• Okay, ik word het een beetje zat dat iedereen boos is op TH omdat ze zo vaak in Amerika zitten. MAAR ZE KUNNEN ER NIKS AAN DOEN SCHATJES! Hun manager en platenmaatschappij (of hoe je het schrijft) zorgen daar voor. Hun hebben niks te kiezen, het word hun gewoon gezegt dat ze weer naar Amerika gaan en als ze 'nee' zouden zeggen is het zo voorbij met Tokio Hotel! Ik vind dat we niet boos moeten zijn op TH maar op hun managment!
    Ik wil hier niemand mee beledigen maar zo denk ik erover, het is toch zielig dat we hun erop aan kijken terwijl zij gewoon doen wat er van hun gevraagt word...[/mening]
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    @ Above: Dat flooden is dodelijk vervelend.

    ON: Eigenlijk ligt dat best voor de hand, but yeah...


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Kap met spammen, het is lelijk.
    2. Kap met 2 jaar oude topics omhoog schoppen, dat is gewoon zuur.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @ odile.

    hou op!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry! Ik bedoelde het niet om stom te doen ofzo. Weet ik veel wat flooden is ofzo. Sorry!

    Odile schreef:
    Sorry! Ik bedoelde het niet om stom te doen ofzo. Weet ik veel wat flooden is ofzo. Sorry!

    wat je aan het doen was, is dus flooden.,
    en uiteraard gewoon irritand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tja, eerlijk gezegd weet ik dat niet. Ik heb geen idee hoe dat te werk gaat. Toch ben ik het met je eens dat het management er veel over te zeggenn heeft.
    Maar daar wil ik aan toevoegen dat ik vind dat ze ons helemaal niet in de steek hebben gelaten. Ze hebben een nieuw album uitgebracht, 3 concerten gegeven en als tussendoortje hebben ze een 'best of' cd gemaakt zodat ze toch wat van zich laten horen. Nu zijn ze een nieuw album aan het maken die ook weer uit gaat komen en wie weet zit daar weer een tour aan vast! Waarom zouden ze ons in de steek gelaten hebben? Oké, daarvoor waren ze erg lang in Amerika, maar wat wil je? Hun tour door Europa heeft ook wel even geduurd, dus waarom hun tour in Amerika korter maken omdat wij ze missen? Die Amerikaanse fans zijn blij dat TH eindelijk in Amerika kwam!
    Nee, ik snap niet wat jullie 'in de steek laten' noemen.


    To live would be an awfully big adventure

    2 jaar oud is dit0.0


    Shoganai i ne~

    amen!

    je hebt gelijk!
    th is coooooooooool!
    th is hooooooooooooooooot!
    bill is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker!

    omg


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow wtf doet dit topic omhoog x'D


    -

    IamCrazy schreef:
    Eindelijk iemand dii is juist denkt! xD


    @ IamCrazy we hebben het zelfde plaatje ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Groot gelijk!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    AMEN!

    Of ze nu hier of daar zitten, ze zijn er nog steeds en dat is het belangrijkste!

    Je hebt volkomen gelijk! (A)


    I changed.

    Dalliance schreef:
    (...)

    @ IamCrazy we hebben het zelfde plaatje ^^


    dat plaatje is zo SEXY! :D


    I changed.