• Zielige kindjes , Tokio Hotel is NIET emo zoals sommige onder jullie denken. Jullie zijn ook niet emo/scene omdat jullie Tokio Hotel luistere. Jullie zijn ook niet scene omdat jullie extensions hebben. Jullie zijn ook geen emo omdat jullie skinnny's dragen. Emo is trouwens een muziekstijl. Dus je kan geen emo zijn. Houw op me die domme topic's over ; Jhaa ik wil een nieuw kapsel , ik heb nu zo'n Emo/scene kapsel --' Heeel zielig !

    kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    helemaal mee eens!!


    You are so god damn Sexy <3

    That's the true.

    inderdaad ik ga toch ook niet van mezelf zeggen dat ik als 2 druppels water op Sinterklaas lijk.

    een stom voorbeeld maar wel net hetzelfde (cool)




    IK WIL OP SINTERKLAAS LEIKEN ^^

    misschien moet ik een snor laten staan x]


    @Skywayavenue: Mooi geschreven hoor meid.

    Ik had wel een topic ofer Kapsels,, maar dat kwam omdat mijn vorige haartjes bttj raar waren,, en ik het had laten knippen en toen had ik een bobline >.0 en dat is egt vreselijk,, dus vroeg hier of iemant nog leuke haartjes iedeen had,,
    Maar hoezo ben ik dan een Wannebe?!? >.0


    Dunno ><

    Tja..
    ik vind het een beetje kinderachtig wat je nu zegt :').
    Maaaaaaaaaaarja, daar gaat het niet om.
    Ik gooi er een slotje op als hier ruzie van komt.


    I recycle my thoughts.

    AMEN!_O_
    Maar uhm die emo/scene kapsels heten noe eenmaal zo en je kan ze best mooi vinden en ze willen hoor n_n


    mee eens_O_


    I need you like a heart needs a beat

    Dus.. iedereen met extensions is een wannabe, iedereen die skinnys draagt is een wannabe , mensen die een andere look willen zijn wannabe ?
    oke.. gesellig n_n dan ben ik de grootste wannabe van Quizlet.. ben er nog trots op ook n_n


    We can only learn to love by loving.

    Dus.. iedereen met extensions is een wannabe, iedereen die skinnys draagt is een wannabe , mensen die een andere look willen zijn wannabe ?
    oke.. gesellig n_n dan ben ik de grootste wannabe van Quizlet.. ben er nog trots op ook n_n

    Ja egt he,, Gezellig,, dan denk ik dat BIJNA iedereen hier op Q.nl Wannebe is :D Onderander Ik! Mhahah [/Trotsheid]


    Dunno ><

    (...)
    Ja egt he,, Gezellig,, dan denk ik dat BIJNA iedereen hier op Q.nl Wannebe is :D Onderander Ik! Mhahah [/Trotsheid]


    JEEUHH
    *High five*
    Wij sijn wannabe's! en we LOVE it :P


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    JEEUHH
    *High five*
    Wij sijn wannabe's! en we LOVE it :P


    Jesss :D(dance)


    Dunno ><

    (...)

    Jesss :D(dance)


    n_n whaha x3
    weetje als wij al wannabe's sijn dan sijn audrey kitching ens. da ook n_n wnt die hebbe het wrsgynlyk ook weer vn iemand x3 dus tjaa x333


    We can only learn to love by loving.

    nee maar er zijn wel zo van die mensen die zeggen ; ik heb scene hair, kijk maar op deze fto.

    en dan klik je op de link en zie je ze daar staan met hun haar zo helemaal mislukt gecrepeert. niet zo als een scene maar gewoon in de war gedaaan en dan is dat super lelijk en het lijtk er niet eens op en dan zeggen ze 'ja , ik ben een scene'

    en dan denk ik.. wtf °-°


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    n_n whaha x3
    weetje als wij al wannabe's sijn dan sijn audrey kitching ens. da ook n_n wnt die hebbe het wrsgynlyk ook weer vn iemand x3 dus tjaa x333

    Whaaa, Dan is eigelijk Fucking gewoon iedereen Wannabe :D Iedereen, neemt dingen ofer van elkaar tog :D Dus de helle Mensheid bestaad uit Wannebe's!! Maar wij zijn gewoon de grootste. Aangezien, wij blijkbaar op Audrey Kitching willen lijken. :D


    Dunno ><

    Dus.. iedereen met extensions is een wannabe, iedereen die skinnys draagt is een wannabe , mensen die een andere look willen zijn wannabe ?
    oke.. gesellig n_n dan ben ik de grootste wannabe van Quizlet.. ben er nog trots op ook n_n



    IDD


    your eyes are like stars in the night.

    ai.. klinkt negatief.. ik ga jou toch ook niet zielig noemen? Ik ben het er half mee eens, als iemand emo wil zijn laat hem of haar zo zijn, je moet iedereen in zijn waarde laten en stoppe met die topics is gewoon niet chill weetje,, en om ze dan wannabee's te noemen vind ik echt hardd.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    hmm ik snap je punt
    ik vind alleen: Dus je kan geen emo zijn
    niet gepast
    maar alsnog begrijp ik je
    er was laatst ook zoon topic
    er zijn heel veel fackers die aandacht willen of denken dat ze erbij horen
    ik zie ook steeds meer acountnamen met emo dit en emo dat
    ik zie ook profielen vol met foto's over hunzelf
    dar is niets mis mee, maar ze proberen alelmaal scene of wete ik veel te zijn
    wees gewoon jezelf, probeer niete rgens bij te horen, waar je misschien wel helemala niet bij hoort!


    Zo Amen!!_O_


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?