• Oke, ik heb dus geen idee hoe dit eigenlijk heet, maar op het plaatje zie je dat ding in haar oor, (hoe heet dit eigenlijk?)

    Wat vinden jullie ervan?


    All I wanna do is lose control

    Ligt eraan bij wat voor soort meisje.
    Als het nou een.. skatergirl is, LOL, dan kan het wel 8D
    maar niet bij zo'n huppelkutje, obv.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Stretch, het is wel vet, maar niet voor mij ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DreamHead schreef:
    (...)

    Weet je misschien hoe het heet?


    Ik dacht dat het een tunnel heette...
    Ik vind het wel leuk , maar niet mooi als het groter is dan 10mm


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    stretchen, ik vind het mooi, tot een bepaalde grootte daarna is het gewoon vies.


    -

    Pyro schreef:
    (...)

    Valt wel mee, je begint met een kleintje en vergroot dan om de zoveel weken.


    En hoe doen ze dat in Godsnaam?


    All I wanna do is lose control

    Zo smerig. Lichaamverminking noem ik dat.


    ars moriendi

    Een stretch is wel oké, zolang hij niet te groot is. Die van haar vind ik eigenlijk te groot. Ik vind enkel die kleintjes mooi


    Live life limitless.

    Tunnels, omg love it!:9~
    Ik zit nu op 2.5 mm en ga over een weekje ofzo naar 3.2mm. Net begonnen he :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DreamHead schreef:
    (...)

    En hoe doen ze dat in Godsnaam?

    er is een pin, die doe je door je oor en die begint in de punt klein, maar aan het einde is hij bijvoorbeeld 5mm en dan doe je die voorzichtig door je gaatje van je oorbel, en stretch je hem langzaam ;p


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    er is een pin, die doe je door je oor en die begint in de punt klein, maar aan het einde is hij bijvoorbeeld 5mm en dan doe je die voorzichtig door je gaatje van je oorbel, en stretch je hem langzaam ;p


    Idd (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Before schreef:
    Lelijk >.<


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    youleftme schreef:
    (...)
    er is een pin, die doe je door je oor en die begint in de punt klein, maar aan het einde is hij bijvoorbeeld 5mm en dan doe je die voorzichtig door je gaatje van je oorbel, en stretch je hem langzaam ;p


    Ik slikte me bijna in m'n cola toen ik dit las


    All I wanna do is lose control

    Nah, ik vind het leuk als jongens van die hele hele hele kleintjes in hun oren hebben. Maar verder wil er niets mee te maken hebben ;3.
    It turns me off.


    To infinity and beyond •

    DreamHead schreef:
    (...)

    Ik slikte me bijna in m'n cola toen ik dit las


    Je kan ook gewoon een fake stretch nemen, dat is een oorbel met de vorm van een stretch.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    (...)

    Je kan ook gewoon een fake stretch nemen, dat is een oorbel met de vorm van een stretch.


    En hoe ziet dat eruit?

    Kan iemand me misschien een foto tonen van zo'n heel heel heel kleine?


    All I wanna do is lose control