• In een vorig topic van mij had ik verteld dat i ken 2 vriendinnen van mij bijna niet meer met elkaar spraken en dat onze vriendschap verbrokkeld was. Nu gisteren heb ik met hen gepraat , hen ook uitgelegd dat ik hen nodig heb . Zeker nu , want ik ga een moeilijke periode door. Dus alles is nu zo goed als uitgepraat. Van de ene ben ik zeker dat het volledig goed komt , maar bij de andere heb ik nog een beetje mijn twijfels... Toch voel ik me vandaag er toch terug blijer (:
    Om het nuttig te houden wat maakt jullie momenteel blij?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ben blij voor je! In het einde heb je altijd je vrienden nodig in moeilijke periodes :')
    en: op dit moment is er niet echt iets wat me blij maakt, al zou dat er beter wel zijn.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Niets. Het loopt niet lekker tussen mij en mijn vriendje. Maar ik ben heel blij voor je (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mij maakt het blij dat jij gelukkig bent ! x

    Dat is goed! :3
    Dat topic van mij, ik lig stuk soms :'D

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 1:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gelukkig!
    Mij maakt het blij dat ik vandaag twee kittens gekregen heb en dat mijn crush vanavond nog ineens opbelde dat hij nog langs wilde komen. :3


    your eyes are like stars in the night.

    awesome!

    ik ben wel lekker goed lukkende pokemon zombies aan het tekenen, en ze zien er pretty awesome uit :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Euhm ik heb net eindelijk Harry Poter 7 part 2 gezien echt zoo blij. En euhm voor de rest niks...

    Oohh, ik ben blij voor je! :'D
    & uhh... Heb seffes familiefeestje, maar of ik daar nu blij om moet zijn... (; Er is taart, dus. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ahw. (:
    Ehm, dat ik over twee weekjes EINDELIJK op vakantie ga ;3.


    To infinity and beyond •