• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…

Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine, Maxime, Clarabella, May

Piraten:
    Olivier (Captain), Abby(Piraat), Peter/Felix(Piraat), Ace (Piraat), Tristan/Thomas (Piraat), Arthur (Piraat), Kjell (Piraat), Natambu (Piraat), Alice/Sarah Kate Smith, Carlos

Overig:
    King George

Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door Vluuv :p)

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:24 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Ace - Piraat.

Verdomd, waar komt al dat volk ineens vandaan? Tot mijn grote ellende komt die neger ook mee. Dat kan niks goeds betekenen. Ik verwacht zo een steek in mijn rug van hem. Ik had gehoopt dat we de buit met vijf man konden optrommelen, maar helaas. Meerdere piraten zijn op het briljante plan gekomen om dit huis te gaan plunderen. Nou, in dat geval kan ik maar beter snel zijn, bedenk ik me grommend als ik een lakei tegen de muur gooi die me in de rug aanviel.
    'Heb dan verdomme het lef om me in het gezicht aan te vallen! Hier, ik geef je nog een mes, dat maakt het een eerlijk gevecht.' Maar tot mijn verbazing ben ik tegen een bewusteloze man aan het schreeuwen. Ik krab even achter mijn oor, haal dan de schouders op en zet het weer op een stormloop.
    'Ace! iemand verwacht ons in de studeerkamer!' hoor ik Tristan roepen. 'Oh, werkelijk? Ik voel wel wat voor een theekransje,' zeg ik vrolijk en ga op zoek naar de studeerkamer. 'Thee? Waar?' roept een piraat. 'Idioot, ga uit mijn zicht.' Mijn ogen glijden de kamer door.
    'Verdomd, die zwarte zal wel al het dure spul gejat hebben. Waar is die aap eigenlijk? Nu maar hopen dat die studeerkamer wat waardevols bevat, anders kom ik hier nog voor niks ook.' Ik gooi een deur open en vind dan de studeerkamer. Daar staat een man met een dolk in zijn handen, letterlijk trillend op zijn benen. 'Ga weg, schavuit!' 'Ah, dit is tenminste een man naar mijn hart,' zeg ik onder de indruk. 'We komen hier alleen om je huis leeg te roven, meer niet. Zie je. Geen geweld,' zeg ik droogjes en zwaai met het zwaard. Gauw glijdt mijn blik de kamer door, rust op een enorme kandelaar. Is dat nu het enige wat hier te jatten is? Oh verdomd. 'Dus, vertel me dan maar meteen wat het meest waardevolle in je bezit is. Dan blijft iedereen ongedeerd. Op je lakei dan, die zal een paar dagen last van zijn hoofd hebben, excuses daarvoor.' 'Eh..' 'Doe het! Ik heb niet de hele dag de tijd.' Hij legt de dolk neer en loopt dan naar achteren. Hij brengt een klein doosje onze kant op.
    'Puur Indiaas goud. Gekregen van een Sultan door een uitwisseling van kennis.' Mijn mondhoeken krullen om. Dit is de hoofdprijs.

[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:17 ]

No growth of the heart is ever a waste

Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    "Engeland? Wauw, en ja dat klopt, maar ik ben.. naja, weggelopen dus, maar dat had je wel al door. Het beviel me daar niet, het was niks voor mij," legde ik haar uit en glimlachte flauwtjes, de rest van het verhaal achterwegen latend. Daar wilde ik haar niet mee lastig vallen. "Mis je je thuis trouwens niet..?" vroeg ik toen voorzichtig. Plots hoorde ik boven allemaal voetstappen en allerlei herrie. "Ze vertrekken, het schip is voor ons alleen," mompelde ik en stopte nog een stukje kip in mijn mond. Hopelijk zou Tristan veilig terugkomen, ik maakte me toch wel zorgen, al kon hij prima voor zichzelf zorgen. Ik had liever dat hij veilig terugkeerde zonder buit dan met een hoop poen en zwaargewond. Ik zuchtte zachtjes en keek Josephine aan. "Zullen we Maxime dadelijk zoeken? Het zit me niet lekker als ze alleen ronddwaalt," vertelde ik haar gewoon eerlijk. Ja, ze zou zelf ook wel weten dat het best ozu kunnen gebeuren dat ze het schip opkwamen om het te kapen.

Wtf is deze korter dan ik dacht Ö

[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:20 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Volledige Naam Drew Morris Drawn
    Bijnaam Drew
    Leeftijd 17
    Karakter Drew heeft nooit de kans gehad om zijn hart te volgen, waardoor hij nu in een gesloten bloem leeft, die maar niet op lijkt te bloeien. Hij weet niet wat hij met zijn leven wil, door de voorsprong op zijn leeftijd is hij vrij snel in de war. Hij verlangt naar het vrije leven buiten het schip en benijd daarom de Dames met heel zijn hart, hoewel hij enkel de roddels over hen heeft kunnen opvangen. In eerste instantie lijkt Drew héel onderdanig, maar eigenlijk is hij zeer dominant zodra hij de smaak tepakken heeft. Hoe meer hij van het goede leven proeft, hoe egoïstischer hij word, Drew is zeer beïnvloedbaar.
    Uiterlijk

History Drew heeft altijd al op een schip gewoont, zijn ouders zijn gestorven aan land en Drew heeft op het schip zijn eigen plek gevonden achter de schermen, later is hij overgelopen naar dit schip, waar hij nu al 3 jaar zit. Hij heeft nooit de kans gehad om van het echte leven te proeven en heeft geen idee wie of wat hij is. Na 17 ellendige jaren op de achtergrond van een schip, heeft hij het zover gekregen om 'onder de aandacht' te kunnen komen. Hierdoor groeit hij binnen no-time in zijn ego.
    Rol Piraat

Dat is mijn Drew :3
    Zou iemand mij een beetje kunnen uitleggen waar jullie zo'n beetje nu zijn?

Let it come and let it be

Welkom! We zijn een kuststadje in Afrika aan het plunderen :Y)

Home is now behind you. The world is ahead!

Je kan doen dat hij stiekem op het schip probeerd te komen om mee te varen.. Daar zijn Abby, maxime en Josephine nu. Abby waakt beetje over hun tegen indringers :'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Drew Morris Drawn

'Drew, we zenden je naar boven, je hebt hier genoeg gedaan. Je mag je voortaan meng4en onder de piraten.' Trots knikte ik en volgde de trap naarboven, daar kwam ik normaal enkel als alle andere weg waren, ik was minderwaardig en mocht niemand tegen het lijf lopen. Eenmaal boven kwam ik een jonge vrouw tegen. Waarschijnlijk een van de dames waar ik over had gehoord. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat ze een piraat was. Ze had prachtig zwart haar en een sterke blik. 'Pardon,' mompelde ik.

[ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:32 ]

Endure schreef:
    Je kan doen dat hij stiekem op het schip probeerd te komen om mee te varen.. Daar zijn Abby, maxime en Josephine nu. Abby waakt beetje over hun tegen indringers :'D

Ik heb gewoon maar gedaan wat me het meest simpel leek :'D

Waar is ie nu? Ik begreep je tekst niet helemaal -facepalm- :'] Wle dat ie Abby ontmoet 8D Maar de rest niet :'D

Ooooh, hij zat al op het schip maar.. als onderdeurjte? Zeg maar dat niemand hem ever ontmoette zo'n beetje?

je weet wel dat Drew jong is hè. vergeleken met de rest? ;D

Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    "Ik ga Maxime zoeken, gil als er iets is en misschien si het slim om in je kamer te blijven? Dan komen Maxime en ik zo, oké?" zei ik met glimlach en stond op. Ik zocht het hele schip af en eindigde op het dek, waar zat ze nou? "Pardon," mompelde iemand, direct draaide ik mijn om en ik wilde net mijn mes trekken toen i een nogal jonge man voor me zag staan. Ik fronste verbaasd en keek hem aan. "Wie ben je en wat kom je hier zoeken?" vroeg ik, klaar om aan te vallen als het moest. Iedereen was in het dorp en als hij hier hoorde, waarom hij niet?

Josephine
    "Tja, ach.. ik heb niet veel tijd om aan huis te denken hier, er gebeurt nogal veel. Maar ja, ik mis het wel." Even eten we in stilte door als er ineens harde voetstappen en ander lawaai klinkt. "Ze vertrekken, het schip is voor ons alleen." Ik glimlach, en zeg niet dat dat me eigenlijk zorgen baart. Van de piraten hebben we niet veel te vrezen, maar van boze inwoners of marine.. Ach, wat zeg ik nu. Ik ben geen piraat, ik heb niks te vrezen van de marine. Door mijn gepieker merk ik niet dat Abby doorpraat, en als ze ineens opstaat kijk ik verbaasd op. "O, ja, ik zal alvast gaan. Tot zo." Ik sta op, fatsoeneer mijn jurk en loop naar beneden, naar de hutten.

Olivier
    Terwijl ik een kleine bank in ren zie ik een aantal mannen naar een hoger gelegen villa sprinten. Hm, dat was ook een goede optie geweest. Maar ach, nu ben ik toch hier. Ik trek mijn revolver, en net dan komt er een man aanlopen met een geweer. Ik heb geen zin in een lang gevecht, dus ik schiet voordat hij de trekker over kan halen en loop verder naar binnen. Achter me hoor ik de man nog een gorgelend geluid maken, en dan is het weer stil. De mensen achter de toonbank kijken me geschrokken aan en de weinige klanten die er zijn krijgen een paniekerige uitdrukking op hun gezicht. "Handen omhoog, dit is een overval.. blabla, jullie snappen het wel. Er hoeven niet nog meer doden te vallen, zolang jullie me al het geld uit de kluis geven. En snel, ik heb verdomme niet de hele dag de tijd." zeg ik met een rauwe stem, terwijl ik mijn zwaard gereed houd en mijn revolver opnieuw laad. Een oudere man die achter de balie staat knikt naar een jongen, die snel wegrent in een ruimte verder naar achter verdwijnt. Ongeduldig tap ik met mijn voet op de grond. Na wat een eeuwigheid lijkt komt de jongen terug met twee, zo te zien zware, zakken, en een kistje onder zijn arm geklemd. "Is dit alles?" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ach, het is een klein dorp, dus ze zullen wel niet veel rijkdom kennen. Ik pak de spullen uit zijn handen, slinger een van de zakken, die inderdaad zwaar zijn, over mijn schouder en neem het kistje onder mijn arm. "Bedankt allemaal, en tot ziens." zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Dan been ik weg, maar voordat ik de deur uit ben hoor ik een schot, een klap tegen mijn scheen en een verschrikkelijke pijn. Door de klap wiebel ik even, maar ik weet mijn evenwicht terug te vinden. Met een grimmig gezicht zet ik de spullen neer, en draai me om. De oudere man staat bevend achter de balie, met een pistool in zijn hand. Verdomme, ik had niet eens gemerkt dat hij er een had. "Blijf staan, schavuit." zegt hij mijn een trillerige, schorre stem. "Blijf staan of ik schiet." Ik trek een wenkbrauw naar hem op, pak mijn revolver, en richt op hem. Zoals ik al had verwacht schiet hij niet, maar kijkt me met grote, bange ogen aan. "Zou je het werkelijk kunnen? Iemands leven nemen? Ik denk het niet, oudje, anders had je me meteen wel door mijn kop geschoten. Dreig niet met dingen die je toch niet zult waarmaken." zeg ik bars, en ik haal de trekker over. De klanten en andere bankmedewerkers happen naar adem als de kogel zijn rimpelige voorhoofd raakt en doorboort. Ik steek mijn revolver weg, pak mijn buit weer op, en hink de winkel uit, terug naar de Medusa. Eigenlijk had ik wel wat langer willen doorbrengen in de stad, maar met een schotwond in mijn been is dat niet erg handig.

Sevda? ;'D

I want to reply, but gotta wait some moreee.

No growth of the heart is ever a waste

me 2. :'D Ik wacht op countmein ;o En van mij mag je reageren hoor, I don't mind, I love reading 8D

Endure schreef:
    me 2. :'D Ik wacht op countmein ;o En van mij mag je reageren hoor, I don't mind, I love reading 8D

Ja, true, het is leuk om te lezen :3
    En misschien moedigt het de rest ook aan om door te gaan ^^

Oh, en Simone, ik kan Josephine ook in gevaar laten komen en waardoor ze Abby roept en blablabla.. Tenzij je nog wilt wachten, dat snap ik wel :]