZE KUNNEN ER NIKS AAN DOEN SCHATJES! Hun manager en platenmaatschappij (of hoe je het schrijft) zorgen daar voor. Hun hebben niks te kiezen, het word hun gewoon gezegt dat ze weer naar Amerika gaan en als ze 'nee' zouden zeggen is het zo voorbij met Tokio Hotel! Ik vind dat we niet boos moeten zijn op TH maar op hun managment!
    Ik wil hier niemand mee beledigen maar zo denk ik erover, het is toch zielig dat we hun erop aan kijken terwijl zij gewoon doen wat er van hun gevraagt word...[/mening]
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Yeaah.!!

    xx


    I changed.

    amen!
    zoooo mee eens! _O_


    AAP

    nee je hebt heelmala gelijk we moeten niet boos zijn op tokio hotel
    maar eerlijk gezegt was ik dat ook helemaal niet
    ik maak me juist zorgen om hun..
    en zoals je zelf al zei, bepalen zei het niet maar de platenmaatschappij en het management
    maar we kunnen er alleen niet zo veel aan veranderen
    ik blijf gewoon hopen dat ze naar duitsland terugkomen en niet verdwijnen naar the states
    take care boys!
    xx

    Argh hier zijn al zoveel topics over geweest!
    Iedereen moet gewoon stoppen met zeiken. Hou je gedachtes voor jezelf, er komt toch steeds ruzie en zeker als het over tokio hotel gaat ;S
    Gun hun het succes!
    <3.


    -

    kgeef je volledig gelijk!!!
    ik denk daar ook zo over!!!
    ze kunnen er ocharme niks aan doen!!!

    Sorry, ik wist niet dat hier al een topic over was, maar het zat me dwars. Veel mensen zijn boos op TH of vinden ze niks meer, maar wie heeft er gisteren de herhaling gezien VMA? Zag je hoe gelukkig ze waren?! Ik gun hun amerika echt heel erg em zolang hun gelukkig zijn ben ik dat ook^^
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik heb hier geen mening over. o:
    Like, ik kan wel een miljoen voor en tegen argumenten gaan verzinnen, maar eigenlijk vind ik het daarvoor niet boeiend genoeg :x


    Mew <3

    Eigenlijk is het ook niet boeient maar ik ben gwn doelloos vandaag x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Helemaal gelijk... Die lieve schatjes kiezen er helemaal niet zelf voor om ons te verlaten (A)


    Nee, ze willen gewoon bij míj blijven, maar dat kan niet... x) [/ego]

    (...)

    Nee, ze willen gewoon bij míj blijven, maar dat kan niet... x) [/ego]


    Echt niet! Bill belt mij elke dag op om alleen maar 'hallo' te zeggen, Hij kan gewoon neit zonder me dus komt hij gouw weer terug denk ik! x'D [/overdrijfheid]


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik bn echt doelloos Ö


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind t vet coewll voor hun nogmaals: niet elke artiest krijg de kans om daar door te breken duss gewoon niet zeuren!! ze komen vroeg of laat wel weer terug!!!

    Ik vind t vet coewll voor hun nogmaals: niet elke artiest krijg de kans om daar door te breken duss gewoon niet zeuren!! ze komen vroeg of laat wel weer terug!!!


    AMEN!
    Alleen zijn ze al terug! ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    Helemaal mee eens!!!!!!!!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    jij hebt gwn zo hard gelijk, mijn kind! xD
    ik had ook al eens 'ongeveer' zo'n topic gemaakt da niemand boos op hun hoeft te zijn,, maar was wel heel anders beschreven enzo ^^
    en dus zo heeft jij gelijk!! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.