• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat staat er meestal wel, volgensmij? Niets van aantrekken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dan wil ik eens weten wat jij verstaat onder zeik- en haatreacties (:?


    Olive

    Als iemand zijn mening geeft, geeft de ander daar kritiek op en zo ontstaan hevige discussies. (:


    To infinity and beyond •

    Ja klopt,maar ja wat doe je der aan. Sommige vinden het leuk ofzo om zo'n reactie te plaatsen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon niets van aantrekken en er over kijken (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Devin schreef:
    Dan wil ik eens weten wat jij verstaat onder zeik- en haatreacties (:?


    Nou ik opende laatst een topic met een gedicht dat ik had geschreven, werd er gezegd dat ik aandacht tekort kwam. En nog eentje waarin ik zei dat m'n oma me een hoer had genoemd, kreeg ik als reactie "wees blij dat je nog oma's hebt." Een topic van een meisje dat zwanger was, daar stond iets van "egoïst, je bent geen goede moeder." Dat soort dingen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou ik opende laatst een topic met een gedicht dat ik had geschreven, werd er gezegd dat ik aandacht tekort kwam. En nog eentje waarin ik zei dat m'n oma me een hoer had genoemd, kreeg ik als reactie "wees blij dat je nog oma's hebt." Een topic van een meisje dat zwanger was, daar stond iets van "egoïst, je bent geen goede moeder." Dat soort dingen.


    Uhu, mensen hebben slechte buien, we hebben sommige die met veel plezier willen opvallen, andere hebben gewoon een slecht karakter - wat niet altijd slecht is - en andere reacties komen misschien slecht over. Je moet je er niet teveel van aantrekken, laat ze lekker doen (:


    Olive

    Zulke reacties houd je altijd. Als je nu hier bent of ergens anders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen geven hun mening gewoon (bloos) Alleen wat raar geformuleerd :'D


    -

    Waarom zeurt iedereen zoveel vandaag?

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou ik opende laatst een topic met een gedicht dat ik had geschreven, werd er gezegd dat ik aandacht tekort kwam. En nog eentje waarin ik zei dat m'n oma me een hoer had genoemd, kreeg ik als reactie "wees blij dat je nog oma's hebt." Een topic van een meisje dat zwanger was, daar stond iets van "egoïst, je bent geen goede moeder." Dat soort dingen.


    Je komt geen aandacht te kort als je een gedicht schrijft. Daar moet je je sowieso niets van aan trekken.
    Mensen kunnen hier misschien geirriteerd raken omdat ze graag hun oma in hun leven zouden willen hebben, maar dit helaas niet hebben.
    Dat van dat topic over dat zwanger, daar deed ik zelf ook aan mee.. maargoed, diegene vond het dus dat ze geen kind op zou kunnen voeden met die situatie.


    To infinity and beyond •

    Je hebt zo van die mensen die zo zijn, maar die je niet kan veranderen. Negeer ze gewoon, je aandacht zijn zij zeker niet waard. Dat vind ik toch...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik plaats wel graag marginale gifs die ik van toepassing vind in sommige topics, maar weetje soms komt er hier zoveel gezeik langs dat je niet meer weet hoe je moet reageren. Ik probeer altijd vriendelijk te blijven, maar soms halen ze ook wel eens mijn grens hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hooligan schreef:
    Waarom zeurt iedereen zoveel vandaag?


    Het is zondag :'DD


    Olive

    Nouja weetje, ik hou me eigenlijk de laatste heel erg in. Er is 1 persoon waaraan ik me zó erg irriteer bij alles wat ze zegt. Maar daar zeg ik dan niks van (bloos) Ik kan me wel een tijd herinneren waarin mij dat niks kon schelen :'D


    -