• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alcatraz schreef:
    Ik vind dat het een best slechte film is. De minste van de serie.


    Amarth schreef:
    Ik ben net gaan zien. De film was verschrikkelijk lamgdradig! Zeker weten de slechtste van allemaal.


    You need to leave, now!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)

    You need to leave, now!

    Inderdaad! Hoe kon je die film nou niet geweldig vinden?
    Hij was freakin' emotioneel/dramatisch/episch/awesome en hij was gewoon.. om te huilen! ZO GEWELDIG.

    Celestial schreef:
    (...)
    Inderdaad! Hoe kon je die film nou niet geweldig vinden?
    Hij was freakin' emotioneel/dramatisch/episch/awesome en hij was gewoon.. om te huilen! ZO GEWELDIG.

    Ik vond hem ontzettend slecht verfilmd. Het is zo een mooi boek en zo een slechte film,:( Tragisch gewoon hoe ze zo een geweldig boek zo hebben kunnen verpesten door er zo een slechte film van te maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij is'ie al benoemd tot beste film of zoiets? :'D
    Weet niet zeker, ik dacht dat ik dat ergens las.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prim schreef:
    (...)
    Ik vond hem ontzettend slecht verfilmd. Het is zo een mooi boek en zo een slechte film,:( Tragisch gewoon hoe ze zo een geweldig boek zo hebben kunnen verpesten door er zo een slechte film van te maken

    Ik vond de boeken altijd beter dan de films. Maar daarom zijn de films nog niet slecht! D:
    Totaal niet! Ik vond de films amazing.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik vond de boeken altijd beter dan de films. Maar daarom zijn de films nog niet slecht! D:
    Totaal niet! Ik vond de films amazing.

    Precies! Great work


    I was an angel living in the garden of evil

    Capulet schreef:
    Op zich vond ik het trouwens ook een beetje onduidelijk voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben. Er werd soms echt te weinig verklaard.
    En oh Fred :-(

    Mira kon toch best goed volgen, ik heb amper iets moeten uitleggen. Bij de vorige film heb ik veel meer moeten zeggen. (cat) En ze heeft enkel de eerste twee films gezien en vanaf de zesde heb ik haar weer meegenomen. Nouja, misschien had ik haar onbewust daarvoor al goed voorbereid. Dat kan ook natuurlijk.
    En oh Fred echt. (huil)

    Best ever, al vind ik de boeken altijd wel iestje beter


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vond het zo vies dat ze niet hadden laten zien hoe Fred doodging ><


    =

    xRidiculus schreef:
    Ik vond het zo vies dat ze niet hadden laten zien hoe Fred doodging ><


    Wat? D:
    Zit die scène er niet in? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Wat? D:
    Zit die scène er niet in? D:


    Nope ><

    -oke laatte reactie-


    =

    Celestial schreef:
    (...)
    Inderdaad! Hoe kon je die film nou niet geweldig vinden?
    Hij was freakin' emotioneel/dramatisch/episch/awesome en hij was gewoon.. om te huilen! ZO GEWELDIG.

    serious ? 0.0
    Deel 1 en 2 waren doodsaai


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Reducto schreef:
    (...)

    You need to leave, now!

    eerlijke meningen zijn dus al niet meer

    Celestial schreef:
    (...)
    Inderdaad! Hoe kon je die film nou niet geweldig vinden?
    Hij was freakin' emotioneel/dramatisch/episch/awesome en hij was gewoon.. om te huilen! ZO GEWELDIG.

    eerlijk? De jonge acteurs waren niet goed gecast. De 3D-effecten waren best wel slecht. Een slecht einde voor een goede serie, niet dat ze allemaal zo goed waren, maar deze was toch ronduit de slechtste.


    Ex astris, sciencia

    iedereen zijn eigen mening over de film plz (joehoe)
    de één vond m slecht en de ander vond m goed KLAAR
    en dan geen gezeik meer van: hoe kon je m nou slecht vinden???
    nou dat kan leef ermee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Amarth schreef:
    (...)
    eerlijk? De jonge acteurs waren niet goed gecast. De 3D-effecten waren best wel slecht. Een slecht einde voor een goede serie, niet dat ze allemaal zo goed waren, maar deze was toch ronduit de slechtste.

    Ik heb de boeken ook gelezen. En de boeken zullen altijd beter zijn dan de films. Maar ik vond dat ze de film toch goed gemaakt hadden. Ja, het is jammer dat ze dingen hebben weg gelaten. Maar je kan niet alles van het boek in de film stoppen. Dat is gewoon onmogelijk. De effecten vond ik heel geloofwaardig overkomen, maar die zul jij dan waarschijnlijk wel anders hebben gezien. Het ging op het einde allemaal een beetje snel, maar het was wel duidelijk vond ik. Ik vond het een prima film en het is waarschijnlijk ook de film van het jaar. Ik weet het bijna wel zeker.