• Zielige kindjes , Tokio Hotel is NIET emo zoals sommige onder jullie denken. Jullie zijn ook niet emo/scene omdat jullie Tokio Hotel luistere. Jullie zijn ook niet scene omdat jullie extensions hebben. Jullie zijn ook geen emo omdat jullie skinnny's dragen. Emo is trouwens een muziekstijl. Dus je kan geen emo zijn. Houw op me die domme topic's over ; Jhaa ik wil een nieuw kapsel , ik heb nu zo'n Emo/scene kapsel --' Heeel zielig !

    kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Maar ff sirieus,, dan zou niemand emo kunnen zijn. want dan ben je meteen een Wannabe,, aangezien je iets wil zijn! Ff een vraagt,, Kan je ook een Wannabe Wannabe zijn?!?! Sorry sgoot me te binnen!!
    Want je kan blijkbaar wel Wannabe emo zijn,, maar WannaBe Wannabe,, is dat er ook.. Want ik wil graag een Wannanbe zijn,, maar volgens jou ben ik dan een Wannabe Wannabe,, want ik wil ergens op lijken :D
    [/Zo Elle heeft weer gesproken]


    Dunno ><

    ik luister naar tokio hotel en ik ben een normalo :D

    Maar ff sirieus,, dan zou niemand emo kunnen zijn. want dan ben je meteen een Wannabe,, aangezien je iets wil zijn! Ff een vraagt,, Kan je ook een Wannabe Wannabe zijn?!?! Sorry sgoot me te binnen!!
    Want je kan blijkbaar wel Wannabe emo zijn,, maar WannaBe Wannabe,, is dat er ook.. Want ik wil graag een Wannanbe zijn,, maar volgens jou ben ik dan een Wannabe Wannabe,, want ik wil ergens op lijken :D
    [/Zo Elle heeft weer gesproken]


    whaah x3 Elle ik vat het nu niet meer x3 [/hoofdpijn]


    We can only learn to love by loving.

    HALLELUJAH!
    Omg. Ik wordt echt gek van iedereen die ToHo een emoband vind. =/ Mensen die dat denken moeten eens echte muziek gaan luisteren.. xO Ik denk wel dat je emo kan zijn. Ik bedoel, punk-punkers.. ;-P Maar dan emo in de trant van emo omdat je emocore luistert ;-) Niet om het 'omg ik heb emo haar'.


    Mew <3

    (...)

    whaah x3 Elle ik vat het nu niet meer x3 [/hoofdpijn]


    Wat vat je dan niet [A] Wat,, Volgens haar zijn wij Wannabe,, Dus ik vroeg me af of je ook een Wannebe Wannebe kan zijn,, Wat is daar zo raar aan?!!:$


    Dunno ><

    Dan laat je ze toh leker Wemo worden!! xD

    Mijn 'vriendin' zei zo es tegen mij : Moet ik nu emo blijven ofniej! en ik zo kwaad tegen d'r :
    Sinds wannneer ben jij emo , en waarom wil je dat zijn en weet je ingodsnaam wat dat is!

    En zij tegen mij : ik wil dat zijn omdat jij dat bent en da is cool (ik ben da niej helemaal) en ik weet wat dat is het is zwarte klerenn dragen en zwarte oogschaduw!
    stond ik haar evne goed uit te lache dat ze het helemaal verkeerd had!
    Heb haar dan gezegd dat dat iets met muziek te maken had , en die geloofde e niej , en bllef vol houden dat ze emo was , sindsdien heb ik ruzie met d'r! :S


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Dan laat je ze toh leker Wemo worden!! xD

    Mijn 'vriendin' zei zo es tegen mij : Moet ik nu emo blijven ofniej! en ik zo kwaad tegen d'r :
    Sinds wannneer ben jij emo , en waarom wil je dat zijn en weet je ingodsnaam wat dat is!

    En zij tegen mij : ik wil dat zijn omdat jij dat bent en da is cool (ik ben da niej helemaal) en ik weet wat dat is het is zwarte klerenn dragen en zwarte oogschaduw!
    stond ik haar evne goed uit te lache dat ze het helemaal verkeerd had!
    Heb haar dan gezegd dat dat iets met muziek te maken had , en die geloofde e niej , en bllef vol houden dat ze emo was , sindsdien heb ik ruzie met d'r! :S

    Omg. Ik wil met haar praten. _O_ Ik lach dat soort mensen echt overhard uit x]
    *niet letterlijk*


    Mew <3

    Dan laat je ze toh leker Wemo worden!! xD

    Mijn 'vriendin' zei zo es tegen mij : Moet ik nu emo blijven ofniej! en ik zo kwaad tegen d'r :
    Sinds wannneer ben jij emo , en waarom wil je dat zijn en weet je ingodsnaam wat dat is!

    En zij tegen mij : ik wil dat zijn omdat jij dat bent en da is cool (ik ben da niej helemaal) en ik weet wat dat is het is zwarte klerenn dragen en zwarte oogschaduw!
    stond ik haar evne goed uit te lache dat ze het helemaal verkeerd had!
    Heb haar dan gezegd dat dat iets met muziek te maken had , en die geloofde e niej , en bllef vol houden dat ze emo was , sindsdien heb ik ruzie met d'r! :S


    Whaa,, gewoon zo meesterlijk!! Ik heb ook een meisje in de klas, vorig jaar toen ze binnen kwam,, was ze egt zon Tuttje,, en nu Doet zij,, alles wat mijn vriednin doet. Dus nu heeft ze aleen nog maar haar nieuwe kleeren uit de Large aan, alijt grijze makup op,, die trouwens hartikke foud zi.. XD Het lijk nu of ze wallen heeft:P en draagt ze allstars, is ze opeens ook fan van Avril, maar ze weet geen lietje van haar uit het hoofd, en niet eens waneer ze jarig is,, XD Terwel ik dat zelf weet! en me pa, weet zelf waneer de K. Twins jaarig zijn, en die heefd er een bloed hekel aan :D Of Ik had zoon pplaatje van Alex evans, aan me vriednin laten zien, Was Dat meisje er ook opeens Geweldig van,, terwel ik paar dagen gelden dat plaatje liet zien, en ze wist niet eens wie het was!!

    En ik ben weer is onzin aan het vertellen.. XD Sorry maar verveel me zo hard gewoon!


    Dunno ><

    Ö Amen!<3

    Daarom zeg ik ook altijd: ik wil mijn haar in emo/scene STYL laten knippen [ENDATMAG] <3210


    Hey love.

    eehhh als zielige wannebys dat willen doen wrm ga je ze dan aandacht geven.... k snap het niet ze hebbben een leven en dat leven mogen ze zelf verneuken


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik snap je, maar niet iedereen hier op Q is wannebe ;)
    Want er zijn ook gwn veel mensjes die het echt zijn. Kyk ik bn ook niet echte 'scene' maar ik intereseer me er wel in en soms hebben ze oowk echt coewle kleren aan! En hun haar is gwn suppah hiip! <33 Mjha een hele hoop kindertjes die naar TH luisteren denken dan zo van; 'Ojee nu meot ik emo worden anders hoor ik er neit bij..' En zo is dat dus ook een keer letterlijk tegen mij gezegt. Ik heb die gene ook hard uitgelacht en haar vertelt dat ze gewoon zich zelf moet zijn en zich niet moet aanpassen omdat ze naar TH luistert. Maar je kan wel merken dat je je meer gaat intereseren in die kledingstijl. Maarja dit is mijn mening!
    [/heeft gesproken]


    Tears are crashing out of my eyes

    Laat die wannaB's
    Jij was zeker al in het begin de perfecte fan ofzo.
    En die mensen doen toch niks

    en wat is nu het nut van dit topic?

    Laat die wannaB's
    Jij was zeker al in het begin de perfecte fan ofzo.
    En die mensen doen toch niks

    Whaa, te mooi gesproekn!


    Dunno ><

    amen . (A)