• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik heb de boeken ook gelezen. En de boeken zullen altijd beter zijn dan de films. Maar ik vond dat ze de film toch goed gemaakt hadden. Ja, het is jammer dat ze dingen hebben weg gelaten. Maar je kan niet alles van het boek in de film stoppen. Dat is gewoon onmogelijk. De effecten vond ik heel geloofwaardig overkomen, maar die zul jij dan waarschijnlijk wel anders hebben gezien. Het ging op het einde allemaal een beetje snel, maar het was wel duidelijk vond ik. Ik vond het een prima film en het is waarschijnlijk ook de film van het jaar. Ik weet het bijna wel zeker.

    Ik had het niet op de boeken, dit is gewoon een slecht einde.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Ik had het niet op de boeken, dit is gewoon een slecht einde.

    Wat vond je er slecht aan?

    Ik ben vandaag gegaan :) De film was SUPER!
    De slang van Voldie was cool :'D
    Ik HOU van het stukje waar Ms Weasly zegt: YOU B*TCH! Ik lag helemaal in een deuk :'D
    K kan nie gelove dat snape goed was...
    Albus Severus Potter is schattiig!!!!!!

    daar moeten de films mee verder gaan...

    Ik vond de film echt super,
    ik vond alleen jammer dat het eind gevecht iets anders was dan in het boek.
    Toen Voldemort ein-de-lijk dood was, zat iedereen maar in de grote zaal hun dingetjes te bespreken. In het boek was iedereen getuige van het eindgevecht tussen Harry en Voldemort en iedereen was helemaal blij en juichde. Dat vond ik best jammer dat dat er niet in zat, nu is het een beetje van 'oh, hij is dood'.
    Maar de films blijven super, maar de boeken zijn beter


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Apophis schreef:
    Ik vond hem echt geweldig :D
    De dood van Voldemort vooral, en McGonagall; "I always wanted to use that spell"... :)


    XD!


    Define "good".

    De film was epic! Ik ben verslaafd aan die films, jammer dat het gedaan is ;[ Ik ga zeker de dvd-box kopen, dan kan ik ze steeds opnieuw kijken:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Woeeeh, net gezien! Als dooddoeners.
    De mensen die naast ons zaten ergerden zich geloof ik aan ons, iedere keer bij Snape zei ik tegen mijn vriendin dat hij moest blijven leven, maar zij zei steeds dat ie dood moest enzio x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb zo zitten huilen & snikken dat ik dacht dat ik ging hyperventileren. A part of me died this night, ik vind het verschrikkelijk. De film was wel echt zó mooi, zó fantastisch, zó goed.. Een waardig einde.


    It's time to be happy again.

    Oppugno schreef:
    Woeeeh, net gezien! Als dooddoeners.
    De mensen die naast ons zaten ergerden zich geloof ik aan ons, iedere keer bij Snape zei ik tegen mijn vriendin dat hij moest blijven leven, maar zij zei steeds dat ie dood moest enzio x)
    ik ben blij dat ik niet bij jullie in de bios zat ;)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 8:12 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    (...) ik ben blij dat ik niet bij jullie in de bios zat ;)

    Haha x)

    Bij ons waren ze helemaal niet veel aan het lachen, behalve bij Voldie's hug maar dat kwam door ons. Hadden jullie dat ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond de film helemaal geweldig! Elke keer als de hel ging losbarsten bij de gevechten, zat ik op het puntje van mijn stoel en voelde ik de adrenaline door mijn lijf gaan!! Ik werd gek toen hij afgelopen was, alle emoties. De actie, Voldemort, het leuke einde en DE kus. Ik heb alle boeken gelezen, alle films gezien en ik vind het verschrikkelijk dat hij afgelopen is...
    Maar, is Snape nou Harry´s vader? Dat weet ik niet meer...


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Fudgebrownie schreef:
    Ik vond de film echt super,
    ik vond alleen jammer dat het eind gevecht iets anders was dan in het boek.
    Toen Voldemort ein-de-lijk dood was, zat iedereen maar in de grote zaal hun dingetjes te bespreken. In het boek was iedereen getuige van het eindgevecht tussen Harry en Voldemort en iedereen was helemaal blij en juichde. Dat vond ik best jammer dat dat er niet in zat, nu is het een beetje van 'oh, hij is dood'.
    Maar de films blijven super, maar de boeken zijn beter

    Dit vind ik dus ook precies! Ik had echt zo van eh... weten ze nu wel dat Voldemort dood is? Dat was echt jammer, maar voor de rest was hij echt super mooi!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik vond het begin, waar Harry dan zegt "I want to talk to the goblin." ofzo tegenvallen. In het boek was er toen een hele discussie, dat was leuker!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik vond het begin, waar Harry dan zegt "I want to talk to the goblin." ofzo tegenvallen. In het boek was er toen een hele discussie, dat was leuker!

    Ja maar dat is voor de film niet zo belangrijk. (:
    In het boek is alles veel uitgebreider. Wat ik wel nog heel raar vond was dat er helemaal niet werd gezegd dat Remus en Tops een zoon hadden. Pas toen Harry de steen van wederkeer had zei hij tegen Remus: sorry van je zoon, of zo iets. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik móet hem sowieso nog een paar keer zien!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 9:19 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent