• Hooi! (:


    Gisteren moest ik vrijwillig verplicht een dagje met oma uit. Mijn oma en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg, dus ik had al geen zin. Mijn oma bedoelt het allemaal wel goed, maar ik erger me gewoon dood aan haar. Ze is precíés zoals mijn zus, en mijn zus en ik hebben áltijd ruzie. Maar we spreken elkaar al sinds oktober niet meer, dus daar ben ik gelukkig vanaf. :')

    Maar goed, ik had een nieuwe jas nodig, aangezien mijn jas allemaal scheuren en gaten heeft. En oma houdt heel veel van statten/shoppen dus heb ik voorgesteld om een dagje met haar naar Arnhem te gaan. Is dichtbij voor haar en ze kent het daar, dus gingen we naar Arnhem.

    Een heel leuke dag was het niet. Constant kreeg ik van oma opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van dat ik dik ben. Dan pak ik een maat jas van het rek af, en vraagt mijn oma zich hardop af of ik niet beter 2 maten groter moet nemen. En dat de hele tijd door. En tijdens het avondeten gaat ze me vertellen dat ze niet snapt dat ik zóóó dik ben, terwijl ik weinig eet.

    Bedankt oma, ik vind het heel leuk om de hele dag te horen dat ik dik ben. Ik ben ook echt totaal niet onzeker ofseu. Ik schaam me niet allang voor mijn lichaam. Nee oma, je hebt echt mijn ogen geopend en een nieuwe wereld is voor mij open gegaan nu ik weet dat u mij te dik vind. Heb ik zelf ook nooit bedacht joh. -.-'

    Maar goed, ondanks dat het best een shit dag was voor mij (mijn oma had de dag van haar leven en vond het heel leuk..) ben ik wél voor mijn jas geslaagd! Oma vond het eerst maar niets, maar toen ik zei dat het me niet interesseerde wat zij vond en dat ik de jas tóch ging kopen, stamelde ze dat ze het wel een leuke jas vond. Het droop er vanaf dat ze loog. :'D

    Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op mijn nieuwe jas! En daar gaat het toch om? Dat ík het leuk vind en dat het past? Ook heb ik ein-de-lijk een geruit blouseje! Niet zelf betaald, want toen oma erover ging klagen dat ze nooit wat voor mij mocht kopen en me nooit blij mocht maken, vond ik dat zij dan wel die 25 euro mocht betalen als ze dat zo graag wilde. :'D

    Dus ik heb 2 héle leuke dingen, en ben helemaal blij met mijn nieuwe kleding! :3
    Hebben jullie ook zo'n vervelende oma? En wat voor leuks hebben jullie onlangs gekocht? c:





    Let niet op mijn gezicht. Het zijn niet de meest mooie foto's ooit, haha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awesome! Die jas staat je echt supergoed, is dat die van de C&A?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Awesome! Die jas staat je echt supergoed, is dat die van de C&A?


    De jas is van de New Yorker en de blouse komt van The Sting. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    De jas is van de New Yorker en de blouse komt van The Sting. c:


    Oh, ze verkochten ook zoiets bij de C&A en ik had hem bijna gekocht, haha. Maar dan heb ik weer teveel jassen, dus deed ik het maar niet.


    Your make-up is terrible

    Die jas is leuk! En wat ik van de blouse vond heb ik je al verteld via app. c:

    Mijn oma is echt aardig en ik kan dan ook goed met d'r overweg. En wat ik nieuw heb gekocht heb ik je ook al laten zien, en een topic erover gemaakt hier. *O*

    @Nikki
    Aah oke. De C&A zijn we eigenlijk niet eens in geweest, hahaha. x)

    @Merel
    Jaaaa ik weet wat je ervan vind! :3 En wat jij hebt gekocht heb ik ook allang gezien en weet jij wat ik ervan vind, hahaha. x)
    En wel fijn dat je wél met je oma overweg kunt. (: Ik ben echt haar minst leuke kleinkind heb ik altijd het gevoel, haha. Terwijl ik gewoon beleefd doe tegen haar. Ik kom alleen nooit op bezoek als het niet hoeft. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je oma weet niet wat ze mist. ;3 Als ze eens aardig zou doen, zou ze merken hoe leuk je bent.


    Your make-up is terrible

    Die jas staat je echt hartstikke leuk! Ik zou bijna jaloers worden, maar ik heb zelf al een hele leuke jas in mijn kast hangen. ^^
    Mijn oma is een echte schat. Ze is een beetje ouderwets qua kleding, maar ze neemt me vaak mee uit winkelen en gaat graag een hapje met me eten, en ik kan echt altijd naar haar toe als ik ergens mee zit. Mijn andere oma is daarentegen niet zo geïnteresseerd in mij. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Handles schreef:
    Je oma weet niet wat ze mist. ;3 Als ze eens aardig zou doen, zou ze merken hoe leuk je bent.


    Oma bemoeit zich gewoon altijd overal mee. En als je niet dezelfde mening deelt als zij, heb jij het fout. :') En heel vaak deel ik niet dezelfde mening als mijn oma, dusja.... x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Legare schreef:
    Die jas staat je echt hartstikke leuk! Ik zou bijna jaloers worden, maar ik heb zelf al een hele leuke jas in mijn kast hangen. ^^
    Mijn oma is een echte schat. Ze is een beetje ouderwets qua kleding, maar ze neemt me vaak mee uit winkelen en gaat graag een hapje met me eten, en ik kan echt altijd naar haar toe als ik ergens mee zit. Mijn andere oma is daarentegen niet zo geïnteresseerd in mij. :'D


    Dankjewel!! :3

    En leuk dat je goed met je oma overweg kunt! (: Wel weer jammer van de andere oma. Waarom is ze niet geinteresseerd in haar kleinkind? Maf hoor. Maar gelukkig heb je een oma waar je wél mee overweg kunt! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die jas is echt prachtig!
    Ik vind je ruitjesblouse ook heel leuk, ik ben dol op ruitjesblouses (heb er iets van acht ofzo, en heb er gisteren ook weer een gekocht!).
    Wel jammer van je oma though.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind dat jasje echt heel erg leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk jasje!


    Pretty is just a pretty word.

    @Dandy
    Dankjewel! :3
    Oeeh, waar koop jij je ruitjesblousjes dan eigenlijk? En voor hoeveel geld? Ik wil namelijk wel nog zo'n blousje als deze, maar dan in het blauw, haha. Maar daar ben ik maar niet naar opzoek gegaan door oma. :'D
    Wel gaaf dat je zoveel blouses hebt daarvan. Ze zijn ook leuk! ^^

    @FonQ
    Dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mulleroni schreef:
    Leuk jasje!


    Thaaanks! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke jas je bent niet dik xD


    tiptoe through the tulips...