• ik heb best wel een beetje chineese ogen .ook al ben ik een pure hollander heel veel mensen zeggen dat tegen me. en dat vond ik nooit leuk maar nu ben ik er eigelijk wel trots op. en ook op me haar

    zijn julie ergens trots op van je lichaam ? en waar zijn julie dan trots op ?

    (A)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:11 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Hihi, mijn haren vind ik mooi. En mijn nagels (en vingers) zijn van zichzelf erg lang en smal, alsof er nepnagels op zitten ^^


    ars moriendi

    Mijn kleur ogen, en mijn neus. Dat is ook zo het enige.

    Ik ben nergens trots op. Ja dat ik geen lelijk gezicht heb hahaha :W


    -

    mijn ogen, en mijn platte buik (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn figuur (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nergens eigenlijk(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    dat ik dun ben maar ook wel me nagels ze lijken een beetje nep dus sommige zeggen wel eens van : 'heb je net nagels op?' ik:' uuh nee dat zijn me echte nagels' en dan die van: wat mooi 8D/ wtf? o.O' vooral de laaste is geniaal echt die gezichten die ze trekken die zijn freaking verbaasd _O_


    Shoganai i ne~

    Mijn ogen en mijn figuur, ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind mijn oogkleur wel mooi. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op mijn benen en figuur.
    Ik krijg er constant complimenten over:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn handen :']


    Caution first, always.

    mijn krullen en puppy oogjes! -ik kan daar echt àlles van gedaan mee krijgen-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Niet meer, was ik ooit wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben wel blij met m'n wenkbrauwen ofzo. Oh en ik krijg complimenten over m'n nagels :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Met de kleur van mijn ogen ofzo, ik kan er namelijk maar niet wijs uit worden

    this niet 100% blauw D;

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you