• Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    Bewijs...ben jij zielig?

    da zou een betere titel geweest zijn, wnt niemand is geïnteresseerd in een nieuwsflash van wat er in je zielige kopj omgaat :']

    IK BEN FAN EN DA WIST GE AL OK?MOEI U IS MET U EIGN LEVEN !oja waar heb je blijkbaar NIE !
    1)GUSTAV IS NIET MET NADRUK OP NIET DIK DUS OOK GEN DIKZAK !
    2)BILL IS TOTAAL GEEN VAMPIER !ZOU IK EERDER VAN U ZEGGN DAN !
    3)GEORG EEN LELIJK WEZEN ?PFF YEAH RIGHT !TIS NIE OMDA GE UZELF NI INDE SPIEGEL DURFT BEZINE DA HIJ LELIJK IS HIJ IS JUIST KNAP !
    4)EN OVR TOM !MIJNE SCHAT HEFT GEEN VUILE ,VETTE DREADLOCKS JUIST HELE MOOIE !VERSTAAN??
    5)GE KUNT DEN BOOM IN MET U HAATGEDOE GAST !WRM MOET GIJ ONS NU GWN LASTIGVLLN MET U BULLSCHEISSE ?
    6)IK BEN FAN VOOR HUN BEELDSCHONE LIJF+HUN PRACHTIGE MUZIEK !(en lordi vind ik ook goe ma nu luistr ik da ni meer naar dus zeg nu ook ma ni da de th-lovers geen smaak hbbn !)
    7)VOILà HEB IK HET NU GNG BEWEZN?ZAK DIE GE ZIJ !
    8)ONVRIENDLIJKE GROETN !(puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Kijk ik kan ook vragen waarom haat jij ze?(A) Alleen omda ze anders zijn ea! Ik bedoel heb daar respect voor! RESPECT TO TOKIO HOTEL!<3 (ZO'N ARMBANDJE MOETEN ZE MAKEN :)) Maar waarom ik fan ben; Ze cool zijn goede muziek hebben met soms zulke mooie betekenissen. De jongens voor zover je uit intervieuws kan ophalen een leuke persoonlijkheid hebben. En gewoon om alles.

    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!
    En gustav is niet dik want dat zijn ze spieren.
    En Tom's dread's zijn gewoon vet cool!
    En dan is Georg dat maar laat hem lekker!

    Ik kan accepteren net als alle andere fans dat er haters zijn. Maar waarom kunnen de haters dan niet gewoon accepteren dat er liefhebbers zijn? Soms gaan ze gewoon echt tever!

    Kusjeees(H)!!


    Bill had toch nooit anorexia gehad
    heeft hij zelf gezegd


    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!

    BILL HEEFT GEEN ANOREXIA GEHAD, WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ok ik ben fan door hun muziek,
    en eerste geval... Bill is een cool vampiertje
    ten tweede Tom's dreads zijn geweldig
    Ten derde Georg is niet lelijk!!hij heeft een karaktervolle kop
    en Ten vierdeGUSTAV IS NIET DIK!!!
    en als jij aan ons vraagt wrm wij fans zijn wegens smaak, dan kan ik even goed vragen wrm jij Gustav dik vind, georg lelijk, wrm jij denkt dat Bill een vampier is en Tom vette dreads heeft??


    death to the one at the end of the serenade.

    IK BEN FAN EN DA WIST GE AL OK?MOEI U IS MET U EIGN LEVEN !oja waar heb je blijkbaar NIE !
    1)GUSTAV IS NIET MET NADRUK OP NIET DIK DUS OOK GEN DIKZAK !
    2)BILL IS TOTAAL GEEN VAMPIER !ZOU IK EERDER VAN U ZEGGN DAN !
    3)GEORG EEN LELIJK WEZEN ?PFF YEAH RIGHT !TIS NIE OMDA GE UZELF NI INDE SPIEGEL DURFT BEZINE DA HIJ LELIJK IS HIJ IS JUIST KNAP !
    4)EN OVR TOM !MIJNE SCHAT HEFT GEEN VUILE ,VETTE DREADLOCKS JUIST HELE MOOIE !VERSTAAN??
    5)GE KUNT DEN BOOM IN MET U HAATGEDOE GAST !WRM MOET GIJ ONS NU GWN LASTIGVLLN MET U BULLSCHEISSE ?
    6)IK BEN FAN VOOR HUN BEELDSCHONE LIJF+HUN PRACHTIGE MUZIEK !(en lordi vind ik ook goe ma nu luistr ik da ni meer naar dus zeg nu ook ma ni da de th-lovers geen smaak hbbn !)
    7)VOILà HEB IK HET NU GNG BEWEZN?ZAK DIE GE ZIJ !
    8)ONVRIENDLIJKE GROETN !(puh)

    op passen met wat je zegt eikel, dus jij jah Venom.. want Tomfreakske schiet in de verdediging, en terecht ook (puh)


    death to the one at the end of the serenade.

    1: gij moet onslate doen
    2: ik ben fan omda : de muziek is gewoon keigoe
    alle gaste van th zijn gewoon
    heet
    ze hebben een eigen stijl en
    schamen hun niet om zo rond te
    lopen .


    tja wete wijf laat ons gewoon me rust..

    1: gij moet onslate doen
    2: ik ben fan omda : de muziek is gewoon keigoe
    alle gaste van th zijn gewoon
    heet
    ze hebben een eigen stijl en
    schamen hun niet om zo rond te
    lopen .


    tja wete wijf laat ons gewoon me rust..


    of gast... wathever ge oek zijt..

    Ehm waarop spacen die mensen?
    En Tom fan: problemen met de capslock?
    Sorry maar dat leest voor geen meter, en met normale letters had je jezelf ook wel duidelijk gemaakt hoor.
    Verder: mensen typ Nederlands please, en leesbaar zegmaar.

    Bill heeft geen anorexia gehad, dat dácht iedereen omdat meneer in 2005 onder de 50 kilo woog in verband met stress.

    IK BEN FAN EN DA WIST GE AL OK?MOEI U IS MET U EIGN LEVEN !oja waar heb je blijkbaar NIE !
    1)GUSTAV IS NIET MET NADRUK OP NIET DIK DUS OOK GEN DIKZAK !
    2)BILL IS TOTAAL GEEN VAMPIER !ZOU IK EERDER VAN U ZEGGN DAN !
    3)GEORG EEN LELIJK WEZEN ?PFF YEAH RIGHT !TIS NIE OMDA GE UZELF NI INDE SPIEGEL DURFT BEZINE DA HIJ LELIJK IS HIJ IS JUIST KNAP !
    4)EN OVR TOM !MIJNE SCHAT HEFT GEEN VUILE ,VETTE DREADLOCKS JUIST HELE MOOIE !VERSTAAN??
    5)GE KUNT DEN BOOM IN MET U HAATGEDOE GAST !WRM MOET GIJ ONS NU GWN LASTIGVLLN MET U BULLSCHEISSE ?
    6)IK BEN FAN VOOR HUN BEELDSCHONE LIJF+HUN PRACHTIGE MUZIEK !(en lordi vind ik ook goe ma nu luistr ik da ni meer naar dus zeg nu ook ma ni da de th-lovers geen smaak hbbn !)
    7)VOILà HEB IK HET NU GNG BEWEZN?ZAK DIE GE ZIJ !
    8)ONVRIENDLIJKE GROETN !(puh)

    op passen met wat je zegt eikel, dus jij jah Venom.. want Tomfreakske schiet in de verdediging, en terecht ook (puh)

    whah thanx meid !:P anje tuurlijk è th verdedign en die eikel tgnwerkn !kan wle nog plezant zijn :P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....


    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!

    BILL HEEFT GEEN ANOREXIA GEHAD, WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP?

    WIL IK OOK WLE WTN !BILL HEFT NOOIT ANOREXIA GEHAD !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben gewoon fan, omdat ik de muziek goed vind(en dat is de beste reden om fan te zijn)

    Haha ik weet nogsteeds niet waarom ik fan ben :')

    Soms denk ik echt van o.o Omg wat een mogolen O.O

    Maar het zijn wel mijn mogolen <3 Dus ik mag het zeggen. ^-^

    Maarja hate them, or love them. Boeit het? :'DD

    Ik blijf dezelfde persoon, of ik nou geil op een paar leuke gays/players, of niet. ^-^
    HELEMAAL mee eens!
    Laat ons toch, wat hebben jullie tegen TH?!
    Ze maken leuke muziek, mooie teksten en ik vind Bill en Tom , maar vooral Bill, zo'n schatjes!
    En omdat ze er anders uit zien als normaal, is dat dan een reden om ze te haten/pesten/beledigen/weetikwatjullieallemaaldoen?
    Dat vind ik pas triest!
    Laat die mensjes gewoon, als ze daar blij van worden?!
    Maarja, dat is alleen mijn mening en meningen van Tokio Hotel fans tellen volgens mij niet volgens jullie haters :S
    [pinkp]xx's [/pink]


    Träume sind wirklich!!

    als eerst:
    - Bill mag mss een beetje emo en gothic zijn dat betekend niet dat ie een vampier is. En bill is gwn dun lichamelijk als hij zou kiezen zou hij ook liever iets meer zijn geweest en als jij nog een woord over 'm zegt vraag ik aan Rutger of ie je bant
    -Gustav mag mss wel iets molliger zijn dan de rest, maar toch niet dik? volgens mij ben je dat zelf!!! En Gustav heeft toevallig super veel spieren dus dat betekend dat je het niet zo moet zeggen!!!
    - en wrm denk je dak fan ben? omdat ze hun zelf durven zijn! Dus Toms dreadlocks mogen er echt wel zijn!! Ze zijn zelfs cool.. Allesinds mooier dan jou kale biljartbal kop
    - en mss is Georg niet de eerste keus van iedereen maar hij mag er ook zijn! Zonder hem zou de band niet bestaan, trouwens!!! Dus ga lekker iets anders doen.. En ja verder vind ik dat je niks over hem mag zeggen want hij speelt heel mooi bass
    En tja net als iedereen kunnen we ook vragen wrm ben je hater?? Ik bedoel daar heb je toch geen reden voor.. Wij gaan Lordi toch ook niet keihard ligge uitschelden!!! Dus pls heb een beetje respect, he! Zeg dan gwn dat je hun muziek iet zo mooi vind!! maar dan moet je toch niet direct hater worden
    zoo dit was mijn mening over jou
    dooei


    i hate everyone

    - Bill mag mss een beetje emo en gothic zijn dat betekend niet dat ie een vampier is. En bill is gwn dun lichamelijk als hij zou kiezen zou hij ook liever iets meer zijn geweest en als jij nog een woord over 'm zegt vraag ik aan Rutger of ie je bant


    Like okeee... Iedereen mag toch zijn mening geven? Ik zeik Rihanna ook vaak genoeg af, daarvoor hoef je iemand toch niet meteen te bannen?
    Daarnaast, Bill is verre van emo of gothic :'DDDD Ik denk dat je niet precies weet wat die stijlen inhouden dan. Hij is gewoon een 'rocker' in té dure Dior kleding.

    en wrm denk je dak fan ben? omdat ze hun zelf durven zijn! Dus Toms dreadlocks mogen er echt wel zijn!! Ze zijn zelfs cool.. Allesinds mooier dan jou kale biljartbal kop

    Omdat ze zichzelf durven te zijn. ^-^ meh, maar oke, dat is niet helemaal waar? Like, ze hebben een enorm IMAGO, you know? Like, Bill is helemaal niet heilig, hetro of maagd. Tom neukt ook helemaal niet zoveel meiden, en Georg is echt niet zo dom als ze hem soms afschilderen.

    en mss is Georg niet de eerste keus van iedereen maar hij mag er ook zijn! Zonder hem zou de band niet bestaan, trouwens!!! Dus ga lekker iets anders doen.. En ja verder vind ik dat je niks over hem mag zeggen want hij speelt heel mooi bass

    Daar irriteer ik me altijd aan, alsof wanneer ze Georg niet hadden ontmoet ze nooit bekend zouden zijn geworden. Sorry hoor, maar Bill kennende had hij het zonder hem, ook gered. Dan hadden ze gewoon een ander als bassist gekozen. Dus dat is echt dom gelul.
    Sorry maar dat moest ik echt even kwijt omdat al die kleine koters dat altijd roepen en ik me eraan irriteer. Niets tegen jou Waldo.