• Het is nog al een lang verhaal en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen eigenlijk....



    Een paar maanden geleden ontmoete een goede vriendin van mij een jongen genaamd N. Ze werden verliefd en krijgen een relatie. Deze duurde iets van 3 maanden. In deze 3 maanden en nu nog steeds ging/ga ik ook veel met N om. Dat werd niet door iedereen geaccepteerd. Ik ben dan ook vaak in de struiken geduwd en in elkaar geslagen door jaloerse meiden. Maar vandaag is dat tot een top punt gekomen. Ik was de hele ochtend bij N thuis en we hadden samen pannenkoeken gemaakt en het gewoon gezeilig gemaakt. Maar een paar meiden die denk ik mijn fiets hadden zien staan ofso. hebben me opgewacht en me voor de zoveelste keer in elkaar geslagen. ik veolede de klappen niet eens meer. Alleen omdat ik met N omga. Mijn fiets is na de klote en ik heb mijn rechterbeen gebroken..........

    En dat alleen omdat mijn beste vriend toevallig knap is....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:23 ]

    Holy Mozes.
    Dan zit er toch echt een steekje bij je los als je zoiets doet. Mogen mensen tegenwoordig geen vienden meer hebben ofzo...
    Probeer ze een psychiatrische inrichting te krijgen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oke die meiden zijn gestoord. O.o
    Misschien moet je de politie bellen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    vertel het N ?
    en anders stap naar de politie.


    Life is a beautiful struggle

    Mama Mia (cat)
    Ik hoop dat je snel weer opknapt en die meiden je met rust laat, vervloekte kinderen =.=


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    OMG. *o* 1, ZEG het tegen iemand!! 'O' Zorg dat het ophoud! Ze hebben je net het ziékenhuis in geslagen! Dat gaat véel te ver! Vertel het aan iemand die het kan laten ophouden! En blijf vooral lekker met N. omgaan! Héel veel beterschap, met alles!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    what. the. fuck. is. mis. met. die. klere facking wijven.

    srs, stuur het Q-leger eropaf.

    ontopic: goed dat je aangifte doet en dat N ervan weet, maar weet N ook hoe ze eruit zien? dan kan je hem vragen eens die klerewijven wat schrik te gaan aanjagen ofzo en zeggen dat ze facking klerewijven zijn en geen kans maken etc etc.. man, ze lijken wel op geflipte bieberfans.
    en mocht iemand dat bij mij doen, zou ik eerst en vooral zelf al helemaal freaken, en als zij me slaan, hebben ze mijn broer en mijn beste vriend achter zich aan. Die geeft er tenminste ni om da het toevallig meisjes zijn en dat je ze niet mag slaan zware bullshit vind ik, zeker in zo'n geval


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    O M G..

    dat is echt gwn fucking ziek...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ah, stuur ze maar naar mij toe. Ik ken vast nog wel een leegstaand huisje waar ik mijn Saw praktijken op kan botvieren. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, dat die meiden dat gewoon doen. Ik wist echt niet dat er zulke dingen gebeurden, en dan alleen maar om een jongen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ja, je moet echt aangifte doen, dit is echt niet normaal meer!:O


    Bad decisions make good stories.

    Pemberley schreef:
    dat is echt [vloekwoord] laag van die meiden, ik bedoel maar? what the bloody fuck is their problem?
    anyways veel beterschap (flower)

    ps: als je mij en mijn baseballknuppel ooit nodig zou hebben, je kent de link naar mijn profiel ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is gewoon fucking gestoord. Ik kan amper geloven dat er zo een lage mensen op de wereld rondlopen. Ga zo snel mogelijk aangifte doen. I hope they will brun in hell, seriously.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sorry maar je laat je toch niet in elkaar slaan? Zeker niet meerdere keren..


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Lieve schat, kun je niet iets doen? Ga naar de popo, ouders, die N.. Maar laat je niet in elkaar slaan door die zelfingenomen lage [vloekwoorden] ** meiden. Sla desnoods terug ofzo? Tenminste dat zou ik gedaan hebben, hehe.
    Dat die N. nou toevallig knap is en jij goed met die gozer om kan gaan; tsja. Dat kunnen zij wss niet hendelen. Ze zijn gewoon jaloers op je. Praat er met die N. over; misschien dat hij er ook wat tegen kan doen? En anders stuur je mij gewoon op ze af. Kom maar op; ik lust ze rauw. (duivel)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elies94 schreef:
    Sorry maar je laat je toch niet in elkaar slaan? Zeker niet meerdere keren..

    Ze heeft er ook niet voor gekozen haar been te breken? En een groep tegen één persoon is niet bepaald eerlijk hé.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.