• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ^ Aan de drank, maar daar is hij nu vanaf. ^^


    Take me to wonderland

    Ik moet hem nog zieeeeen, aaah ik wel hem zo graag zien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Coyote schreef:
    De film was echt lauw.. niet best..
    Had het totaal niet van Sneep verwacht. Het eind had ik iets meer dramatischer verwacht.. Ik vond het wat een afgeraffeld einde, maar ik ben nu wel benieuwd met hoe het met die jongelui gaat op Zweinstein ;D

    Ik geef je één tip: Lees de boeken. Dan ga je de film automatisch ook veel meer appreciëren. En dat van Sneep heeft mijn hart gebroken, ik kon er echt niet naar kijken toen dat stukje kwam in de film, ik huilde de héle tijd. Zeker dat zijn laatste woorden tegen Harry 'You have your mother's eyes' waren. Dat toont aan waarom hij Harry al die tijd niet wou aankijken.


    All was well.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Huh, in de gevangenis?

    Ik las ook al dat Dan een tijdje aan de drugs zat, of aan de drank was. Wat is dat toch?



    Ja idd, ik denk dat dat komt omdat ze al zo jong zoveel geld verdient hebben enzo... als je ineens alles kunt hebben wat je wilt en zoveel aandacht krijgt, gaat het op de duur tegensteken en vervelen, waardoor ze naar andere middelen grijpen om te ontsnappen denk ik...


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Ik ben woensdag geweest en <3<3<3
    Mijn favoriet xD


    Trouwens door die boeken kom ik echt niet heen ##

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:59 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lovelyxxx schreef:
    (...)
    De acteur die Crabbe of Goyle speelde (die kleine) zat in de gevangenis wegens drugs, eigenlijk zou hij doodgaan, maar omdat hij in de gevangenis zat, moest er iets anders bedacht worden. de scriptschrijvers hebben toen die lange jongen dood laten gaan en die donkere jongen was er volgens mij gewoon als opvulling :´)

    Aahm, dan hadden ze beter gewoon een andere acteur voor hem genomen, want ik zat daar echt met een wtf face :-)

    Lovelyxxx schreef:
    (...)
    De acteur die Crabbe of Goyle speelde (die kleine) zat in de gevangenis wegens drugs, eigenlijk zou hij doodgaan, maar omdat hij in de gevangenis zat, moest er iets anders bedacht worden. de scriptschrijvers hebben toen die lange jongen dood laten gaan en die donkere jongen was er volgens mij gewoon als opvulling :´)
    Dat verklaart alles. x')
    Hadden ze eigenlijk evengoed een klein dikkertje kunnen nemen die er op leek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil echt nog es geen. Mooi, mooi en Sneepje (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vond em echt geweldig <3
    het enige minpunt vond ik dat nergens vermeld is dat harry's onzichtbaarheidmantel een van die relieken was en ook niet dat hij eigenlijk familie was van die prospers..
    Maar het was geweldig verfilmd, dat stuk met sneep, wooooow ;o
    oh ja en ik moest huilen toen fred dood was en toen ron en hermelien in de geheime kamer stonden :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:44 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik vond de film zo tegenvallen..
    op het eind verwachtte ik juist zo'n knallend eind met jeweetwel, maar hij was afgelopen voor ik het wist :') de meeste hier zeggen dat hij geweldig was dus ik denk dat het gewoon aan mij ligt en ik films niet leuk vind.. x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Passerby schreef:
    (...)Dat verklaart alles. x')
    Hadden ze eigenlijk evengoed een klein dikkertje kunnen nemen die er op leek.


    Maar Blaise Zabini is ook een heel erg goede vriend van Draco, dus daarom dat ze hem misschien daarom gebruikten? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Seel schreef:
    ik vond em echt geweldig <3
    het enige minpunt vond ik dat nergens vermeld is dat harry's onzichtbaarheidmantel een van die relieken was en ook niet dat hij eigenlijk familie was van die prospers..
    Maar het was geweldig verfilmd, dat stuk met sneep, wooooow ;o
    oh ja en ik moest huilen toen fred dood was en toen ron en hermelien in de geheime kamer stonden :')
    Dat van die mantel vond ik al duidelijk in het eerste deel. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ehh, zo'n professor in dat strandhuis zei toch dat de onzichtbaarsheidsmantel één van de relieken is? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anchor schreef:
    (...)
    Ik geef je één tip: Lees de boeken. Dan ga je de film automatisch ook veel meer appreciëren. En dat van Sneep heeft mijn hart gebroken, ik kon er echt niet naar kijken toen dat stukje kwam in de film, ik huilde de héle tijd. Zeker dat zijn laatste woorden tegen Harry 'You have your mother's eyes' waren. Dat toont aan waarom hij Harry al die tijd niet wou aankijken.


    Ik heb de boeken ook gelezen..
    Dat ik de film lauw vond is een compliment, aangezien lauw bij mij de betekenis heeft dat ik hem ec
    ht goed vond


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nim schreef:
    Ehh, zo'n professor in dat strandhuis zei toch dat de onzichtbaarsheidsmantel één van de relieken is? :'D


    Dat was Olivander .__.


    SLOAN.