• Zou jij het durven als je vriendin er om vraagt ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:43 ]


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.

    Niet als ze het vraagt. Dat is gewoon aanstellerij. Ik steun haar dan wel met snoepjes.
    Ik zou het wel doen als het een echt goede vriendin is en ik van te voren zelf heb gezegd van "als jij kaal wordt, scheer ik mijn hoofd kaal". Dat zou ik ook sneller doen bij familie. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Iemand hoeft maar naar mn haar te wijzen en hij/zij kan al een klap verwachten :'). En sowieso vind ik me haar eraf halen niet echt een steun voor iemand die ook kaal is..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pfffff! In you dreams :'D sorry maar dit doe ik zelfs niet voor mijn moeder. Een echte vriendin zou het rot vinden als je zoiets doet en trouwens, het heeft ook niet veel nut?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:10 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee, ik zal haar dan op alle andere vlakken wel proberen te steunen, maar niet met mijn haar.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:11 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Soundeffect schreef:
    Ik denk niet dat ik dat zou doen, want ik ben te gehecht aan mijn haar 8'D


    Sometimes it's best not to care.

    Nee.


    -

    Ja.


    cupcake unicorns

    Yawp schreef:
    Nee. Ook omdat ik het totaal niet als steun zie... Ik denk dat ze er meer aan heeft als ik leuke dingen met haar ga doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee sorry, ik geef iets te veel om mijn uiterlijk om dat te doen (ik zou er namelijk echt vreselijk uitzien kaal)


    As travars

    nee dat zou ik niet durven ! (A)

    Hoe zou zij daar steun uit kunnen putten? Nee sorry, maar ik denk het niet. Er zijn andere manieren om haar te steunen en ik wil best voor haar door het vuur gaan, maar mijn haar laat ik zitten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sowieso zou dat echt geen steun voor haar zijn.
    En als het wel een steun voor haar zou zijn, jammer dan. Mijn haar gaat er niet af. Noem me dan maar een slechte vriendin, maar ik vertik het :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Delirious schreef:
    Mijn haar is heilig en mijn vriendinnen zouden dat ook niet willen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.