• Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    het spijt me :( ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?

    Okee ik kan het begrijpen maar nou zelf vond ik dat vroeger ook dacht toch echt dat TH uit 1 meisje en 3 jongens bestond hoewel ik Bill nu toch het leukst vind!


    I do not hook up.

    vertel maar Venom...we lachen niet


    Why don't you break my heart

    ja en bill is een lekkertje alhoewel Georg ook maar weet je?

    ik heb een vriendje en van hem moest ik zeggen dat TH slecht is of hij zou mij vermoorden :S nu is hij opgepakt en hij wou dat iedereen mij zou haten

    euh das k*t....en hoe kn nouw iederéén je haten? dr zijn immer mensen die je aardig vinden


    Why don't you break my heart

    Omg :O Fucking erg! En idd Bill is een lekkertje maar wel mijne !! Okee maar ik haat je niet hoor


    I do not hook up.

    euj Hillary deel Bill maar lkkr wnt t is mijn lekkere troetelbeer=D

    ennuh Venom khaat je ook nii...ik deel de mening vn je vriendje nii;)


    Why don't you break my heart

    maar het was em wel bijna gelukt met die TH hater topix

    euj Hillary deel Bill maar lkkr wnt t is mijn lekkere troetelbeer=D

    ennuh Venom khaat je ook nii...ik deel de mening vn je vriendje nii;)


    Jaa maar als je dan gwn achteraf een bericht naar me had gestuurd zonder je vriend had ik je wel geloofd hoor en je niet gehaten.

    DutchAngel ach wij delen Bill wel. Ons troettelbeertje en sexxii sexxii jongeetje =)


    I do not hook up.

    denk t niet zo gauw, fans reageren grof maar dat houdt niet in dat ze haters meteen haten (ik spreek voor mezelf en miss voor sommige anderen dus als je je aangesproken voelt oke en anders niet) ik bedoel een van mijn beste vriendinnen is een th-hater...ik haat haar daarom toch ook niet


    Why don't you break my heart

    Mehehe, nee niet heel goed maar een paar heule goeie vrienden van me wel, en die gaan het mij de rest ook leren ja. Al moet je daar wel software voor hebben, maarja. Die gozers zijn in de 20 :'DD you know? Maar die hebben het wel vaker gedaan voor mij ja.
    Ooit, jaar terug oderso, had ik een stalker, en die is nu ook weg dankzij hen. ^-^ Ze hebben die computer vol gestouwd met virussen, en die is dus nooit meer te maken muahaha. Oh nu voel ik me heel slecht maar toch. Gewoon dat Venom weet dat dat ook nog bestaat, en sommige fans het om zo'n klein iets zomaar zouden kunnen doen.
    als je maar van mn pc af blijft(A)

    Mee eens hoor x] Ik heb ook veel TH-Hater vrienden hoor.


    I do not hook up.

    DutchAngel ach wij delen Bill wel. Ons troettelbeertje en sexxii sexxii jongeetje =)


    idd precies:D:D hahaxD


    Why don't you break my heart

    Gehehe x] Mooi soo (H)


    I do not hook up.