• ik heb best wel een beetje chineese ogen .ook al ben ik een pure hollander heel veel mensen zeggen dat tegen me. en dat vond ik nooit leuk maar nu ben ik er eigelijk wel trots op. en ook op me haar

    zijn julie ergens trots op van je lichaam ? en waar zijn julie dan trots op ?

    (A)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:11 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    De kleur van mijn ogen.
    Ik heb heel lichtblauwe ogen. EN heel vaak vragen mensen me of ik kleurlenzen draag. :'D
    En mijn wimpers zijn lang en gekruld van zichzelf dus word ook vaak gevraagd of ik nepwimpers draag terwijl het alleen mascara is. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik ben trots op mijn nagels , ik vind ze echt heel mooi en mijn ogen en lippen. Hihi

    De kleur van mijn haar & ogen. Het ligt namelijk aan de inval van het licht welke kleur het is.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn blauwe ogen & mijn lange haren (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Square schreef:
    Ik vind mijn oogkleur wel mooi. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet, ik ben niet echt trots op veel dingen. Ik denk toch nog wel het meeste op mijn borsten :$ Als ik soms die van modellen ofzo zie, dan vind ik die van mij eigenlijk mooier. En ook qua grootte ben ik er wel tevreden mee, maarja daar ga je niet mee te koop lopen natuurlijk :P

    Haha, misschien vinden sommigen dit wel heel dom ofzo.:$


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Op mijn ogen. Ook wel op mijn figuur.


    Live life like a raver.

    nergens eigenlijk(cat)


    Only those who listen can hear

    Elies94 schreef:
    Ik weet niet, ik ben niet echt trots op veel dingen. Ik denk toch nog wel het meeste op mijn borsten :$ Als ik soms die van modellen ofzo zie, dan vind ik die van mij eigenlijk mooier. En ook qua grootte ben ik er wel tevreden mee, maarja daar ga je niet mee te koop lopen natuurlijk :P

    Haha, misschien vinden sommigen dit wel heel dom ofzo.:$


    Ik vind het niet dom hoor,
    Weet je... Ik ben heel trots op mijn billen ;D


    26 - 02 - '16

    Ik vind mijn donkerblauwe ogen mooi, toen ik laatste voor het eerst lenzen inhad, vroeg iedereen of het kleurlenzen waren, ahahaha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Devin schreef:
    Ook mijn ogen dan :')


    We accept the love we think we deserve.

    ilike: haar,wimpers,figuur
    idislike: neus,handen,lengte(1m45, shokking isn't it?)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben niet echt ergens trots op, maar ik vind mijn haar en mijn benen mooi (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben alleen een beetje trots op mijn voeten. Omdat ze niet akelig lelijk of raar zijn en omdat ze niet groot zijn.


    Gradually, then suddenly..

    Moeilijk te zeggen. Uhm, eigenlijk vind ik mijn lichaam gewoon afschuwelijk. Maar ik denk dat ik iets heb waarop wat ik echt heel lelijk vind maar waar ik ook trots op ben meteen. Ik heb een heel groot litteken, wat er niet geweldig uitziet. Maar ook ben ik er trots op, want ja het heeft ook een betekenis voor mij. Het is moeilijk om uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 23:22 ]


    <3