• Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    Ik ben fan omdat ik de muziek heel mooi vindt en omdat ze mooie teksten hebben (de liedjes dus) eerst hoorde ik het alleen op de radio en ik vond het leuke liedjes pas later ben ik op gaan zoeken wie het eigenlijk zijn

    Kijk ik kan ook vragen waarom haat jij ze?(A) Alleen omda ze anders zijn ea! Ik bedoel heb daar respect voor! RESPECT TO TOKIO HOTEL!<3 (ZO'N ARMBANDJE MOETEN ZE MAKEN :)) Maar waarom ik fan ben; Ze cool zijn goede muziek hebben met soms zulke mooie betekenissen. De jongens voor zover je uit intervieuws kan ophalen een leuke persoonlijkheid hebben. En gewoon om alles.

    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!
    En gustav is niet dik want dat zijn ze spieren.
    En Tom's dread's zijn gewoon vet cool!
    En dan is Georg dat maar laat hem lekker!

    Ik kan accepteren net als alle andere fans dat er haters zijn. Maar waarom kunnen de haters dan niet gewoon accepteren dat er liefhebbers zijn? Soms gaan ze gewoon echt tever!

    Kusjeees(H)!!


    I do not hook up.

    waarom ik fan ben ?
    omdat ze gewoon mooie muziek luisteren
    duhh

    je bent volgens mij gewoon jaloers omdat de gene die jij aanbid minder word aanbid dan tokio hotel

    jij zuigt gewwon zelf snol

    :D Omg Samantha jij hebt zoo gelijk =]

    Jij jij, COOLKIND!!


    I do not hook up.

    Haha ik weet nogsteeds niet waarom ik fan ben :')
    Soms denk ik echt van o.o Omg wat een mogolen O.O
    Maar het zijn wel mijn mogolen <3 Dus ik mag het zeggen. ^-^
    Maarja hate them, or love them. Boeit het? :'DD

    Ik blijf dezelfde persoon, of ik nou geil op een paar leuke gays/players, of niet. ^-^

    Maar serieus o.o Zeg nooit meer iets over Georgje, want hij is mijn varken <3
    Als je dat nog een keer doet dan dan o.o Haal ik Mix, laat ik hem jou computer hacken, en zetten we alleen maar Georg plaatjes op je pc *bigsmile*

    Nee even serieus? Heb je geen leven ofzo? Muha lol, lache toch he? Fans uitlokken? Seriously go get a life. Je bent net zo triest als Georgs kleine teen. O.O [vette belediging ik weet het :'D]
    Nee maar ik meen het, ga een hobby zoeken ofzo. Voor je het weet heb je wel iemand zoals ik, boos gekregen en die hackt je computer wél echt. ^-^
    Computerverslaafden kunnen het je heel moeilijk maken heur.

    Alweer mee eens :D


    I do not hook up.

    Waarmee? Hack jij ook computers?
    Echt zo chill als je dat kan. B)

    @ bomba kan jij dat :|!

    mijn laat je wel met rust he (A)

    xx

    Mehehe, nee niet heel goed maar een paar heule goeie vrienden van me wel, en die gaan het mij de rest ook leren ja. Al moet je daar wel software voor hebben, maarja. Die gozers zijn in de 20 :'DD you know? Maar die hebben het wel vaker gedaan voor mij ja.
    Ooit, jaar terug oderso, had ik een stalker, en die is nu ook weg dankzij hen. ^-^ Ze hebben die computer vol gestouwd met virussen, en die is dus nooit meer te maken muahaha. Oh nu voel ik me heel slecht maar toch. Gewoon dat Venom weet dat dat ook nog bestaat, en sommige fans het om zo'n klein iets zomaar zouden kunnen doen.

    Maar like, ik heb geen reden jou computer te slopen? :')

    nee klopt :P.
    jaa ik ik ben net af van de mijne die was hopeloos verliefd op me :P
    ik heb altijd de verkeerde aan me broek hangen

    Ja over mij, en m'n zusje was zo'n hele site gemaakt, over dat wij in contact zouden staan met TH :')
    En daarbij dan onze e-mail adressen, mobiele nummers, dusja fans flippen, ons stalken :'D Echt om gek van te worden. Maargoed dat gebeurt hopenlijk niet meer. ^-^

    Uhumm hele waslijst

    Ik ben fan omdat

    - Hun muziek gewoon FANTASTISCH is!
    - Ze zelf heel mooi zij!
    - Ze voor hun stijl durven uitkomen
    - Eigenlijk gewoon omdat ik ze goed vind en tjah of jij ze nu goed vind of niet. Don't care

    Nujah da's mijn keuze over dat

    Ik weet soms niet echt waarom ik fan ben want vroeger was ik net zo anti als jou
    Ik zei vroeger dat Bill en homo en meisje was enzo en jah zie nu ben ik een fan.

    Tjah people change :)

    Dusjah nu weet je 'soort van een reden' van mij waarom ik dus fan ben :)

    Kies jij maar of je ze stom vind ofzo da's gewoon jou keuze en ik kom daar niet tussen.
    Zolang het maar niet gaat uitdraaien op hun uitschelden kan ik ermee leven :)

    MENS heb een beetje respect>(A)
    en wrm ga je aandacht besteden aan TH je haat ze tog zo?x]
    Zoek een doel in je leven:) stukke beter dan je ''kostbare'' tijd verspillen aan dit soort shit-_-......of je bent gwn fucking levenloos x]. dat zal t wel zijn-__-''


    don't Worry...Be gay.

    Kijk ik kan ook vragen waarom haat jij ze?(A) Alleen omda ze anders zijn ea! Ik bedoel heb daar respect voor! RESPECT TO TOKIO HOTEL!<3 (ZO'N ARMBANDJE MOETEN ZE MAKEN :)) Maar waarom ik fan ben; Ze cool zijn goede muziek hebben met soms zulke mooie betekenissen. De jongens voor zover je uit intervieuws kan ophalen een leuke persoonlijkheid hebben. En gewoon om alles.

    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!
    En gustav is niet dik want dat zijn ze spieren.
    En Tom's dread's zijn gewoon vet cool!
    En dan is Georg dat maar laat hem lekker!

    Ik kan accepteren net als alle andere fans dat er haters zijn. Maar waarom kunnen de haters dan niet gewoon accepteren dat er liefhebbers zijn? Soms gaan ze gewoon echt tever!

    Kusjeees(H)!!


    jhe hebt helemaal gelijk en ik ben fan omdat ik dol ben op hun teksten, die hebben me erg geholpen....verder vind ik de stijl van de jongens geweldig,,,maken ze gewoon supermuziek...en Bill is tenminste een vn de weinige tegenwoordig die ECHT kan zingen en nog goed ook en de jongens zijn gewoon hemels.....wrm bn jij n hater??


    Why don't you break my heart