• Zou jij het durven als je vriendin er om vraagt ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:43 ]


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    nee. mijn haar is te heilig (':


    And in that moment, we were infinite.

    Ik denk niet dat ik dat zou doen, want ik ben te gehecht aan mijn haar 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn haar is heilig en mijn vriendinnen zouden dat ook niet willen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, want dat zou sowieso niet veel nut hebben? Steunen doe je op een andere manier.

    Als het haar beter doet voelen, dan waarschijnlijk wel, maar ik zou niet weten waarom ze niet meer behoefte aan andere dingen zou hebben.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ze voelt zich waarschijnlijk nog meer klote als je je haar afscheert, want ze wilt niet dat jij hetzelfde meemaakt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aangezien je het hebt veranderd:
    Een echte vriendin zou daar nooit naar vragen. Steun uit je -en ik al zeker niet- op zo'n manier.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja want mijn haar is toch dood :'D
    Maar een vriendin zou dat niet vragen, dat is iets dat je zelf moet beslissen en zelf voor haar zou moeten doen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:47 ]

    waarom zou zíj dat willen?

    nope, ik zou het niet doen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ja(A)

    Ik zou haar steunen, maar niet op zon manier. Dat heeft geen enkel nut. Dus mijn antwoord is nee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een echte vriendin zou dat nooit vragen. En als ze het wel zou doen, zou ik het waarschijnlijk wel kort voor haar willen knippen, maar kaal? No thank you.
    Ik zou haar eerder op een andere manier steunen door er voor haar te zijn en wie weet een leuke muts voor haar te kopen en haar aan leuke dingen te herinneren.


    “Love is a contradiction.”

    Ik luister niet naar mensen als het om mijn uiterlijk gaat.
    Je steunt iemand niet door je uiterlijk te veranderen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right