• Hier kan je alles kwijt over de nieuwste en laatste Harry Potter film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jiles schreef:
    (...)
    Ja maar dat is voor de film niet zo belangrijk. (:
    In het boek is alles veel uitgebreider. Wat ik wel nog heel raar vond was dat er helemaal niet werd gezegd dat Remus en Tops een zoon hadden. Pas toen Harry de steen van wederkeer had zei hij tegen Remus: sorry van je zoon, of zo iets. ^^

    Ja, heel erg onduidelijk. Trouwens, Ginny's en Harry's zoen viel tegen haha =P

    Maar, zijn Neville en Luna nu uiteindelijk getrouwd?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind eerlijk gezegd dat Fred's dood minstens een hele scène lang had mogen duren.

    Crushed schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat Fred's dood minstens een hele scène lang had mogen duren.


    Ja, ik vond het erg jammer dat je dat niet zag...

    Ik ben gisteren voor de derde keer geweest, maar nu was er niks meer dat ik nog niet had gezien.
    Ik vind het wel geniaal, bij die scene met de draak, zegt zo'n Goblin: 'He's moving!' Natuurlijk beweegt ie...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, heel erg onduidelijk. Trouwens, Ginny's en Harry's zoen viel tegen haha =P

    Maar, zijn Neville en Luna nu uiteindelijk getrouwd?

    Hahahah, ja die was idd erg kort!
    En nee ze zijn niet getrouwd. Neville is met Hannah Albedil of zo getrouwd en Luna met Roelof Malkander. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Hahahah, ja die was idd erg kort!
    En nee ze zijn niet getrouwd. Neville is met Hannah Albedil of zo getrouwd en Luna met Roelof Malkander. (:

    Maar, Neville zei dat hij tegen Luna moest zeggen dat hij altijd al van haar hield. Hoe zit dat dan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar, Neville zei dat hij tegen Luna moest zeggen dat hij altijd al van haar hield. Hoe zit dat dan?

    Dat weet ik ook niet precies, maar JK Rowling heeft gezegd dat ze niet samen zijn, omdat heel mensen dat wel dachten.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Oh, jammer =P
    Neville en Luna zou wel leuk zijn. Luna Longbottom x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ohmylord, ik hou van die film. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chronicle schreef:
    Ik vond de film helemaal geweldig! Elke keer als de hel ging losbarsten bij de gevechten, zat ik op het puntje van mijn stoel en voelde ik de adrenaline door mijn lijf gaan!! Ik werd gek toen hij afgelopen was, alle emoties. De actie, Voldemort, het leuke einde en DE kus. Ik heb alle boeken gelezen, alle films gezien en ik vind het verschrikkelijk dat hij afgelopen is...
    Maar, is Snape nou Harry´s vader? Dat weet ik niet meer...

    Haha nee, James Potter is Harry's vader. Maar Severus hield heel erg van Harry's moeder.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, echt zielig, hij was (Vondt ik dan) altijd mijn favo personage, samen met draco. Maar hij veranderde van die strenge Professor Sneep naar... Ja hoe kan je het noemen, alle emotie's gingn eruit (Mijn moeder zei : Heef t hij die dan... En ik keek haar echt heel gemeen aan) Best schattig! Wel heel zielig. Maar Sneep was wel de beste van de film vond ik, omdat ook die scene's van zijn herinneringen heel anders werden gespeeld dan dat harry hem normaal kende. Dat vond ik wel grappig, maar toen sneep werd aangevallen door Nagini, kreeg ik wel even tranen in mijn ogen, omdat nouja zelfs als dooddoener (Of zo ietss... Je weet wel) zo niet mag sterven (En voldemort is dom omdat hij zou moeten weten dat hij aan harry toebehoort)


    [crooked]

    Geweldig, heb hem al twee keer gezien!!! Dat stuk van Sneep was zo zielig en zoo mooi! En Neville en Luna... Jammer dat die in de boeken niet bij elkaar komen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb de film vrijdag pas voor de eerste keer gezien, omdat ik eerder niet kon -Ja, het is een schande-

    Maaaaaar... WAUW <3
    Ik heb de hele tijd met hartkloppingen gezeten, bij een aantal stukjes met tranen in mijn ogen en wkfjkafjawwhaaaaaaauww <3
    Mijn zusje is niet eens een Potterhead, maar zelfs zij was er stil van na afloop :'D

    Wat een prachtfilm, bij het einde kreeg ik het wel heel moeilijk ^^
    Hoewel Fred's scène echt langer had gemoeten trouwens. :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vond hem echt geweldig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Asgarnia schreef:
    Neville was kei lief toen hij zei dat hij van Luna hield, da was egt zo'n aaaawh-moment. Verder vond ik hem egt super en hij is egt een prachtige afsluiter


    Wel stom dat hij niet maar haar is getrouwd(puh)


    "I solemnly swear that i am up to no good."