• Zielige kindjes , Tokio Hotel is NIET emo zoals sommige onder jullie denken. Jullie zijn ook niet emo/scene omdat jullie Tokio Hotel luistere. Jullie zijn ook niet scene omdat jullie extensions hebben. Jullie zijn ook geen emo omdat jullie skinnny's dragen. Emo is trouwens een muziekstijl. Dus je kan geen emo zijn. Houw op me die domme topic's over ; Jhaa ik wil een nieuw kapsel , ik heb nu zo'n Emo/scene kapsel --' Heeel zielig !

    kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    AMEN!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Als ze zielig willen zijn, dan laat je ze toch? :P
    Iedereen mag zn eigen gang gaan vindt ik...


    Get back motherfuckerz'

    hier zijn ook al veel topics van


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    _O_


    AAP

    That's the true.

    inderdaad ik ga toch ook niet van mezelf zeggen dat ik als 2 druppels water op Sinterklaas lijk.

    een stom voorbeeld maar wel net hetzelfde (cool)


    And all the girls in the front row scream your name.

    AMEN!_O_
    Maar uhm die emo/scene kapsels heten noe eenmaal zo en je kan ze best mooi vinden en ze willen hoor n_n


    I do not hook up.


    Maar uhm die emo/scene kapsels heten noe eenmaal zo en je kan ze best mooi vinden en ze willen hoor n_n
    dat is wel weer zo.


    AAP

    AMEN!_O_
    Maar uhm die emo/scene kapsels heten noe eenmaal zo en je kan ze best mooi vinden en ze willen hoor n_n


    Da weeet ik maar ze maken soms zo topics over dat ze scene/emo hair hebben enzoo.. en ze doen da om er mee te stoefen , maar het is niet dat je extensions hebt dat je dan scene/emo haar hebt éh ?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Nu ga ik mijn pols doormidden snijden want ik ben verdrietig, omdat jij dat zegt.


    blame the bully.

    hmm ik snap je punt
    ik vind alleen: Dus je kan geen emo zijn
    niet gepast
    maar alsnog begrijp ik je
    er was laatst ook zoon topic
    er zijn heel veel fackers die aandacht willen of denken dat ze erbij horen
    ik zie ook steeds meer acountnamen met emo dit en emo dat
    ik zie ook profielen vol met foto's over hunzelf
    dar is niets mis mee, maar ze proberen alelmaal scene of wete ik veel te zijn
    wees gewoon jezelf, probeer niete rgens bij te horen, waar je misschien wel helemala niet bij hoort!

    Hoeveel topics zullen er nu nog komen? Het wordt afgezaagt -.-'

    && het is ook zielig dat jullie je anders voor doen als je bent !

    hou op met scene kids te faken..


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Nu ga ik mijn pols doormidden snijden want ik ben verdrietig, omdat jij dat zegt.

    hmm dat was geen humor
    en geen goed voorbeeld
    ik vind het negatief

    (...)
    hmm dat was geen humor
    en geen goed voorbeeld
    ik vind het negatief

    Je kan het ook maar beter negeren, het was nogal een loze opmerking. Ik ben het met SkywayAvenue eens.


    blame the bully.

    (...)

    Da weeet ik maar ze maken soms zo topics over dat ze scene/emo hair hebben enzoo.. en ze doen da om er mee te stoefen , maar het is niet dat je extensions hebt dat je dan scene/emo haar hebt éh ?

    Oo bedoelde je het zo XD
    Ik dacht van dat mensen zulk model wilden en dat je dat bedoelden ;]
    Maar dat is wel zo van wat je zegt!


    I do not hook up.