• Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    Lul niet zo cliché zeg. Damn

    Lul niet zo cliché zeg. Damn


    eujj vraagje tegen wie hb je t?


    Why don't you break my heart

    Tegen de starter van dit onderwerp.
    Ja m'n vriend blabla
    Serieus, ga niet nu aankomen met van die triest fanfiction verhalen.

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    OMFG:O meen je dat nu ?
    :$nou srry dak je dan al zoveel heb uitetgscholdn ma vond gwn da je te ver ging !ma blijkbaar was jij het ni !srry è:P ma euh hoe kan ie je nu vermoordn ?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hun muziek is zoo brrrr
    en hun teksten zijn zoo verschrikkelijk goed!
    als je ze niet leuk vind mij best maar als je ook één van die arrogante wezens bent die zegt dat tokio hotel stom dom is :@
    meestal hebben de 'haters' maar één liedje van TH gehoord en ze zijn 'haters' :P
    HATERS?
    als je het mij vraagt zijn er evenveel meelopers bij de 'hater' als bij de 'fans'
    WOEHOE MEELOPERS SUCKEN ZWAAR !! ZOEK ALMAAL EEN LEVEN:D

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    ho man zoek een leven
    je hebt duidlijk te kort aan aandacht
    medicatie: een nieuwe hobby zoeken waar je vrienden mee kunt maken ;)

    JE DOET ALS EEN HATER MAAR GEEFT ZE AANDACHT ALS EEN FAN!


    meer heb ik ni te zegge aan u

    Leuk da je iets hebt bijgeleerd Venom:)

    Da's ieder z'n eigen smaak.


    Maareuhmm ik moet me ook maar eens gaan schamen.
    Dat ene privé bericht was er waarschijnlijk wel wat té over :$

    Nujah ik hoop dat je het mij ook verfeegd zoals ik jou het vergeven heb (A)

    Maja ik ben totaal niet kwaad op je gewoon stom dat je dat doet van je vriendje [of zegt dat je dat moest doen maar eigenlijk niet zo is :P]

    xxx-Annelies

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    ho man zoek een leven
    je hebt duidlijk te kort aan aandacht
    medicatie: een nieuwe hobby zoeken waar je vrienden mee kunt maken ;)

    seg gaat het hier zo'n beetj

    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    ho man zoek een leven
    je hebt duidlijk te kort aan aandacht
    medicatie: een nieuwe hobby zoeken waar je vrienden mee kunt maken ;)

    allereerst ik ken dit meisje en zeg niks kwaad over haar! Ze is maar 12 en zat in de greep van een loverboy van 16 dus nog 1 woord en ik ruk je nek er persoonlijk af


    i hate everyone

    dank je wally dat je het wilt opnemen maar het is Deon nu wel gelukt.. :( het spijt me echt vreselijk dit wou ik echt niet

    dank je wally dat je het wilt opnemen maar het is Deon nu wel gelukt.. :( het spijt me echt vreselijk dit wou ik echt niet


    man, denkt gij nu echt da wij zo naief zijn? O.o

    Kijk ik kan ook vragen waarom haat jij ze?(A) Alleen omda ze anders zijn ea! Ik bedoel heb daar respect voor! RESPECT TO TOKIO HOTEL!<3 (ZO'N ARMBANDJE MOETEN ZE MAKEN :)) Maar waarom ik fan ben; Ze cool zijn goede muziek hebben met soms zulke mooie betekenissen. De jongens voor zover je uit intervieuws kan ophalen een leuke persoonlijkheid hebben. En gewoon om alles.

    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!
    En gustav is niet dik want dat zijn ze spieren.
    En Tom's dread's zijn gewoon vet cool!
    En dan is Georg dat maar laat hem lekker!

    Ik kan accepteren net als alle andere fans dat er haters zijn. Maar waarom kunnen de haters dan niet gewoon accepteren dat er liefhebbers zijn? Soms gaan ze gewoon echt tever!

    Kusjeees(H)!!


    correctie XD bill heeft geen anorexia gehad, het was slechts een roddel, kijk maar is naar de speech die hij heeft gegeve op 'die goldene kamera' waar ze trouwes ook 1000 meere heeben gezongen...

    Xx*(k)

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    ho man zoek een leven
    je hebt duidlijk te kort aan aandacht
    medicatie: een nieuwe hobby zoeken waar je vrienden mee kunt maken ;)

    allereerst ik ken dit meisje en zeg niks kwaad over haar! Ze is maar 12 en zat in de greep van een loverboy van 16 dus nog 1 woord en ik ruk je nek er persoonlijk af

    kon ik nie weten hé
    njaa ik denk wel dat ze spijt heeft dus srry;)

    Ik ben fan omdat!!..
    ze gewoon hele goeie muziek maken!, en schijt hebben aan mensen die hun haat!!

    waarom haat je ze? Oké niet iedereen hoeft fan te zijn, maar om ze gelijk te háten!! je kent ze niet eens persoonlijk, haat je ze omdat je er toevallig anders uitzien dan dat jij eruit ziet!?



    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]