• Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    ow fock. stond iets verkeerd:
    haat je ze omdat ZIJ er toevallig anders uitzien dan dat jij eruit ziet!?

    moest het zijn


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    MAAT GIJ ZIJ ECHT ZIELIG !! :|
    ONGELOFELIJK -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    GIJ STOM KUTTEKIND,TERING MAAT

    AMAI JA ZEGT WEL DA GE ZIELIG ZE

    omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak

    da is allemaal ni waar wa hier sta,zal wel over u zelf gaan zeker

    ALS IK U TEGEN KOM ZIJT GIJ ZOOOOOOOOOOOOOO
    DOOD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    GOE GESPROKEN NICHT(je) xD

    KLOOTZAK, HIER BEWIJST GE ALLEEN DA GE ZIELIG ZIJ !!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DAS DIK WAAR

    KUTTEKOP ^^^

    ZIELIG LEVENTJE(das iedereen da een th-hater is e ^^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    HAHA, IDD xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hey dit meisje heeft dit nie geschreven


    i hate everyone

    hey dit meisje heeft dit nie geschreven

    wie dan wel ?

    Hey!!

    Laat haar gewoon met rust jah!

    Ze heeft volgens mij een hele moeilijke tijd achter de rug dus leave her alone!

    Als je me niet gelooft lees de eerste regel [of tweede] op haar profiel!
    Ik ben zelf een hele grote th-fan maar weet dat dit meisje het niet zelf heeft geschreven!

    Dus laat haar gewoon met rust jah!

    xxx-Annelies

    dank je wally dat je het wilt opnemen maar het is Deon nu wel gelukt.. :( het spijt me echt vreselijk dit wou ik echt niet


    man, denkt gij nu echt da wij zo naief zijn? O.o


    Woow Maud !
    Ff rustig!

    Lees haar profiel!
    Ze heeft echt in de greep van een loverboy gezeten!
    Venom, ik neem het ook op voor jou.
    Misschien krijg ik verwijten naar m'n hoofd geslingerd dat ik geen echte fan van TH ben maar ben ik dus wel kan mij wat schelen!
    Laat haar gewoon met rust echt waar !

    Kijk ik kan ook vragen waarom haat jij ze?(A) Alleen omda ze anders zijn ea! Ik bedoel heb daar respect voor! RESPECT TO TOKIO HOTEL!<3 (ZO'N ARMBANDJE MOETEN ZE MAKEN :)) Maar waarom ik fan ben; Ze cool zijn goede muziek hebben met soms zulke mooie betekenissen. De jongens voor zover je uit intervieuws kan ophalen een leuke persoonlijkheid hebben. En gewoon om alles.

    En neem die woorden van dunne vampier tureg tege Bill dat arme kind heeft anorexia gehad!
    En gustav is niet dik want dat zijn ze spieren.
    En Tom's dread's zijn gewoon vet cool!
    En dan is Georg dat maar laat hem lekker!

    Ik kan accepteren net als alle andere fans dat er haters zijn. Maar waarom kunnen de haters dan niet gewoon accepteren dat er liefhebbers zijn? Soms gaan ze gewoon echt tever!

    Kusjeees(H)!!


    st0er idee van dat armbandje ! (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Heeej!

    Wrrm vraag je het?
    Waarvan ben jij fan?
    Stel ik vind dat niet koel ofzo.
    Dan kan ik ook wel vragen!
    Wrrm vind jij die koel.
    Die is een... en die is een...
    Alleen omdat ze dus anders zijn?
    Ag joh.
    Dan geen fan.

    Xxx(K)(H)

    Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak


    Dat is jou mening, en die mag je hier uiten. Vind ik dan.
    Ik ben niet fan vanwege de jongens, ik ben fan omdat ik de muziek leuk vind.

    Ohja Hillary; Bill heeft géén anorexia gehad meid, hij heeft gewoon een snelle stofwisseling dusja.. Ooit gezien wat dat joch allemaal niet naar binnen propt? ^-^ Dat doen mensjes met anorexia niet lijkt me, en onze Billchen doet dat als je het aan mij vraagt al jaren, dusja.. En hij zegt zelf ook dat het niet zo is, en hij weet dat beter dan de fans lijkt me. :']
    Dus dat is als je het aan mij vraagt uitgesloten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dank je wally dat je het wilt opnemen maar het is Deon nu wel gelukt.. :( het spijt me echt vreselijk dit wou ik echt niet


    man, denkt gij nu echt da wij zo naief zijn? O.o


    Woow Maud !
    Ff rustig!

    Lees haar profiel!
    Ze heeft echt in de greep van een loverboy gezeten!
    Venom, ik neem het ook op voor jou.
    Misschien krijg ik verwijten naar m'n hoofd geslingerd dat ik geen echte fan van TH ben maar ben ik dus wel kan mij wat schelen!
    Laat haar gewoon met rust echt waar !


    Kan toch ook gelogen zijn?
    Je kunt zo een stuk van een boek overtypen & je fantasie gebruiken. Violá, iedereen gelooft je. Zo makkelijk kan het tegenwoordig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dank je wally dat je het wilt opnemen maar het is Deon nu wel gelukt.. :( het spijt me echt vreselijk dit wou ik echt niet


    man, denkt gij nu echt da wij zo naief zijn? O.o


    Woow Maud !
    Ff rustig!

    Lees haar profiel!
    Ze heeft echt in de greep van een loverboy gezeten!
    Venom, ik neem het ook op voor jou.
    Misschien krijg ik verwijten naar m'n hoofd geslingerd dat ik geen echte fan van TH ben maar ben ik dus wel kan mij wat schelen!
    Laat haar gewoon met rust echt waar !


    Kan toch ook gelogen zijn?
    Je kunt zo een stuk van een boek overtypen & je fantasie gebruiken. Violá, iedereen gelooft je. Zo makkelijk kan het tegenwoordig.


    ja ik bedoel maar, waarom oh waarom zou een loverboy u dwinge een TH-haatbericht te versture op een site waar altij aar max. 200mense online zijn? ik dacht da die zich wel me andere dinge bezig hielde... o.O diej loverboy had dan evegoe zelf een account kunne aanmake eh? da kost absoluut niks, ik vroeg net of da di dacht da wij zo naief ware en direct begint iedereen die te verdedige... Ja dus! :D