• Het is nog al een lang verhaal en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen eigenlijk....



    Een paar maanden geleden ontmoete een goede vriendin van mij een jongen genaamd N. Ze werden verliefd en krijgen een relatie. Deze duurde iets van 3 maanden. In deze 3 maanden en nu nog steeds ging/ga ik ook veel met N om. Dat werd niet door iedereen geaccepteerd. Ik ben dan ook vaak in de struiken geduwd en in elkaar geslagen door jaloerse meiden. Maar vandaag is dat tot een top punt gekomen. Ik was de hele ochtend bij N thuis en we hadden samen pannenkoeken gemaakt en het gewoon gezeilig gemaakt. Maar een paar meiden die denk ik mijn fiets hadden zien staan ofso. hebben me opgewacht en me voor de zoveelste keer in elkaar geslagen. ik veolede de klappen niet eens meer. Alleen omdat ik met N omga. Mijn fiets is na de klote en ik heb mijn rechterbeen gebroken..........

    En dat alleen omdat mijn beste vriend toevallig knap is....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:23 ]

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Maar hij kan er niks aan doen.


    Dat zeg ik hem dusook. Maar hij wil niet luisteren.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zeg ik hem dusook. Maar hij wil niet luisteren.


    Dit moet gewoon ophouden.
    Het is toch gewoon slecht dat jij niet normaal vrienden kan zijn met iemand die knap is?
    En die goeie vriendin? Word die niet in elkaar geslagen? Want die heeft toch een relatie met N?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Dit moet gewoon ophouden.
    Het is toch gewoon slecht dat jij niet normaal vrienden kan zijn met iemand die knap is?
    En die goeie vriendin? Word die niet in elkaar geslagen? Want die heeft toch een relatie met N?


    Je wilt het niet weten wat ze met haar allemaal gedaan hebben.

    Ik ga het hier niet zeggen maar dan ben ik er nog goed vanaf gekomen met mijn gebroken been.

    aagh, die mensen maken mij zó kwaad! Heb laatst een blauw oog gehad door jaloezie van een andere persoon (van vijf jaar ouder en hij is een jongen) en ik durfde ook niet terug te slaan. Alleen, als die kl**tzak ooit nog in mijn buurt komt grijp ik een koekenpan en ram ik zijn hersens in!
    Dit moet je melden aan je ouders, het schoolhoofd en als het nog verder doorgaat: de politie! Geweld is illegaal (behalven met kickboksen dan maaroké)!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xuquan schreef:
    dude
    vertel het je ouders.


    Cheap Gucci Shoes
    Cheap Gucci Boots
    Mens Gucci Dress Shoes


    En waarom moeten die links in mijn topic?

    C18 schreef:
    Niet te geloven dat je dat al die tijd hebt gepikt van die klerewijven. Tenzij jij de komende jaren in angst wil leven, zou ik maar eens aangifte gaan doen :]
    En sterkte. Hopen dat gerechtigheid uitkomt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Volgens de politie gingen de eerste verhoren goed. De 3 'slaafjes' bekenden als eerste. Alleen de 'Leider' blijft volhouden dat ze niets heeft gedaan. Dus nu moet de buurvrouw die me na het ziekenhuis heeft gebracht getuigen en ook moet N getuigen.

    Dus het is afwachten.

    waar gaat de wereld toch heen ._.
    heel veel sterkte, hopelijk komt alles goed (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Hale schreef:
    Volgens de politie gingen de eerste verhoren goed. De 3 'slaafjes' bekenden als eerste. Alleen de 'Leider' blijft volhouden dat ze niets heeft gedaan. Dus nu moet de buurvrouw die me na het ziekenhuis heeft gebracht getuigen en ook moet N getuigen.

    Dus het is afwachten.

    Hopen maar dat die 4 hun verdienden loon krijgen ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow dat is heftig!
    Maar zoals al meerdere hebben aangegeven, vertel het aan je ouders, en ga naar de politie.


    Inspiration can hit you any time

    stap naar de politie.


    Tinka & Ghunter.