• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond hem echt goed, ook al vond ik dat ze er een paar stukjes wél in hadden moeten steken (bv. dat Harry op het einde eerst zijn eigen toverstok terug maakt en hem dan terug bij Perkamentus brengt.), maar het was echt een fantastische film!


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Ik heb er echt geen woorden voor. Zo geweldig vond ik de film. Af en toe miste ik wel een stukje. Maar voor de rest was hij echt ge-wel-dig!
    Ik heb nu al afgesproken om er volgende week nog een keer naar toe te gaan.
    It was simply amazing! <3

    Op het einde, nadat Voldemort dood was en Harry door de grote zaal liep, zaten mijn vriendin en ik allebei: 'Weet iedereen eigenlijk wel dat Voldemort dood is O.o' Dat was niet echt duidelijk, maar ik vond het een geweldige film. Veel béter dan part 1


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    Op het einde, nadat Voldemort dood was en Harry door de grote zaal liep, zaten mijn vriendin en ik allebei: 'Weet iedereen eigenlijk wel dat Voldemort dood is O.o' Dat was niet echt duidelijk, maar ik vond het een geweldige film. Veel béter dan part 1

    Idd, in het boek gebeurt dat gevecht in de grote zaal...


    Has no one told you she's not breathing?

    Quote waardoor ik compleet dubbel lag:

    Ron: Goyle set the bloody place on fice!

    in de kamer van hoge nood. ik lag plat XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anchor schreef:
    Voor de mensen die zeggen dat het geen goeie film was: het was wél een goeie film op zich, natuurlijk is hij minder als je hem gaat vergelijken met de boeken, dat is altijd zo. Ik vind dat de emoties in de film zeer oprecht werden gespeeld en dat het precies goed was. Er zijn heel wat dingen weggelaten, zoals de zwangerschap van Tops en de relatie tussen Perkamentus en zijn familie, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Met te veel details, word de film te moeilijk om te volgen en zo krijgen de mensen die de moeite doen om te boeken te lezen net dat extra iets mee. Dat is tenminste mijn mening, ik word er een beetje kwaad om als mensen zeggen dat de film niet goed was, want dit is het einde van een deel van mijn jeugd. (cat)

    Amen. _O_


    I was an angel living in the garden of evil

    Tamashi schreef:
    Op het einde, nadat Voldemort dood was en Harry door de grote zaal liep, zaten mijn vriendin en ik allebei: 'Weet iedereen eigenlijk wel dat Voldemort dood is O.o' Dat was niet echt duidelijk, maar ik vond het een geweldige film. Veel béter dan part 1


    Begon de zon toen niet plots te schijnen, of zoiets? -weet het niet meer ;x-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De film was echt lauw.. niet best..
    Had het totaal niet van Sneep verwacht. Het eind had ik iets meer dramatischer verwacht.. Ik vond het wat een afgeraffeld einde, maar ik ben nu wel benieuwd met hoe het met die jongelui gaat op Zweinstein ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    De film was natuurlijk anders dan het boek, en af en toe was dat best irritant, maar ik vond het echt geweldig!
    Twee keer gehuild, bij sneeps herinneringen en toen alle doden in de grote zaal lagen. Echt ontzettend zielig. Qua humor heb ik echt helemaal dubbel gelegen. Anderling en Marcel, *out*.
    Ik vind deze persoonlijk een van de beste uit alle 8 Harry Potterfilms!


    Gleek and proud <3

    Wat ik niet snap, who the fuck was die neger in de kamer van hoge nood toen hij in de fik stond (cat)

    Capulet schreef:
    Wat ik niet snap, who the fuck was die neger in de kamer van hoge nood toen hij in de fik stond (cat)

    Blaise Zabini, denk ik. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Op zich vond ik het trouwens ook een beetje onduidelijk voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben. Er werd soms echt te weinig verklaard.
    En oh Fred :-(

    Capulet schreef:
    Wat ik niet snap, who the fuck was die neger in de kamer van hoge nood toen hij in de fik stond (cat)

    De acteur die Crabbe of Goyle speelde (die kleine) zat in de gevangenis wegens drugs, eigenlijk zou hij doodgaan, maar omdat hij in de gevangenis zat, moest er iets anders bedacht worden. de scriptschrijvers hebben toen die lange jongen dood laten gaan en die donkere jongen was er volgens mij gewoon als opvulling :´)


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    (...)
    De acteur die Crabbe of Goyle speelde (die kleine) zat in de gevangenis wegens drugs, eigenlijk zou hij doodgaan, maar omdat hij in de gevangenis zat, moest er iets anders bedacht worden. de scriptschrijvers hebben toen die lange jongen dood laten gaan en die donkere jongen was er volgens mij gewoon als opvulling :´)

    Huh, in de gevangenis?

    Ik las ook al dat Dan een tijdje aan de drugs zat, of aan de drank was. Wat is dat toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...