• Zou jij het durven als je vriendin er om vraagt ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:43 ]


    Pluk de dag , het kan zo de laatste zijn

    Mijn haar is het enigste wat ik nog 'mooi' vind aan mezelf, dus dat wordt het niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik denk wel dat ik het zou doen, ja.


    To infinity and beyond •

    Soundeffect schreef:
    Ik denk niet dat ik dat zou doen, want ik ben te gehecht aan mijn haar 8'D


    Tinka & Ghunter.

    nee mijn haar is heilig


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee, een vriendin hoort dat ook niet van je te vragen vind ik.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Celestial schreef:
    Nee, want dat zou sowieso niet veel nut hebben? Steunen doe je op een andere manier.


    Owl you need is love.

    Barbiedoll schreef:
    Ik denk wel dat ik het zou doen, ja.


    I´m nothing special.

    Ik zou het niet doen, denk ik. Het lijkt me dan veel "leuker" om met haar een mooie pruik voor haar uit te zoeken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    nee ik denk het niet. niet dat ik het niet zou durven. maar ik ben trots op mijn haar en dat wilik niet weg doen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Delirious schreef:
    Mijn haar is heilig en mijn vriendinnen zouden dat ook niet willen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee sorry maar dat zou ik echt niet doen! Ik zou haar natuurlijk wel steunen, leuke dingen met haar doen en ze zou altijd met me mogen praten. Maar dat zou ik toch niet doen hoor!

    Waarom zou ik mijn hoofd kaal scheren? Je kunt haar ook gewoon steunen door te laten zien dat je achter haar zult staan.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Soundeffect schreef:
    Ik denk niet dat ik dat zou doen, want ik ben te gehecht aan mijn haar 8'D


    Hope goes lost but never dies.

    Al had ze bijvoorbeeld kanker, en ze zou het vragen, dan zou ik het niet doen, ze hoort het niet te vragen.
    Maar als had ze er echt heel veel moeite mee, dan zou ik het uit mezelf doen.

    Ik denk het niet. En echt een teken van steun vind ik het niet..


    Don't dream your life, but live your dream!