• Oke, ik heb dus geen idee hoe dit eigenlijk heet, maar op het plaatje zie je dat ding in haar oor, (hoe heet dit eigenlijk?)

    Wat vinden jullie ervan?


    All I wanna do is lose control

    Stretch. Ik heb er 2 :)


    I was an angel living in the garden of evil

    ik noem het altijd tunnel(cat)
    4/5 mm gaat nog wel maar groter.. hmm ik weet niet, stel dat hij gaat onsteken ofzo en dan moet je hem uitdoen dan loop je met zo'n uitgelubberd oor xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Heechul schreef:
    Lelijk en een verpesting van je lichaam. Het lijkt me niet dat je oor opeens weer normaal gaat worden als je stopt met het dragen van die dingen o.O
    Zoiets waar ik eigenlijk alleen maar bij kan zeggen; waarom? ._.


    Gradually, then suddenly..

    Zolang het onder de centimeter blijft vind ik het nog leuk (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het zo nog wel mooi, al zou ik het nooit zelf doen.
    Maar het is echt lelijk als je het dan uitdoet, heb ik al gezien bij mensen, loop je met zo'n gat in je oor. o.o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    O_o lelijk hoe kan iemand zoiets lelijks aandoen
    het verpest je hele oor(N)


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik walg er niet van ofzo, zoals de meeste hier xP ik vind de kleintjes mooi, grote vind ik niet lelijk maar toch wel iets minder mooi x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Heechul schreef:
    Lelijk en een verpesting van je lichaam. Het lijkt me niet dat je oor opeens weer normaal gaat worden als je stopt met het dragen van die dingen o.O
    Zoiets waar ik eigenlijk alleen maar bij kan zeggen; waarom? ._.

    Ik heb het ook een tijdje gehad. Een kleintje, 4 mm :3 Maar die had ik eruit gedaan vanwege werkomstandigheden. En nu is het gewoon weer een klein gaatje geworden voor de normale oorbellen.


    Harmonia Nectere Passus

    Die stretch is te groot voor haar :]


    Has no one told you she's not breathing?

    De meesten vinden het dus lelijk...


    All I wanna do is lose control

    Als het klein is vind ik het wel mooi, maar ik ken iemand en die heeft 28mm en dat is zó vreselijk lelijk (no_chears)


    -

    Ik vind ze niet echt mooi, zeker niet als ze zo groot zijn als die. Gewoon een kleintje vind ik nog wat, maar. Echt van die gigantische dingen vind ik echt lelijk.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Kleine Stretchers zijn cool, boven 1 cm not done.

    Op school heerste er een discussie over dat geval.
    Bij meisjes wordt het als 'oorbel' gezien. Bij jongens als piercing. Maar piercings zijn verboden op school. Dus wat is het nu?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mooi, met mate :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    TaeKey schreef:
    Kleine Stretchers zijn cool, boven 1 cm not done.

    Op school heerste er een discussie over dat geval.
    Bij meisjes wordt het als 'oorbel' gezien. Bij jongens als piercing. Maar piercings zijn verboden op school. Dus wat is het nu?


    Het is een oorbel, opgerekt. Het is geen piercing want het wordt simpelweg niet gepierct, maar gestreched.


    I was an angel living in the garden of evil