• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou punten moeten geven op inzet en niet alleen op prestaties

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens.

    Gebeurt ook hoor... Bij ons op school is t laagste cijfer wat je kunt halen een 3..


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Drizzle schreef:
    Eens

    eens(krul)


    Shoganai i ne~

    Eens


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    StarWind schreef:
    Oneens voor de 'normale' vakken. Het gaat erom wat je behaalt, daar vragen ze later op het werk ook om; resultaat. Voor vakken als tekenen, muziek, gym ligt dat iets anders voor mij. Gym is eigenlijk ook om het sportief zijn op meerdere manieren, tekenen en muziek kunnen smaken verschillen maar het gaat er in basis om dat je jouw hart erin legt. Bij dat soort vakken zou inzet een deel moeten uitmaken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jiles schreef:
    Eens/oneens.
    Bij vakken waarvoor je niks kan leren vind ik dat er wel meer naar inzet kan worden gekeken. Zoals bij gym bijvoorbeeld, sommige zijn nou eenmaal goed in sporten en dan andere niet, maar als je gewoon je best doet verdien je wel een voldoende.
    Maar bij leervakken kan dat natuurlijk niet, het zal een beetje raar zijn als je allemaal hoge cijfers haalt omdat je goed je best doet, maar later blijkt dat je er geen snars van begrijpt!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    I agreeee

    Progeny schreef:
    Nou, niet alles zou er vanaf moeten hangen, maar het zou zeker zwaarder mee mogen tellen.(:


    I´m nothing special.

    Valentino schreef:
    God, no!
    Dan moet ik serieus wat doen!
    Nu doe ik niets en haal hoge cijfers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oneens, wat ik toon geen inzet en haal wel goede prestaties :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ja, want dan zat mijn beste vriend waarschijnlijk nog op school.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    als ik me niet vergis is dat mijn stelling (hoera)

    Voor de meer praktische vakken zoals gym, tekenen, muziek... vind ik dat het wel veel moet meetellen, maar voor bijvoorbeeld wiskunde en frans in mindere mate (maar nog steeds) omdat je dat nu eenmaal moet kunnen voor je diploma enzo.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Eens.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Absoluut mee eens, ik heb een hekel aan cijfers (/ook al wil ik alsnog hoge cijfers halen)


    Life is hard and then we die