• ik heb best wel een beetje chineese ogen .ook al ben ik een pure hollander heel veel mensen zeggen dat tegen me. en dat vond ik nooit leuk maar nu ben ik er eigelijk wel trots op. en ook op me haar

    zijn julie ergens trots op van je lichaam ? en waar zijn julie dan trots op ?

    (A)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:11 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Mijn haren (:


    Forever.

    eeh.... eeeh... eehh...

    mijn mond??

    omdat ik er zo goed mee kan zoenen :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn oogjes


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn ogen (Ookal draag ik een bril / lenzen), mijn haren en mijn huidskleur (Ik moet serieus maar vijf minuten in de zon staan en ik begin goed te bruinen waardoor ik nooit wit ben (Zelfs niet als ik ziek ben, dan krijg ik enkel een paar wittere vlekjes in mijn gezicht (: ))


    Live life limitless.

    MIjn handen maar dan tot de vingers :-)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:13 ]

    miep foutje

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:13 ]

    Mijn figuur en ogen:Y) tja dat is het einige eigenlijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn kleur ogen,
    als de zon hard schijnt zijn ze echt enorm licht, bijna wit :)

    Mijn wenkbrauwen, heel veel mensen vragen of ik epileer ofzo, maar dat doe ik niet. En mijn figuur, mensen denken dat ik ontzettend veel sport en altijd gezond eet maar dat valt ook wel weer mee XD


    26 - 02 - '16

    Ik ben trots op mijn bruine ogen en mijn zomersproetjes en mijn wimpers :D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:25 ]


    Spread your wings and fly away.

    Gewoon op alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BatManX schreef:
    Mijn wenkbrauwen, heel veel mensen vragen of ik epileer ofzo, maar dat doe ik niet. En mijn figuur, mensen denken dat ik ontzettend veel sport en altijd gezond eet maar dat valt ook wel weer mee XD


    Ik heb precies ook die twee dingen, haha. En mijn ogen, denk ik (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BatManX schreef:
    Mijn wenkbrauwen, heel veel mensen vragen of ik epileer ofzo, maar dat doe ik niet. En mijn figuur, mensen denken dat ik ontzettend veel sport en altijd gezond eet maar dat valt ook wel weer mee XD

    Precies hetzelfde, iedereen denkt dat ik mijn wenkbrauwen getekend heb en dat ik valse wimpers heb, haha. :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    Op mijn alles ^^
    Nee, grapje :'D Uhm... Ik ben best trots op mijn haar en benen. (A)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:02 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Atiras schreef:
    Op mijn ogen (ze veranderen van kleur)
    En op mijn haar.

    de mijne ook! - brofist.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."