• Het is nog al een lang verhaal en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen eigenlijk....



    Een paar maanden geleden ontmoete een goede vriendin van mij een jongen genaamd N. Ze werden verliefd en krijgen een relatie. Deze duurde iets van 3 maanden. In deze 3 maanden en nu nog steeds ging/ga ik ook veel met N om. Dat werd niet door iedereen geaccepteerd. Ik ben dan ook vaak in de struiken geduwd en in elkaar geslagen door jaloerse meiden. Maar vandaag is dat tot een top punt gekomen. Ik was de hele ochtend bij N thuis en we hadden samen pannenkoeken gemaakt en het gewoon gezeilig gemaakt. Maar een paar meiden die denk ik mijn fiets hadden zien staan ofso. hebben me opgewacht en me voor de zoveelste keer in elkaar geslagen. ik veolede de klappen niet eens meer. Alleen omdat ik met N omga. Mijn fiets is na de klote en ik heb mijn rechterbeen gebroken..........

    En dat alleen omdat mijn beste vriend toevallig knap is....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:23 ]

    dude
    vertel het je ouders.


    I live for the applause, you will die for it.

    dat is echt [vloekwoord] laag van die meiden, ik bedoel maar? what the bloody fuck is their problem?
    anyways veel beterschap (flower)

    ps: als je mij en mijn baseballknuppel ooit nodig zou hebben, je kent de link naar mijn profiel ^^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wow teenagers going crazy?


    All I have in life, is my imagniation.

    Ga naar de popo?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pemberley schreef:
    dat is echt [vloekwoord] laag van die meiden, ik bedoel maar? what the bloody fuck is their problem?
    anyways veel beterschap (flower)

    ps: als je mij en mijn baseballknuppel ooit nodig zou hebben, je kent de link naar mijn profiel ^^


    Ok danke>mijn hele zomer is hier door verkracht..

    Blyme, wat is er met die meiden?
    Ik zou er een keer met hem over praten en kijken of jullie samen tot een oplossing kunnen komen. Hij is tenslotte je beste vriend en zal vast wel doorhebben dat er iets aan de hand is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    auw >.< beterschap (o en het is handig om naar de politie te gaan ^^)


    Shoganai i ne~

    Kalypso schreef:
    Blyme, wat is er met die meiden?
    Ik zou er een keer met hem over praten en kijken of jullie samen tot een oplossing kunnen komen. Hij is tenslotte je beste vriend en zal vast wel doorhebben dat er iets aan de hand is.


    zijn buurvrouw vond me. en heeft me na het ziekenhuis gebracht.

    Hij gaat nu dood door schuldgevoel. Dat vind ik zo zeilig...

    Het is niet zijn schuld.

    Ja, maar, like, ga jij niet naar de politie? o___________O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gekke shit ouwe... jaloezie tot de macht 10... Inderdaad, politie, ouders, doe iets!


    Life is hard and then we die

    Nevada schreef:
    Ja, maar, like, ga jij niet naar de politie? o___________O

    Als die al niet was ingeschakeld bij het ziekenhuis? Aangezien ze altijd vragen was er is gebeurt.

    Hale schreef:
    (...)

    zijn buurvrouw vond me. en heeft me na het ziekenhuis gebracht.
    Hij gaat nu dood door schuldgevoel. Dat vind ik zo zeilig...
    Het is niet zijn schuld.

    Natuurlijk is het niet zijn schuld, dat zou hij zelf ook moeten beseffen. Maar het is natuurlijk wel handig dat hij ervan op de hoogte is.

    Verder zou ik elke keer dat ze je iets aan doen naar het ziekenhuis gaan om je wonden te laten vaststellen. Dan kun je een rapport meenemen naar de politie en een klacht indienen voor herhaaldelijke slagen en verwondingen. Het is strafbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Als die al niet was ingeschakeld bij het ziekenhuis? Aangezien ze altijd vragen was er is gebeurt.


    Ja ze zijn al ingeschakeld. Morgen gaan ik en mijn moeder aangifte doen van mishandling....

    Hale schreef:
    (...)

    Ja ze zijn al ingeschakeld. Morgen gaan ik en mijn moeder aangifte doen van mishandling....

    Beter. Je moet echt aangifte doen. Ze kunnen je dit niet maken. Ze kunnen je toch niet verbieden om met hem om te gaan .____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hale schreef:
    (...)

    Ja ze zijn al ingeschakeld. Morgen gaan ik en mijn moeder aangifte doen van mishandling....


    Fuck yeah! Die kinderen verdienen echt hun straf. Dit doe je gewoon niet, dat is echt ... sick. Nu heb ik echt vet medelijden met jou (flower).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]