• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    Ik grinnik even. 'Lola's lolly was vies, jij bent lekker.' Als hij ook eindelijk zijn kleding uit heeft, trek ik hem opnieuw bovenop me. Mijn handen glijden via zijn zij naar zijn kont en vervolgens kras ik met mijn nagels over zijn rug. Onze tongen spelen met elkaar en ik gebruik mijn handen om hem nog iets dichter tegen me aan te duwen. Zijn lichaam is perfect.


    everything, in time

    James Menson

    Het gekras van haar nagels voelde heerlijk op mijn rug. Ik pakte haar armen vast en duwde die naast haar hoofd. Ik drukte kusjes via haar kaaklijn naar haar hals. 'Ik voel me vereerd dat ik lekkerder smaak dan Lola's lolly. ' Ik grijnsde. Ik liet haar armen liggen en liet mijn handen over haar heupen naar haar kont glijden, vervolgens pakte ik haar bij haar heupen vast en drukte mijn lippen op de hare.


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    Ik laat braaf mijn armen liggen als hij ze boven mijn hoofd neerlegt. 'O, is dat zo? Niets kan jouw lekkerheid overtreffen,' grijns ik. Ik neem zijn onderlip tussen mijn tanden, bijt er zachtjes op en zuig even.

    whihieikbenleeg.x]


    everything, in time

    James Falco Menson

    Ik trok de rest van de stukken kleren die ze nog aanhad uit, nu lag ze helemaal naakt. Ik grijnsde, 'Ooo jawel, de jouwe!' Glimlachend drukte ik een kusje op haar mond. Ik streelde over haar heup, eigenlijk voelde het raar nu macht over haar te hebben. Ik drukte een kusje op haar onderlip. Ik gleed even met mijn hand over haar kruis, en grijnsde. Haar gezicht was prachtig.


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Ik ga die discussie niet eens met je beginnen,' grijns ik. 'Dat is alleen maar tijd rekken en je bent me al aan het pesten!' Ik kreun zachtjes als ik zijn hand tussen mijn benen voel glijden. Het is verleidelijk om de macht over te nemen, maar het is veel beter om nu te laten zien dat ik wel degelijk zonder mijn macht kan. Ik druk een kusje op zijn neus en kan mijn armen niet meer laten liggen, ik sla ze om zij nek en kan zo in zijn nek kriebelen.


    everything, in time

    James Falco Menson

    Ik bleef haar grijnzend pesten. Ze was prachtig echt geweldig. Ik keek haar diep aan, en glimlachtte. Ik trok mijn bokser uit en hing nog altijd boven haar. 'Ik hou van je.'


    -mehepestpestzokort.


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    Die gast is echt niet te geloven, hoe gemeen! 'Ik ook van jou,' glimlach ik en duw mezelf iets omhoog. Eerst geef ik een kusje op zijn mond, alvorens ik mijn lippen aan de zijkant van zijn nek plaats en daar een grote zuigzoen achterlaat. 'Zo, nu weet iedereen nog duidelijker dat je van mij bent.'


    everything, in time

    James Falco Menson

    Ik lachtte, 'Hm je mag me ook best brandmerken hoor! Ik streelde nog steeds over haar kruis en drukte een kusje op haar mond. 'Je bent zo schattig als je iets wilt.'

    berightbackkk


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Dat zal ik nog net niet doen, zo gemeen ben ik niet.' Als hij me schattig noemt, kijk ik hem even beledigd aan en fluister iets in zijn oor. 'Geef me dan ook wat ik wil!'


    everything, in time

    Ik verander dit straks in iets anders. -

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:49 ]


    We're all mad here.

    Got nothing to do n____n''

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Na een tijdje werd ik gapend wakker en rekte me uit. Hmm, slapen was heerlijk. Ik stond op en keek evne op de klok die er hing, tijd om te douchen. Ik had vaste tijden waarop dat mocht en beperkte tijd om dan te douchen. Ach, het was beter dan niets. Gauw propte ik wat schone kleren in een tas en hing die even op mijn schouder, de bewaker begreep het -zoals gewoonlijk- meteen en opende de deur. Hij liep achter me aan, het leek zo makkelijk om te ontsnappen, maar hij had een aantal wapens op zak waar je niet graag kennis mee maakte. Dat wist ik uit ervaring. Eenmaal bij de douchecabines aangekomen liep ik een hokje in, hij bleef ervoor staan, zodat ik echt niet weg kon. Gauw kleedde ik me uit en legde mijn kleren in de hoek, de warme waterstralen voelde heerlijk op mijn lichaam en ik genoot er dan ook van. Op een gegeven moment klopte de bewaker op de deur, het teken dat ik nog 5 minuten had. Gauw spoelde ik me af, droogde mezelf af en kleedde me aan. Eenmaal klaar propte ik mijn vuile kleren in de tas en onderweg terug naar de cel deponeerde ik die in het waskamertje, die luxe hadden we gelukkig wel. We hadden wasmogelijkheden en onze spullen werden ook gewassen, maarja, wie wilde er dan ook vieze, stinkende gevangene? Mijn haren waren nog vochtig en ik vreesde dat dat nog een tijdje bleef. Terwijl we terugliepen naar de cel keek ik een beetje rond, ik wilde niet terug, maar ik had weinig keus. Helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Me neither n___n

    Drake Porter Dawn
    Ik richtte me op de groote klok aan de wand, Paige zou al terug in haar cel moeten zijn... Ik haastte me naar haar, de bewaker deed net de deur terug op slot. Ik gebaarde dat ik haar even onder twee ogen moest spreken, gelukkig begreep hij de hint en ging zonder al te veel gedoe weg. Zou ik echter ook doen als ik hem was, hij heeft al lang geen pauze gehad, en daarbij is hij al eens in gevacht met mij geweest.
    Ik opende ruw de deur, Paige keek op. 'Luister, wat jij met die Alessandrio doet moet jij weten,' deel twee, ik had een gelijksoortig gesprek met Alessandrio, maar dit was belangerijk voor Paige. 'Maar de man die bij jullie vandaan liep op het dek, gisteren, pas daar voor op! Hij lult alles door en denk niet dat je zomaar van hem af komt. Ik wéét wat hij deed, ik wéét wat Alessandrio deed, en ik wéét hoe hij daar op zal reageren. Pas toch op,' mompelde ik naar haar met een stalen gezicht.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:38 ]


    Let it come and let it be

    Nu wel n___n Sorry, kortkort.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Schoon en fris, mijn ahar nog naar shampoo ruikend, liep ik terug mijn cel in. Ik was nog maar net terug in mijn cel of Drake kwam binnen, ik stond op en keek hem kil aan. Ik trok een wenkbrauw op. Ik liet naar hem toe en keek hem strak aan, ook hij was al groter, vreselijk. "Waarom zou ik een verrader zoals jou geloven? En waarom zou jij mij waarschuwen? Je hebt me verdomme hier in deze cel laten opsluiten, zelfs mijn geheugen deels laten wissen." Ik keek hem strak aan, klootzak. Hoe kon hij gaan werken voor de mensen die zijn vader en mijn moeder hadden vermoord? Hij was een harteloze zak.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 18:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    'Paron? Ik heb je láten opsluiten, je geheugen láten wissen? Dat hebben zij gedaan, maar ík wou niet opgesloten zitten, dus ík sloot me aan. In het begin puur om weg te komen, maar je snapt het doel van deze hele organistatie niet!' Ik zuchtte, kwaad worden had geen zin. 'Hoe dan ook,' begon ik dit maal iets rustiger, 'als je me niet gelooft, is dat jouw probleem, ik heb je voor één keer geholpen, is het nog niet goed. Dan niet.' Ik keerde me om, en stopte de sleutels terug in de deur, klaar om de deur weer te sluiten. Wie dacht ze wel dat ze was?


    Let it come and let it be

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Je bent een egoïst," beet ik hem toe na zijn uitleg. Hij wou niet opgesloten zitten dus sloot hij zich liever aan bij hun? Als hij dan zulke goede vriendjes met ze was, had hij me dan niet uit deze hel kunnen halen? Ik kon er met mijn verstand niet bij, dat hij me zo had laten zitten. Ik zag hoe hij wegliep. "Tuurlijk, laat me maar weer alleen," zei ik, mijn woede had weer plaats gemaakt voor een eenzaam en leeg gevoel. Ik zuchtte zachtjes, liep naar mijn bed en ging erop zitten. Met mijn rug naar de deur, ik had geen zin in Drake. Of hij moest een goede reden of excuus hebben.


    Het nieuwe topic!!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 18:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.