• Okay, ik word het een beetje zat dat iedereen boos is op TH omdat ze zo vaak in Amerika zitten. MAAR ZE KUNNEN ER NIKS AAN DOEN SCHATJES! Hun manager en platenmaatschappij (of hoe je het schrijft) zorgen daar voor. Hun hebben niks te kiezen, het word hun gewoon gezegt dat ze weer naar Amerika gaan en als ze 'nee' zouden zeggen is het zo voorbij met Tokio Hotel! Ik vind dat we niet boos moeten zijn op TH maar op hun managment!
    Ik wil hier niemand mee beledigen maar zo denk ik erover, het is toch zielig dat we hun erop aan kijken terwijl zij gewoon doen wat er van hun gevraagt word...[/mening]
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Danke, ik en mijn 2e persoontje zijn vereerd door jullie andwoordjes!^^
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Trouwens, ze zijn sinds 10 september al in Duitsland. (:


    -

    Amen !!
    Celine aanbid Anouk <3

    Ik ben heus niet boos op ze, ze komen ook terug na Nederland. Ze moeten toch bekender worden? (Wel jammer dat ze dan vaker wegzijn hier maarja.)
    Ik vind het wel cool, hoe bekende ze zijn, hoe meer je van ze hoort en ziet.

    :D
    Aber Natürlich....
    Mogen ze niet lang daar blijven, dan mis ik ze nog meer.. (A)

    xx

    Ik lieft FreakingxTH x3 Amen_O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sorry, ik wist niet dat hier al een topic over was, maar het zat me dwars. Veel mensen zijn boos op TH of vinden ze niks meer, maar wie heeft er gisteren de herhaling gezien VMA? Zag je hoe gelukkig ze waren?! Ik gun hun amerika echt heel erg em zolang hun gelukkig zijn ben ik dat ook^^
    xxx


    Ikkuh! Ze wrn met Miley Guitar Hero aan ut speluh, en k hd Bill nie eens gezien o_O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nou ik wil ook wel ff mijn mening uiten ^^
    Ik ben zeker en vast NIET boos op ToHo hoor maar ik vind dat Amerika gedoe een beetje ver gaan vind je ook niet? Ik bedoel, eind novemberd moet Europa&Azië enzoo maar wijken omdat ze naar het oh zo grote en coole Amerika gaan. Like; Vele zitten hun hier te verdedigen en te zeggen dat ze het zelf niet kiezen maar c'mon, als ze het zelf niet een klein beetje voor kiezen gaan ze écht niet naar Amerika gaan hoowr ^^ Believe me, ToHo krijgt last van een iets té groot ego.

    En nu durft niemand te reageren op Annelies d'r mening omdat iedereen weet dat Annelies gewoon gelijk heeft [/Ego]

    j hebt wel gelyk eigenlyk ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha zie je wel $/Weer da verdomde ego]

    :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Toen strax ws er een hele discussie n hy moest zefls geslotuh worduh omdt ze nie konuh stoppuh ofso -.'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nou ik wil ook wel ff mijn mening uiten ^^
    Ik ben zeker en vast NIET boos op ToHo hoor maar ik vind dat Amerika gedoe een beetje ver gaan vind je ook niet? Ik bedoel, eind novemberd moet Europa&Azië enzoo maar wijken omdat ze naar het oh zo grote en coole Amerika gaan. Like; Vele zitten hun hier te verdedigen en te zeggen dat ze het zelf niet kiezen maar c'mon, als ze het zelf niet een klein beetje voor kiezen gaan ze écht niet naar Amerika gaan hoowr ^^ Believe me, ToHo krijgt last van een iets té groot ego.


    ANNELIES JE HEBT GELIJK SCHAT.


    -

    Tokio Hotel is een beter over zeker? Want ik hoor er niks meer over.


    Not that I care. Ik ben geen th fan. :8

    - Bericht aangepast i.v.m. flooden -

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2010 - 14:28 ]

    @Odile

    waarom schop je het topic dan omhoog? en spam je de boel onder? ><

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 14:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''